29.11.2012, 18:30
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20.12.2012, 19:56 uživatelem Strainer. Edited 1 time in total.)
informace k uprave Android verze hry jdou najit i zde:
http://www.reddit.com/r/MLPIOS/comments/..._and_gems/
ja si zmenil:
odmeny za minihry:
pri vybrani prvniho mice to da 999999 zlataku, pri vyberu druhyho mice to da 999 gemu za penize, a v pripade tretiho to da 999 srdicek za social, stejne to jde zmenit i u sbirani jablek, staci najit <applepicking>
parametry u minihry se sbiranim jablek:
rotchance="1.00" - zadna jablka nebudou zkazene
gametime="30" - kolik sekund minihra ma trvat, diky dalsim upravam neni potreba davat vic
spawntimemin="0.20" spawntimemax="0.20" - jablka se obnovuji prakticky okamzite, a diky tomu jich je vzdy naspawnovano 30 najednou (viz .numapples="30" - neni potreba menit)
ponyspeed="999" - ponik se pohybuje mnohem rychleji
pointsperapple="99" - jedno jablko da 99 bodu
se vsema upravama se za jednu minihru da udelat asi 5000 bodu pri 1x nasobici - ponik okamzite postoupi na dalsi level
Dale jsem upravil pocet shardu ktery vypadnou z budovy/obchodu kdyz v ni ponici dokonci praci. Staci u kazdyho obchodu zmenit, hodnoty napriklad na:
Dulezite je Nastavit 0 u Nothing="vychozi hodnota"
Elements Element_Spawn_Min="10" Element_Spawn_Max="10" pak urcuje kolik shardu ma minimalne/maximalne vypadnout - tech 10 staci, budete jich mit na konci i tak dost. Navic diky nekonecnu gemu za penize muzete v obchodech porad nechat praci okamzite dokoncit.
http://www.reddit.com/r/MLPIOS/comments/..._and_gems/
ja si zmenil:
odmeny za minihry:
Kód:
<ballbounce>.<teir1 cost="-999999" currency="coins" />.<teir2 cost="-999" currency="gems" />.<teir3 cost="-999" currency="social" />.<retry cost="1" currency="gems" />..</ballbounce>
parametry u minihry se sbiranim jablek:
rotchance="1.00" - zadna jablka nebudou zkazene
gametime="30" - kolik sekund minihra ma trvat, diky dalsim upravam neni potreba davat vic
spawntimemin="0.20" spawntimemax="0.20" - jablka se obnovuji prakticky okamzite, a diky tomu jich je vzdy naspawnovano 30 najednou (viz .numapples="30" - neni potreba menit)
ponyspeed="999" - ponik se pohybuje mnohem rychleji
pointsperapple="99" - jedno jablko da 99 bodu
se vsema upravama se za jednu minihru da udelat asi 5000 bodu pri 1x nasobici - ponik okamzite postoupi na dalsi level
Dale jsem upravil pocet shardu ktery vypadnou z budovy/obchodu kdyz v ni ponici dokonci praci. Staci u kazdyho obchodu zmenit, hodnoty napriklad na:
Kód:
<Elements Element_Spawn_Min="10" Element_Spawn_Max="10" Nothing="0" Loyalty="900" Kindness="900" Honesty="900" Generosity="1200" Laughter="900" Magic="900" />
Elements Element_Spawn_Min="10" Element_Spawn_Max="10" pak urcuje kolik shardu ma minimalne/maximalne vypadnout - tech 10 staci, budete jich mit na konci i tak dost. Navic diky nekonecnu gemu za penize muzete v obchodech porad nechat praci okamzite dokoncit.