05.11.2015, 18:06
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05.11.2015, 18:12 uživatelem Pony-Motronic. Edited 2 times in total.)
btour: KE-Jet nie je až taká divočina, ako vyzerá na prvý pohľad. Keď sa do toho trošku dostaneš, tak zistíš, že ten systém je vlastne veľmi jednoduchý a za jeho zlú povesť môžu hlavne sami ľudia. Je totiž mimoriadne háklivý na akúkoľvek netesnosť v sacom trakte. A vieš, akí sú ľudia...miesto toho, aby zabezpečili 100-nú tesnosť a funkčnosť zapaľovania, tak radšej hneď začnú točiť nastavovačom základnej bohatosti, manipulovať s váhou vzduchu a celý systém roztoto...a potom povedia, že K(e)-Jet je zložitý nezmysel, čo nikdy nefunguje...a ono je to skôr naopak. Nedajbože keď do takého auta ešte niekto nabastlí LPG so zmiešavačom. Stačí, že to raz strelí do sania, poškodí váhu vzduchu a je po striekačke.
Monique: No když jsem uviděl tu díru v kapotě, turbínu a komín, tak jsem si pomyslel, že to bude mít tak min. 500 koní...no...asi ne. Kouře hodně, to jako jo...ale žeby to nějak zázračně jelo...
Monique: No když jsem uviděl tu díru v kapotě, turbínu a komín, tak jsem si pomyslel, že to bude mít tak min. 500 koní...no...asi ne. Kouře hodně, to jako jo...ale žeby to nějak zázračně jelo...