09.03.2013, 18:57
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 10.03.2013, 09:38 uživatelem Mr.Desolator. Edited 1 time in total.)
Bouri: Paráda, F-body jsou jedny z nejhezčích amerik . Pokud jsou ty performance údaje (137hp, maximálka 230 a spotřeba do 10l) správně, tak je celkem k pousmání, že americký šestiválec z 80. let jezdí lépe a levněji něž japonský šestiválec z 90. let (zastavěný v americkém voze) .
Můj bývalý Chrysler měl licenčně vyráběný V6 z Mitsubishi Galant, byl to 2,5l s 165hp ve spojení s 4kvalt automatikou. 0-100 udělal za cca 10 sekund, maximálka elektronicky omezená na 210 (kanadská verze) a průměrná spotřeba mojí jízdou tak 12,5 l/100km. Holt japonci no, tuhle kombinaci už raději nikdy víc
Ten DeLorean stál celkem dlouhou dobu v pražské pobočce AAA. Chtěli za něj zhruba 600 000 a byl celkem ošuntělý, zvenku i zevnitř. Pak zmizel neznámo kam. Každopádně kára zajímavá, jen ta údržba a servis bude noční můra...
Můj bývalý Chrysler měl licenčně vyráběný V6 z Mitsubishi Galant, byl to 2,5l s 165hp ve spojení s 4kvalt automatikou. 0-100 udělal za cca 10 sekund, maximálka elektronicky omezená na 210 (kanadská verze) a průměrná spotřeba mojí jízdou tak 12,5 l/100km. Holt japonci no, tuhle kombinaci už raději nikdy víc
Ten DeLorean stál celkem dlouhou dobu v pražské pobočce AAA. Chtěli za něj zhruba 600 000 a byl celkem ošuntělý, zvenku i zevnitř. Pak zmizel neznámo kam. Každopádně kára zajímavá, jen ta údržba a servis bude noční můra...
Get rich or die trying.