13.01.2013, 00:39
Četl jsem celé.
Pominu děj, je jasné, že zatím se to teprve rozhoupává.
Co se týče kompozice, doporučuju používat kouzelné tlažítko Tab. Má takové dvě šipky a krásně ti odsadí text od levého okraje. Hodí se u nových odstavců a přímé řeči. Velikost si urči sám, lze nastavit.
Další věc je podle mě menší chaos ve větách, co se týče popisu. Skus to udělat jako já, nejdřív popiš scénu jedním dvěma odstavci, a pak se věnuj ději. Zdá se mi, že to občas míchaš dohromady.
Skus se rozepsat u některých důležitých událostí, které zkracuješ. Například, když se na scéně objeví Twi, je celý incident popsán jednou větou, což je škoda.
Hlavní postava- nevýrazná, a hlavně skoro nic nedělá. Chtělo by to více dialogů, monologů, a vlastních myšlenek, které přiblíží postavu čtenáři. Co si o čem myslí, na koho má jaký názor, atd atd. Oběví se nový v neznámém městě, musí mít přeci mnoho rozmanitých pocitů a myšlenek, které se mu honí hlavou. Popsat! Emoce! Dojmy! Všechno! Poníci z FiM se liší od zvířat tím, že mají emoce a myšlenkové pochody.
Pominu děj, je jasné, že zatím se to teprve rozhoupává.
Co se týče kompozice, doporučuju používat kouzelné tlažítko Tab. Má takové dvě šipky a krásně ti odsadí text od levého okraje. Hodí se u nových odstavců a přímé řeči. Velikost si urči sám, lze nastavit.
Další věc je podle mě menší chaos ve větách, co se týče popisu. Skus to udělat jako já, nejdřív popiš scénu jedním dvěma odstavci, a pak se věnuj ději. Zdá se mi, že to občas míchaš dohromady.
Skus se rozepsat u některých důležitých událostí, které zkracuješ. Například, když se na scéně objeví Twi, je celý incident popsán jednou větou, což je škoda.
Hlavní postava- nevýrazná, a hlavně skoro nic nedělá. Chtělo by to více dialogů, monologů, a vlastních myšlenek, které přiblíží postavu čtenáři. Co si o čem myslí, na koho má jaký názor, atd atd. Oběví se nový v neznámém městě, musí mít přeci mnoho rozmanitých pocitů a myšlenek, které se mu honí hlavou. Popsat! Emoce! Dojmy! Všechno! Poníci z FiM se liší od zvířat tím, že mají emoce a myšlenkové pochody.