24.09.2012, 10:38
Siegfried
Mladý hrdina Siegfried vyrůstá v divočině vychováván Alberichovým proradným bratrem Mimem. Ze zlomených kusů otcova meče se mu podaří ukovat nový meč zvaný Notung, s nímž skolí strašlivého draka Fafnera a získá prsten. Aby naplnil svůj osud, musí ještě přemoci Wotana, který před něj předstoupí v podobě Poutníka a dobře ví, že se blíží soumrak bohů. Siegfried pak musí splnit poslední úkol – projít ohnivým mořem a probudit svou jedinou opravdovou lásku Brünnhildu.
Deborah Voigt (Brünnhilda), Patricia Bardon (Erda), Jay Hunter Morris (Siegfried), Gerhard Siegel (Mime), Bryn Terfel (Poutník), Eric Owens (Alberich)
Třetí část tetralogie, tentokrát pod taktovkou Fabia Luise. Kino Atlas se naštěsí nadále drží teze že méně je někdy více a netlačí co do hlasitosti na pilu. Terfel jako Poutník mě uchvátil, takže poprvé vynechám poznámku, že Terfel není Morris. Hněv jsem mu ve Valkýře moc nevěřil, ale Wotanův mix smutku, zoufalství a radosti nad nadcházejícím soumrakem bohů mě přesvědčil o jeho kvalitách. Jenom škoda toho oka, místo toho aby vypadal jako jednooký bůh vypadal jako by dostal pěstí. Hans-Peter König jakožto Fafner - perfektní. Erda - Patricia Bardon se snažila a má dostatečný talent na to, aby i navzdory vskutku WTF kostýmu nevypadala komicky (aspoň ne moc). Eric Owens jakožto Alberich opět nadchnul (třebaže jeho part ani zdaleka neměl takový náboj jako měla Alberichova kletba ve Zlatu Rýna). Gerhard Siegel musí být v reálném životě strašná krysa a podlý pletichář, není možný být tak přesvědčivý a jenom to hrát
Siegfried - nejtěžší heldentenor role v dějinách opery.
pár poznámek: Siegfried je příliš hloupý na to aby věděl co je strach. Wotanova největší touha je krvesmilný svazek mezi jeho dcerou a vnukem (synem Wotanova syna a jeho sestry - dvojčete). Siegfried je fascinován ptáky a dokáže udělat mečem z rákosu saxofon...
účast: Já, Makak, Eseona, Lyrel
Mladý hrdina Siegfried vyrůstá v divočině vychováván Alberichovým proradným bratrem Mimem. Ze zlomených kusů otcova meče se mu podaří ukovat nový meč zvaný Notung, s nímž skolí strašlivého draka Fafnera a získá prsten. Aby naplnil svůj osud, musí ještě přemoci Wotana, který před něj předstoupí v podobě Poutníka a dobře ví, že se blíží soumrak bohů. Siegfried pak musí splnit poslední úkol – projít ohnivým mořem a probudit svou jedinou opravdovou lásku Brünnhildu.
Deborah Voigt (Brünnhilda), Patricia Bardon (Erda), Jay Hunter Morris (Siegfried), Gerhard Siegel (Mime), Bryn Terfel (Poutník), Eric Owens (Alberich)
Třetí část tetralogie, tentokrát pod taktovkou Fabia Luise. Kino Atlas se naštěsí nadále drží teze že méně je někdy více a netlačí co do hlasitosti na pilu. Terfel jako Poutník mě uchvátil, takže poprvé vynechám poznámku, že Terfel není Morris. Hněv jsem mu ve Valkýře moc nevěřil, ale Wotanův mix smutku, zoufalství a radosti nad nadcházejícím soumrakem bohů mě přesvědčil o jeho kvalitách. Jenom škoda toho oka, místo toho aby vypadal jako jednooký bůh vypadal jako by dostal pěstí. Hans-Peter König jakožto Fafner - perfektní. Erda - Patricia Bardon se snažila a má dostatečný talent na to, aby i navzdory vskutku WTF kostýmu nevypadala komicky (aspoň ne moc). Eric Owens jakožto Alberich opět nadchnul (třebaže jeho part ani zdaleka neměl takový náboj jako měla Alberichova kletba ve Zlatu Rýna). Gerhard Siegel musí být v reálném životě strašná krysa a podlý pletichář, není možný být tak přesvědčivý a jenom to hrát
Siegfried - nejtěžší heldentenor role v dějinách opery.
pár poznámek: Siegfried je příliš hloupý na to aby věděl co je strach. Wotanova největší touha je krvesmilný svazek mezi jeho dcerou a vnukem (synem Wotanova syna a jeho sestry - dvojčete). Siegfried je fascinován ptáky a dokáže udělat mečem z rákosu saxofon...
účast: Já, Makak, Eseona, Lyrel
Svatá prostato, píše se tu, že byste si měli vyříznout srdce.
Běžte radši k Huderům na diluviální držkovku.
A k ní si dejte né Plzeň, ale Staropramen, má lepší poměr cena výkon.
Běžte radši k Huderům na diluviální držkovku.
A k ní si dejte né Plzeň, ale Staropramen, má lepší poměr cena výkon.