Bronies.cz

Úplná verze: Battle for Wesnoth
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3 4
Zná někdo, popřípadě hraje?
http://www.wesnoth.org

Jde o open source tahovou strategii, vyvíjenou už snad před více než 10 lety až doteď.
Způsob hry je taková klasika: hráč ovládá hlavní jednotku, se kterou může verbovat další, zabírá na mapě vesnice pro zdroj financí, a snaží se (obvykle) zlikvidovat hlavní jednotku protihráče. Jednotky mají trochu osobitosti, tím, že získávají v boji zkušenost a mohou se vyvíjet (jako pokemoni), ovlivňuje je střídání dne a noci, případně mají další rúzné dodatečné vlastnosti.

Říkal jsem si, že bych se k tomu zase vrátil, popřípadě zahrál s někým multiplayer. I když může hra trvat dlouho, pokud se nenastaví limit na počet kol.

Hra má také dobře popsané rozhraní pro přidávání vlastních jednotek, takže by šlo klidně vytvořit i pony jednotky. Největší problém by bylo snad jen nějak je vyvážit, popřípadě vytvořit sprajty.
Po troše hledání jsem nalezl jen jednu zmínku, že se o to někdo pokoušel, ale asi to skončilo ve fází promýšlení.
Znám, kdysi jsem zahrál tutoriál, přestal. Nevím, nějak mě to nechytlo.
Hru znám už od mala a moc rád si jí s někým zahraju (i když mi moc nejde Twilightblush ).
Hra je to dobrá, ale ten způsob totální náhody je k naštvání. 80% šance na ránu, z 5-ti útoků všechny miss? To mě nakonec odradilo.
Je to spíš o rozestavení jednotek – když máš dobrou strategii, tak tě pár takovýchle blbých náhod nerozhodí Pinkiesmile

(jinak sem ale ještě snad nepotkal nikoho kdo by tu strategii dobře ovládal Pinkiesmile S kámošem nás vždycky rozsekal i počítač Twilightblush )

Jen bych ještě zmínil že jedna taková hra běžně zabere i tři až čtyři hodiny
Tak když si k řece do pevnosti postavím namakanou jednotku, tak přeci nepředpokládám, že by mi ji během jednoho tahu mohli rozrubat z fullu a k tomu ani neda dmg.
Náhoda je blbec Derpytongue2 Ale aby ses netrefil 5x, tak to se stane vážně jen málokdy. Hrál si tu nejnovější verzi?
Naposledy jsem to hrál před půl rokem.
Hrozně se mi líběj ty obrázky jednotek. Ale vadilo mi, že střelci nemůžou útočit na vzdálenější hexy. Je to takový moc jednoduchý.
Jasné že poznám, názov mi bol hneď povedomý, obrázky ma utvrdili v tom, že je to ono Twilightsmile .
Nikdy som to skutočne nehral, preferuem HoM&M. Prípadne Silent Storm.
Stran: 1 2 3 4