Bronies.cz

Úplná verze: Něco na způsob animačního Pony Creatoru
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Martine je to super program, akorát se tam musím ještě hodně učit
(03.05.2012, 18:40)WhiteWind Napsal(a): [ -> ]Martine je to super program, akorát se tam musím ještě hodně učit

Právě to nebylo moc účelem Twilightoops Ale teď dělám do BMPWORK podporu API (hlavně pro budoucí propojení s GUI), takže jej bude možné "přilinkovat" (spíš to pracuje na systému memory mapped file) do Vašich vlastních programů (víceméně v kterémkoliv jazyce, který MMF podporuje), čímž se alespoň trochu zvýší jeho použitelnost.. A pro samotné kreslení pak udělám lepší nadstavbu, která sloučí všechny tam roztroušené programy (DB, BMP, INFRAMES, MOVEBONE) do jednoho.. hlavně jednoduššího.. ale samozřejmě mít "náskok" se vždycky hodí, protože to, co tam je teď, se v určité míře bude využívat dál (skripty rozhodně a ve velkém).. Zkrátka.. stále ještě je výroba animací v tomhle složitější, než jsem si představoval že bude (je třeba to tak 2x až 3x zjednodušit.. určitě dojde k náhradě iFRAMES ve smyslu, že se nebude počítat standardně něco mezi 2 snímky, ale určí se trasa pohybu pro každý kloub).
Tak tu máme jednu menší aktualizaci a pár příkladů...

Mapovací techniky:
[Obrázek: bmpwork__image_mapping_by_elfman83ml-d4ypi4x.gif]

Lepší na You Tube:


Jak udělat nějakého toho panďuláka..
[Obrázek: drawing_by_bones__puppet_animation_by_el...4ypibc.gif]

Vektorové svaly a ruce (mno, to už ten program ždímu jak ručník)
[Obrázek: drawing_by_bones__vector_muscles_by_elfm...4ypih9.gif]

A velice jednoduchá věc - titulky (nemusí to být jen text, jde defakto o posun bitmapy, takže tam může být obrázek, animace, atd.)
[Obrázek: bmpwork__subtitles_by_elfman83ml-d4ypinw.gif]

v BMPWORK je již implementováno základní API, které umožní používat jeho funkce ve Vašem vlastním programu (více méně všechny programovací jazyky, kterým není cizí Memory Mapped File).. zatím teda ve fázi testů, tak snad to vůbec funguje Rainbowlaugh Lze kolem toho tedy vystavět grafický front-end..
Dneska jsou tu jen dva ubohé příklady na tvorbu něčeho, co připomíná žhnoucí uhlíky (základní textura je prostá mazanice štetcem s nulovou tvrdostí a malým krytím, s následným Emboss filtrem; paleta je přeliv černá-červená v kombinaci s kruhovou žlutou) a vodopád (textura je pár tahů štetcem a pak svislé Smudge s 50% zrnitostí). První využívá rotaci barev v paletě (a přebarvování obrázku), druhý je prostá kombinace dvou různě rychle scrolujících obrázků (jeden je rozmazaný). Jinak bylo opraveno pár menších chybiček (včetně jedné skoro úplně základní funkce, takže tam ta chyba byla už přes rok.. ale fuj!)

[Obrázek: bmpwork__hot_stones_test_by_elfman83ml-d4zxyxx.gif] [Obrázek: bmpwork__waterfall_test_by_elfman83ml-d4zxz5c.gif]
už som zistila prečo mito nejde otvorit! na mojom pociatci sa neda otvorit program vo formáte RAR
(15.05.2012, 16:30)Brony dash Napsal(a): [ -> ]už som zistila prečo mito nejde otvorit! na mojom pociatci sa neda otvorit program vo formáte RAR

soubor .RAR není program (alespoň ne v tomto případě, protože není samorozbalitelný). Jedná se o archív, ve kterém jsou zkomprimovány soubory a programy. Pro jeho otevření (rozbalení/extrahování/dekomprimování) potřebuješ buď program WinRAR a nebo další (7ZIP, možná i WinZIP).. Ajsmug
no ptresne tak som to myslela len som si nemohla spomenút že ci je to súbor alebo...
Další dnešní příklad se soustřetí na obarvování korony titulků..

[Obrázek: bmpwork__karaoke_sing_along_test_by_elfm...5024j3.gif]
(15.05.2012, 18:45)Brony dash Napsal(a): [ -> ]len som si nemohla spomenút že ci je to súbor

https://www.google.cz/#hl=cs&gs_nf=1&cp=...80&bih=670
Jen takové nesmysly:

test práce s křivkami a rozmazáváním:
[Obrázek: bmpwork__open_the_eye__blurred_border_by...50o6lz.gif]
(můžete to brát jako otevírající se oko, nebo ve finále obrázek s postupným přechodem do pozadí, i když tam by se uplatnila trochu jiná funkce pro slučování)

taková menší "chybička", nebo spíš nečekaný benefit funkce SOFT
[Obrázek: bmpwork__function_soft_unexpected_bug_or...50o6pq.jpg]

Ukázka, jak nějak (ale přeci jen jinak) by mohlo vypadat budoucí GUI pro tento balík.. Oboje využívá uživatelsky kreslená okna (bez podpory Windows), to druhé je ovšem mnohem jednodušší a balík pojede spíš na principu toho prvního..
[Obrázek: space_hunt_3d_preview__script_gui__futur...50o6v6.png]
(programy na obrázcích nebudou k dispozici pro veřejnost ještě hodně dlouho Twilightoops )
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9