Bronies.cz

Úplná verze: Doom (a jemu podobné 3D klasiky)
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Nevšimnul jsem si, že by tu dal někdo tohle a doufám že to k těm starým klasikám taky patří.

[Obrázek: CheeryOffbeatGnat.gif]
A co takhle System shock 2 ? To byla naprosto úžasná hra Pinkiesmile

http://bonusweb.idnes.cz/system-shock-2-...mshock2_bw
Jop, zrovna o SS2 a SS1 ted debatujeme na Nyxu. Hodne nedocenene (a nezname hry). Takoveho Dooma znaji vsichni, tohle bohuzel ne.

Za me u SystemShocku - porad stoji za to si to sosnou a zahrat. Uzasna prace (.. pribeh, hudba, ...)
jo ta muzika v SS je skvela - elektronika jak ma bejt
Nedoceněná ano, ale nemyslím, že by byla neznámá. V době, kdy na ní v Levelu a podobných vycházely rencenze, tak jí znal každý, byť jí třeba nikdy nehrál (zvlášť staří 3D pařmeni, ti musí povinně znát všechny tehdejší 3D střílečky). Ale důvodů proč se moc neujala mezi širokou veřejností je několik:

- stejně jako i jiní tehdejší konkurenti byla docela náročná na železo (640x480 se ne každému na jeho udýchané 486 podařilo rozhýbat - a stejně jako Quake, i tyto hry vypadají v LowRes, zvláště se těmi barvičkami, poněkud divně)

- příliš složitá (stejně jako u her typu terminator: Sky Net nebo Daggerfall, které navíc používají enginy, které jako kdyby si ze System Shockova oka vypadly), což tehdejší uspěchaní lidé, kteří se potřebovali odreagovat, ocení spíše až zpětně

Pokud si potřebujete vyblbnout nervy, spíš sáhnete po Doomovi, kterého profrčíte za 20 minut epizodku a nebo si během hodinky dáte 200x do držky v DM - určitě nezapnete Warcrafta 2 ve dvou (to je někdy operace na hodiny a hodiny Pinkiesmile ).

Ze stejného důvodu má dneska Doom více fanoušků než Quake, Duke Nukem 3D nebo Descent.

By mne zajímalo, která hra byla víc populárnější, jestli Wolf3D nebo Doom. Dle logiky by mělo platit, že čím jednodušší hra, tím úspěšnější (hergot Pong, to pařil celý svět! Rainbowlaugh ).

(05.12.2014, 19:06)Macaman Napsal(a): [ -> ]jo ta muzika v SS je skvela - elektronika jak ma bejt

A zvláš se měli lidi, kteří v té době oproti obyčejnému FM prdítku, které Sound Blastery měly, měli kartu s General MIDI (nebo později s XG)..

Rozdíl:
FM vs GM: https://www.youtube.com/watch?v=v9snl7f5oms
XG: https://www.youtube.com/watch?v=UODyfKhdyQg
jj, systemshock spis nez strilecka je cyberpunkove sci-fi RPG, co si pamatuju tak boj tvoril tak 30 procent hry...hlavne tam byly na tu dobu vychytavky co ve strileckach nebyvaly -- postava mela inventar, do jedne zbrane pasovaly ruzne typy munice, mohli ste si lehnout, kleknout, podivat se za roh (zajimalo by me jak se to parilo s tou VR helmou), mohli ste si "slehnout" ruzne povzbuzujici a jine drogy atd...
Hrát ve 3D s helmou/brýlemi je super zážitek, ale spíš ti to zhoršuje schopnosti než že by ti to vylepšilo např. mušku. a po hodině tě bolí oči (pokud už dávno nezvracíš na oné místnosti) Twilightoops

Ale je to asi dost individuální, jak to na koho působí.

V době Doomů a Descentů si přál mít doma VFX asi každý (ale to by musel tatíček prodat auto).
Rainbowlaugh Descent - tak na ten sem malem zapomel, v sve dobe take originalni vecicka - a pripomel mi jinou skvelou hru z te (nebal bych se rict zlate) doby - TIE Fighter - ale to sem asi nepatri....
Ale co by nepatřilo.. když už tu je Descent.. i když TIE Fighter je už trochu spíš bojový "simulátor" než 3D střílečka typu Doom.. Pinkiesmile
Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10