Bronies.cz

Úplná verze: Minecraft Art
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3 4 5 6
Tak me to napadlo tak jsem to udělal Rainbowwild
[Obrázek: rarity.png]
Ten co tam je přede mnou je Phobeus Rainbowlaugh
Jestli to tam ještě bude tak to je na tomhle serveru :
http://www.minecraft.net/classic/play/6d...61715deecb

Zkuste taky uďelat a dejte to sem Pinkiesmile
tu nasi naprosto unclopable hranatou tragedii sem radsi nedavej Rainbowlaugh
(14.12.2011, 08:41)KubeKK Napsal(a): [ -> ]tu nasi naprosto unclopable hranatou tragedii sem radsi nedavej Rainbowlaugh

xDDDD
Kdyby to nebylo 0.30 verze tak stavím s váma.

A of course gratz, Rarity vypadá dobře.
Pěkný.
Já jsem stavěl poníky v 1.8 a na Majncraft serveru (Odkud mě k bronies přivedli) budeme stavět Bronies park x)

PS: omlouvám se za malé OT,ale nedá mi to Rainbowlaugh
[Obrázek: my_little_creeper_by_sonderjen-d3fspbj.png]
Moje skromné stavby Pinkiesmile
Rainbow Dash
[Obrázek: attachment.php?aid=53]
Princess Luna
[Obrázek: attachment.php?aid=52]

Najdete je v hlavním městě na mém serveru minecraft.phoenyx.cz
stačí program SpritecraftFree který vám zkonverturuje obrázky do minecraft formátu
(23.01.2012, 07:42)Charlie Napsal(a): [ -> ]stačí program SpritecraftFree který vám zkonverturuje obrázky do minecraft formátu

Předpokládám že funguje pouze na SMP. Tohle sem stavěl na mém serveru Pinkiesmile
Navíc zkopírovat obrázek by nebyla žádná zábava :cool:
Podle mě to stejně ale neumí překonvertovat všechno, pokud budu mít v obrázku např. víc barev (i když to bude PxA), tak pochybuju o tom, že každá z těch barev bude mít ekvivalent nějkého materiálu ve hře. Ale třeba to jde, co já vím ...
(23.01.2012, 18:13)Phoenyx Napsal(a): [ -> ]Předpokládám že funguje pouze na SMP. Tohle sem stavěl na mém serveru Pinkiesmile
Navíc zkopírovat obrázek by nebyla žádná zábava :cool:

udělá ti to náhled toho obrázku, postavit si ho musíš sám

(23.01.2012, 18:15)Matthew Napsal(a): [ -> ]Podle mě to stejně ale neumí překonvertovat všechno, pokud budu mít v obrázku např. víc barev (i když to bude PxA), tak pochybuju o tom, že každá z těch barev bude mít ekvivalent nějkého materiálu ve hře. Ale třeba to jde, co já vím ...
tak se ty barvy nahradí něčím podobným
Stran: 1 2 3 4 5 6