12.03.2018, 09:20
V sobotu jsem byl na plese. Za 100 korun jsem nakoupil dvacet losů z tomboly a moje přítelkyně udělala to samé. Rozbalovali jsme a rozbalovali. Když jsem na čtvrtém lístku našel cenu #13, poskočilo mi srdce radostí. Víte jak, já smolař a z dvouset cen rovnou třináctka! Boží! Celestiální!
Přítelkyně mezitím našla cenu #26, ale já vzápětí našel cenu #36! Myslím, že to už nemá cenu nějak rozmazávat. Počkali jsme do půlnoci a ani jsem se nedíval, co dostanu. Prostě překvapení.
Po půlnoci jsem si šel vyzvednout ceny. #36 byl otvírák na víno se zátkou. Pěkná cena. Víno sice moc nepiju, ale použitelné. U ceny #13 mě slečna u pultíku požádala, jestli bych jí neukázal vnitřek obálky, kterou jsem dostal, protože prý nikdo z pořadatelů neví, co tam je. Rozloupnul jsem tedy obálku a vytáhnul ven papírek, který jsem jí ukázal. Její "hm" mnohé napovědělo.
Voucher 500 Kč slevy na kosmetický zákrok o ceně nad 5000 Kč.
Nějaká firma v Olomouci. Nechce si někdo nechat zmenšit víčka nebo tak? Já to totiž NEVYUŽIJU! Cítím se dostatečně krásný na to, abych podstupoval vylepšení vzhledu.
Ale vážně - nechápu, proč si někdo dělá tak špatnou reklamu. Technicky vzato jde o podvod. Ceny v tombole by měly být aspoň trochu k něčemu, ale dát sotva desetiprocentní slevu do zalepené obálky, aby ani pořadatelé nevěděli, co tam je, a chudáci cenu dali tak vysoko, mi přijde nefér a doslova jako nečistá reklamní praktika.
A nakonec drobný dodatek - přítelkyně vyhrála kyblík reklamních předmětů ze stavebnin, kde bylo pásmo, skládací metr, pracovní rukavice, stylové ochranné brýle, univerzální šroubovák s bitovou sadou, tričko, čepice, tužka, propiska, vodováha a další drobnosti. Sto a jedna, co?
Přítelkyně mezitím našla cenu #26, ale já vzápětí našel cenu #36! Myslím, že to už nemá cenu nějak rozmazávat. Počkali jsme do půlnoci a ani jsem se nedíval, co dostanu. Prostě překvapení.
Po půlnoci jsem si šel vyzvednout ceny. #36 byl otvírák na víno se zátkou. Pěkná cena. Víno sice moc nepiju, ale použitelné. U ceny #13 mě slečna u pultíku požádala, jestli bych jí neukázal vnitřek obálky, kterou jsem dostal, protože prý nikdo z pořadatelů neví, co tam je. Rozloupnul jsem tedy obálku a vytáhnul ven papírek, který jsem jí ukázal. Její "hm" mnohé napovědělo.
Voucher 500 Kč slevy na kosmetický zákrok o ceně nad 5000 Kč.
Nějaká firma v Olomouci. Nechce si někdo nechat zmenšit víčka nebo tak? Já to totiž NEVYUŽIJU! Cítím se dostatečně krásný na to, abych podstupoval vylepšení vzhledu.
Ale vážně - nechápu, proč si někdo dělá tak špatnou reklamu. Technicky vzato jde o podvod. Ceny v tombole by měly být aspoň trochu k něčemu, ale dát sotva desetiprocentní slevu do zalepené obálky, aby ani pořadatelé nevěděli, co tam je, a chudáci cenu dali tak vysoko, mi přijde nefér a doslova jako nečistá reklamní praktika.
A nakonec drobný dodatek - přítelkyně vyhrála kyblík reklamních předmětů ze stavebnin, kde bylo pásmo, skládací metr, pracovní rukavice, stylové ochranné brýle, univerzální šroubovák s bitovou sadou, tričko, čepice, tužka, propiska, vodováha a další drobnosti. Sto a jedna, co?