Cursed, jak už jsem řekl, vznikl kombinací nudy, jedné počítačové hry (kde je přímo class jménem Cursed), inspirací z anglických fanfikcí a hudby. Jelikož to byl takový experiment, tak jsem se nějak nesoustředil na to, abych byl originální. Tak jsem dal hlavnímu hrdinovi jméno Xardas (opět z herní série, ale tentokrát Gothic - Gothic I. byla hra mého mládí). Vše, co jsem tam kdy napsal, jsem si vymyslel na místě ve chvilkách inspirace z různých věcí - hudby, životních situací, her atd. Například celá ta časová věc, která se v Cursed odehrává, je na motivy hry Prince of Persia Warrior Within (opět hra mládí). Nebo démony, které jsem do Cursed přidal, byly inspirovány seriálem Supernatural. Vznikl z toho takový mišmaš, který nemohl mít konec, protože žádný mít neměl, ale přesto jsem k němu spěl. Konec jsem však změnil asi dvacetkrát, takže z toho vznikla spousta vedlejších, neukončených zápletek atd. Už jsem ke konci neměl sílu to dopsat (i když mě ještě straší v mé složce na autorskou tvorbu skoro dokončená předposlední kapitola původního Cursed, kterou jsem nikdy nepostnul). Po dlouhé tobě jsem se však rozhodl vrátit se ke svým pramenům a Cursed přepsat.
Dělám to už nějakou dobu, ale zatím nejsem ani v polovině (a to mám něco přes 40 000 slov už napsaných). Tak kdo ví, kdy to přijde no. Jedna hlavní změna oproti starému Cursed je, že jsem to napsal v první osobě. V třetí osobě jsem původní Cursed začal psát kvůli tetralogii The Inheritance Cycle - mojí první rozsáhlé četbě, která se taky původně odvíjela na mojí tvorbě. TIC je také napsané v třetí osobě. Avšak zjistil jsem, že mě víc baví a víc mi vyhovuje první osoba - mám bližší vztah k postavě, lépe dokážu napsat a vyjádřit pocity hlavního hrdiny, a celkově je to prostě větší sranda. Jinak překopávám dějovou linii to trochu stálejší podoby. Ale nebojte se. Xardas (nyní Xarevor) je pořád ten stejný starý nevrlý a vtipný týpek.