21.10.2014, 16:19
23.10.2014, 09:46
24.10.2014, 18:19
Opravdu, ale opravdu poslední díl přednášky o My Little Pony (alespoň v nejbližším roce):
THE END
29.10.2014, 16:58
Jako takovou tečku jsem se rozhodl přidat české přepisy (titulky), které budu postupně nahrávat. Ať už pro lidi nedoslýchavé, nebo pro možnost použít automatický překlad You Tube do jiných jazyků.
Není to určeno speciálně pro Američany, ale i tak jsem zkušebně udělal takovou halabala opravu strojového překladu do podoby (čti "prasárnu"), kdy to alepsoň trochu dává smysl (nemůžou po mně chtít zázraky), a uvidíme, jestli bude vůbec nějaký zájem (třeba se najde nějaká dobrá duše, která to gramaticky přepíše do dokonalejší podoby )..
Není to určeno speciálně pro Američany, ale i tak jsem zkušebně udělal takovou halabala opravu strojového překladu do podoby (čti "prasárnu"), kdy to alepsoň trochu dává smysl (nemůžou po mně chtít zázraky), a uvidíme, jestli bude vůbec nějaký zájem (třeba se najde nějaká dobrá duše, která to gramaticky přepíše do dokonalejší podoby )..
14.11.2014, 20:12
Sice přednáška skončila, ale dovolil bych si jí doplnit něčím, na co jsem narazil teprve až v poslední době.
Myslel jsem si, že jsem docela exot ve způsobu, jak hluboko rozebírám starší generace. Nuže, mýlil jsem se. Autor blogu, na něž Vám níže poskytuji odkazy, se věnuje starším generacím mnohem více do hloubky než já, než kdokoliv jiný. Vypichuje vždy několik věcí, na kterých uvádí příklady a věřte nebo ne, ani já jsem nevěnoval 3-4 dlouhé odstavce jedné jediné písničce.
Každopádně je to opět další pohled na starší generace pro ty, kteří by opravdu chtěli vědět víc. Bohužel, je to jen v angličtině, ale jako velmi obsáhlé doplnění mé přednášky se to myslím hodí (musím hlavně vypíchnout skvělé články o písničkách a magii - byť něco jen rekapituluje, co jsem již řekl, jde na to z úplně jiné perspektivy):
G3.5:
Imaginary Problem - Twinkle Wish Adventure
http://ilsor.tumblr.com/post/96992238417
G1.5:
Imaginary Generation - My Little Pony Tales
http://ilsor.tumblr.com/post/98219026217
Where Bobdude Watchs MLP Tales
http://mlplexicon.proboards.com/thread/2...les?page=1
(sakra dlouhé čtení)
G3:
Imaginary Catastrophe: 1. Introduction
http://ilsor.tumblr.com/post/99082951032
Imaginary Catastrophe: 2. Music
http://ilsor.tumblr.com/post/99314431262
Imaginary Catastrophe: 3. Magic
http://ilsor.tumblr.com/post/99420824342
Imaginary Catastrophe: 4. Structure
http://ilsor.tumblr.com/post/99662304117
Imaginary Catastrophe: 5. Characters
http://ilsor.tumblr.com/post/99731837907
Imaginary Catastrophe: 6. Story
http://ilsor.tumblr.com/post/99841647652
Imaginary Catastrophe: 7. Conclusion
http://ilsor.tumblr.com/post/99929983762
Autor blogu se podobně věnuje i G4 a EqG, byť v menší míře. Je to dost hezká možnost poznat hlavně G3 i z jiného pohledu než "it sucks, kill it with fire" a dost možná se ani samotné FIM zatím nedočkalo podobně zevrubné analýzy, snad ani od Brony Chronicles.
Při čtení má člověk pocit, jako by snad autor recenzoval úplně jiný seriál. A nebo nabyde dojmu, že většina fanoušků (hlavně G4) je slepá a neschopná hodnotit správě televizní seriály. Jestli je pravda to druhé, jsem opravdu rád, že stojím alespoň jednou nohou v té druhé skupině, byť ani já jsem sem až tak moc neprohlédl Ale to si nerad připouštím. Protože ve světle těchto zjištění jsem očividně i já pablb (zvlášť kapitola 6 vs. moje "parta stupidních G3 puberťaček"). Jak pak nazvat ty ostatní, to by snad ani nebylo ve slovníku
Pokud jste nechápali, co jsem myslel tím "vědeckým přístupem ke starším generacím", zde to máte ad absurdum.
Autor to ukončil následující ukázkou:
https://www.youtube.com/watch?v=aYoZxTPswmc
Možná vám bez pročtení článku bude připadat jako nemysl. Inu, pročtěte si to a třeba změníte názor.
Myslel jsem si, že jsem docela exot ve způsobu, jak hluboko rozebírám starší generace. Nuže, mýlil jsem se. Autor blogu, na něž Vám níže poskytuji odkazy, se věnuje starším generacím mnohem více do hloubky než já, než kdokoliv jiný. Vypichuje vždy několik věcí, na kterých uvádí příklady a věřte nebo ne, ani já jsem nevěnoval 3-4 dlouhé odstavce jedné jediné písničce.
Každopádně je to opět další pohled na starší generace pro ty, kteří by opravdu chtěli vědět víc. Bohužel, je to jen v angličtině, ale jako velmi obsáhlé doplnění mé přednášky se to myslím hodí (musím hlavně vypíchnout skvělé články o písničkách a magii - byť něco jen rekapituluje, co jsem již řekl, jde na to z úplně jiné perspektivy):
G3.5:
Imaginary Problem - Twinkle Wish Adventure
http://ilsor.tumblr.com/post/96992238417
G1.5:
Imaginary Generation - My Little Pony Tales
http://ilsor.tumblr.com/post/98219026217
Where Bobdude Watchs MLP Tales
http://mlplexicon.proboards.com/thread/2...les?page=1
(sakra dlouhé čtení)
G3:
Imaginary Catastrophe: 1. Introduction
http://ilsor.tumblr.com/post/99082951032
Imaginary Catastrophe: 2. Music
http://ilsor.tumblr.com/post/99314431262
Imaginary Catastrophe: 3. Magic
http://ilsor.tumblr.com/post/99420824342
Imaginary Catastrophe: 4. Structure
http://ilsor.tumblr.com/post/99662304117
Imaginary Catastrophe: 5. Characters
http://ilsor.tumblr.com/post/99731837907
Imaginary Catastrophe: 6. Story
http://ilsor.tumblr.com/post/99841647652
Imaginary Catastrophe: 7. Conclusion
http://ilsor.tumblr.com/post/99929983762
Autor blogu se podobně věnuje i G4 a EqG, byť v menší míře. Je to dost hezká možnost poznat hlavně G3 i z jiného pohledu než "it sucks, kill it with fire" a dost možná se ani samotné FIM zatím nedočkalo podobně zevrubné analýzy, snad ani od Brony Chronicles.
Při čtení má člověk pocit, jako by snad autor recenzoval úplně jiný seriál. A nebo nabyde dojmu, že většina fanoušků (hlavně G4) je slepá a neschopná hodnotit správě televizní seriály. Jestli je pravda to druhé, jsem opravdu rád, že stojím alespoň jednou nohou v té druhé skupině, byť ani já jsem sem až tak moc neprohlédl Ale to si nerad připouštím. Protože ve světle těchto zjištění jsem očividně i já pablb (zvlášť kapitola 6 vs. moje "parta stupidních G3 puberťaček"). Jak pak nazvat ty ostatní, to by snad ani nebylo ve slovníku
Pokud jste nechápali, co jsem myslel tím "vědeckým přístupem ke starším generacím", zde to máte ad absurdum.
Autor to ukončil následující ukázkou:
https://www.youtube.com/watch?v=aYoZxTPswmc
Možná vám bez pročtení článku bude připadat jako nemysl. Inu, pročtěte si to a třeba změníte názor.
18.11.2014, 13:22
Zde ještě nabízím trochu lehčí formu diskuze nad G1 epizodami (anglicky):
Generation One MLP Cartoon Roundup
https://derpiboo.ru/pony/generation-one-...on-roundup
(nedokončené)
DJ reviews My little pony (1984-tales) retro weekends
http://mlplexicon.proboards.com/thread/2...o-weekends
(stále ještě pokračující)
(poněkud na delší čtení)
Fórum věnované výlučně MLP Tales (G1.5):
http://talesschoolhouse.proboards.com/
(zvláště zajímavá je část o postavách, kde jsou doplněny střípky informací o nich - byť jen z komixů)
A to bude snad už definitivně vše...
Generation One MLP Cartoon Roundup
https://derpiboo.ru/pony/generation-one-...on-roundup
(nedokončené)
DJ reviews My little pony (1984-tales) retro weekends
http://mlplexicon.proboards.com/thread/2...o-weekends
(stále ještě pokračující)
(poněkud na delší čtení)
Fórum věnované výlučně MLP Tales (G1.5):
http://talesschoolhouse.proboards.com/
(zvláště zajímavá je část o postavách, kde jsou doplněny střípky informací o nich - byť jen z komixů)
A to bude snad už definitivně vše...
01.12.2014, 19:42
08.12.2014, 13:50
Dovoluji si menší OffTopic:
Doteď jsem na vytváření titulků používal program VisualSubSync a jeho myšoidní označování zvuku/textu. Ten sice má také režim, kdy se dá údajně také časovat za letu mezerníkem (ale asi jsem osel, protože to nefunguje podle mých představ), ale trochu mne zdržovalo, že musím texty ručně přidávat (pokud máte přepisy už v textovém souboru), tak jsem si napsal takový jednoúčelový prográmek na automatické načtení přepisu do titulků, kdy jim za letu nabouchám SHIFTem časování. Osobně teď zvládám dělat titulky 3x rychleji než před tím. Asi to nebude pro každého, ale kdyby měl někdo zájem, může ho používat zdarma:
[attachment=4508]
http://martinlux.moxo.cz/down/progtp7/sbtitmak.rar
Doteď jsem na vytváření titulků používal program VisualSubSync a jeho myšoidní označování zvuku/textu. Ten sice má také režim, kdy se dá údajně také časovat za letu mezerníkem (ale asi jsem osel, protože to nefunguje podle mých představ), ale trochu mne zdržovalo, že musím texty ručně přidávat (pokud máte přepisy už v textovém souboru), tak jsem si napsal takový jednoúčelový prográmek na automatické načtení přepisu do titulků, kdy jim za letu nabouchám SHIFTem časování. Osobně teď zvládám dělat titulky 3x rychleji než před tím. Asi to nebude pro každého, ale kdyby měl někdo zájem, může ho používat zdarma:
[attachment=4508]
http://martinlux.moxo.cz/down/progtp7/sbtitmak.rar
14.12.2015, 13:05
Po delší době tu mám předposlední díl své přednášky. Tentokrát na to jdu ale jiným stylem. Rovněž se také skoro nic nedozvíte. Napadlo už někoho natočit reakční video sám na sebe?
Když hodně přihmouřím všechny tři oči, tak by mohlo jít o jistou formu sebereflexe, ale na konci se to zvrhává ve snahu poučovat ostatní, co by měli a co neměli Pokud si to dotyční pustí, jistě se jen utvrdí v názoru, jaký si o mne udělali.
Z technického hlediska jde spíš jen o takový test. Věnovat přípravě videa trochu víc času než jen přeuložení do jiného formátu, a hlavně získat takový ten pocit, že je mi všechno jedno, takže se nemusím bát, co se ve videu objeví či zazní. Každopádně po technické stránce je video spíš takové primitivní, nepřehledné.
Pokud chcete, můžete to klidně brát jako provokaci, srandu nebo urážku Vaší osoby, jak Vám to bude nejvíc vyhovovat
Trůneček už všechno řek' (v popisu videa na YouTube), takže si netřeba třepit hubu. Kdo si to nepřečte, bude nejspíš litovat, že si to vůbec pustil Více méně se to trochu otírá i o téma, které popsal Jamis zde: https://bronies.cz/Vlakno-Co-Vam-vadi-na...#pid522823
Ale nebojte, opravdu poslední díl nás ještě čeká, a ten se vrátí do starších kolejí, ovšem v novém kabátě.
Trochu nepochopitelných faktů, které se týkají You Tube kanálu a nejspíš související s touto přednáškou:
- během vysílání přednášky stoupl počet odběratelů z cca. 20-30 na cca. 60
- jakmile přednáška skončila, zvýšil se během roku počet odběratelů až na 164 !! Příčina neznámá.
- i přesto, že se na kanále skoro nic neděje, a nahrávám i jiná, zcestná videa, ztratil jsem za celou dobu jen asi 4-5 odběratelů, a většinu z nich ještě behem aktivní přednášky
Vždycky říkám, že internet je divné místo
Když hodně přihmouřím všechny tři oči, tak by mohlo jít o jistou formu sebereflexe, ale na konci se to zvrhává ve snahu poučovat ostatní, co by měli a co neměli Pokud si to dotyční pustí, jistě se jen utvrdí v názoru, jaký si o mne udělali.
Z technického hlediska jde spíš jen o takový test. Věnovat přípravě videa trochu víc času než jen přeuložení do jiného formátu, a hlavně získat takový ten pocit, že je mi všechno jedno, takže se nemusím bát, co se ve videu objeví či zazní. Každopádně po technické stránce je video spíš takové primitivní, nepřehledné.
Pokud chcete, můžete to klidně brát jako provokaci, srandu nebo urážku Vaší osoby, jak Vám to bude nejvíc vyhovovat
Trůneček už všechno řek' (v popisu videa na YouTube), takže si netřeba třepit hubu. Kdo si to nepřečte, bude nejspíš litovat, že si to vůbec pustil Více méně se to trochu otírá i o téma, které popsal Jamis zde: https://bronies.cz/Vlakno-Co-Vam-vadi-na...#pid522823
Ale nebojte, opravdu poslední díl nás ještě čeká, a ten se vrátí do starších kolejí, ovšem v novém kabátě.
Trochu nepochopitelných faktů, které se týkají You Tube kanálu a nejspíš související s touto přednáškou:
- během vysílání přednášky stoupl počet odběratelů z cca. 20-30 na cca. 60
- jakmile přednáška skončila, zvýšil se během roku počet odběratelů až na 164 !! Příčina neznámá.
- i přesto, že se na kanále skoro nic neděje, a nahrávám i jiná, zcestná videa, ztratil jsem za celou dobu jen asi 4-5 odběratelů, a většinu z nich ještě behem aktivní přednášky
Vždycky říkám, že internet je divné místo
24.05.2016, 15:49
Tahle přednáška se mi hodně líbila