Nedávno se nám v jednom zdejším tématu málem rozjela velmi zajímavá diskuze, leč byla brzy utnuta (že prý moc off topic), tak v ní můžeme pokračovat zde.
Jawa Mustang
Odesláno z mojeho placatého mobilu pomocí Luniny karimatky
Za 800€ si kúpite Royal Endfield jednovalec a mobil s wifi android a GPS za 50€
India is magic.
Hm, zatim nemám o čem diskutovat. 250ku bratr položil a když se dala do kupy, začalo něco klepat v motoru (máme Suzuki GN250, stačila na občasné ježdění a dřív jsem ji proháněl i do školy, ale to už je let), ale stejně to je už málo, tak bych na jaře chtěl něco silnějšího (když nebudou nečekané výdaje, tak "chtěl" = koupim
).
Tak jsem aspoň volal autoškoloučitelopánovi, abych si rozšířil řidičák na neomezeno, ale je prej docela narváno a druhej komisař má dovolenou, tak doufám, že to letos stihnu
Nevím, co bylo původním námětem diskuze, ale kdo nečistil na pionýrovi v půlce kopce u horní dolní ocelovým kartáčem svíčku, není podle mě motorkář.
Tak to asi nejsem, protože jsem pionýra nikdy neřídil.
Tak pionýrá jsem řídil + nějakou 175, ale nikdy jsem ho nevlastnil. Stejinak bych už takový stroje raději neřídil, hlavně z důvodu obrácenýho řazení, to byl porod přesednout na Jawy apod., když to člověk nemá zažitý a pořád tam kope obráceně rychlosti.
Pokud pominu nějaký mopedy a skútry, tak jsem začínal na starejch Yamahách v drtivé většine z řady XT - 200, 350, 600 až do nynější 660. Pár odboček by se našlo nějaká kroska 125 Aprilia tuším, Cagiva 125(na svou dobu celkem vymakaná až na to hnusný čtveratý světlo
) a Yamaha R6, na které se někdy zase svezu, když mi ji otec půjčí.
Dá se říct: Všechno lesůvky až na R6 a XT660.
Málem bych zapomněl zmínit svého oblíbeného skútříka
Miky: jo ty Cagivy maj vzadu hnusná světla, ještě sem neviděl žádnou normální
Jinak já toho moc neměl. Ani nevim kolik mi bylo, když táta přivezl Hondu MT-80 (bez papírů, bez značek) a já na tom chtěl pořád jezdit, ačkoli jsem na ni nedokázal nasednout (byl jsem moc malý) a když jsem na tom seděl, nedošáhl jsem na zem. Takže jízda vypadala tak, že mě táta posadil na motorku, já si zařadil rychlost, pomalu se rozjížděl a on mě přidržoval a při zastavování mě buď pomohl, nebo když nebyl kolem, tak jsem nechal neutral, vypnul to a dojížděl dojížděl, až jsem sebou třísknul do trávy
V 16ti jsem si udělal řidičák na 125ku, potom jsem měl 80ku skútr (starej, hranatej Peugeot Hercules 80), pořád ho máme, jen ho bratr zadřel... V 17ti rozšíření na 250ku - to jsem měl tu Suzuki GB 250 (taky ji máme, ale jak jsem psal, bratr ji položil + něco klepe v motoru). Potom kvůli škole nebyl na motorku čas, ani moc financí no a teď se k tomu chci vrátit.
No ta Cagiva o který mluvím vypadala vzadu celkem ok, ale přední světomet...
Je celkem škoda, že je pryč, mohl z ní být zajímavej veterán.
Teď jsem si tak uvědomil, že první 200 nebyla Yamaha ale Gilera RX200
Škoda, že nejsi někde v okolí Brna, hned bych se projel.
Tak já jsem zatím v roli pasivního pozorovatele, ačkoli po nějakém pěkném stroji toužím už někdy od puberty.
O to víc si užívám to svoje pasivní pozorování