Plz oprav v rail jetoch elektrické zásuvky, lebo keď som minule išiel, tak každých 15 minút vypli prúd, počuješ pípanie nejakého erroru a po 10s to zas nabehne. Srandy kopec keď pracuješ na úlohe s termínom odovzdania v ten deň na notebooku bez baterky
či nebol to Regiojet? To asi nemáš dosah až tam
Tak bohužel nemám dosah ani na jedno, protože jsme rozděleni na různý skupiny a já jsem ve skupině, co dělá jen na city elefantech (aka ešus), takže na railjetech a dalším dělaj jiný lidi. Ale je to zajímavej problém, zkusím se zeptat kolegů čím by to podle nich mohlo být, protože tam nebude chyba v jedné zásuvce, ale v elektroinstalaci celýho vozu.
Jo no. Reštartovalo to aj klímu
Svetlá bežali ale normálne. A bol to taký klasický vozeň s radami sedadiel. Ale to neviem ako pomôže. Číslo si žiaľ nepamätám. Ale viem, že išiel do Viedne.
Evidentně tam něco vyhazovalo jistič, ale je zvláštní, že s takovou pravidelností
Přesně takovou dispečerskou fabii mám jako model 1:43
akorát tam není ten nápis nehody a má oranžové majáky místo modrých.
Taky mám úplně stejnou fotku, protože to bylo na dni otevřených dveří před 10 lety
Hmm, hrot...
Kámoš u kterýho bydlím ve spolubydlení se zajímá o pera, mě se do toho kdysi taky pokoušel vtáhnout. Je to krásná věc, ale já už pro to nemám využití když už nestuduju, na nějaký poznámky mi stačí propiska za pár kaček.
Ja stále píšem plniacim perom. Je to neporovanatelne s tymy obyč perami. A taktiež vieš písať pekné listy a keĎ si dobrý aj zamiešať trochu kaligrafie
Moja "kaligrafia" je skôr doktorské písmo no
Je to tak, no
V souvislosti s pojmem kaligrafie se mi vždycky vybaví čínská kaligrafie, jsem magor do čaje a s tím souvisí čajové nádobí a další příslušenství a na těch dražších věcech bývají nápisy tradiční čínskou kaligrafií
Já umím čínsky napsat jenom jeden znak a to je čaj