Název vlákna mluví za vše. Který díl této FPS od neměckého Cryteku se vám nejvíce líbil?
Já osobně vybíral mezi 2. a 3. díle. Nakonec jsem zvolil trojku ( kvůli doladěné hratelnosti... a luku
) ale musím uznat, že dvojka měla lepší atmosféru a hudbu
Jako vždy- jestli chcete, do diskuze napište důvod
Mne nejvíc bavila jednička, už jenom díky větší volnosti a "starému obleku". Prostě jsem se tam více vyblbnul (snažit se zabít nepřítele krabem nebo ho se super sílou házet proti budovám či jiným enemákům, to mně jen tak neomrzí
)
Zaručeně jednička a Warhead
Ta volnost, superpowery a odladěné upravování zbraní z toho udělaly jednu z mých nejoblíbenějších her
Do dvojky už jsem se musel spíš nutit, a skoro vůbec mě nebavila. Špatné a oproti 1. dílu nezajímavé prostředí a často nezáživný gameplay mi to trochu znechucovaly. + se mi zdálo, že to má horší grafiku než jednička
Trojka, no... Na jedničku nemá
Určitě jednička. Bylo tam víc volnosti, nebylo to tak okoukaný, graficky pecka.
Ještě bych zmínil Crysis Wars - určený pro multiplayer, tam jsem taky nahrál nespočet hodin. Jen škoda, že to típnuli.
Jojo, jednička. A jak říká niemand, Crysis Wars. Co to jsem dost hrál. Moje první multiplayer hra, kde jsem mohl jezdit v tancích a létat v letadlech. To bylo ještě než jsem zjistil, že existuje něco jako Battlefield.
Minetex - Crysis 2 mělo skutečně v době vydání horší grafiku, nežli díl první. Bylo to kvůli konzolové verzi hry, na kterou sázeli vývojáři nejvíce a tudíž ,,ochudili" pc hráče pouhými DirectX 9 efekty. Komunitu to samozřejmě pobouřilo, později proto vyšel patch, který do hry implementoval DirectX 11. Druhý díl se díky tomu stal (jako tomu bylo v době vydání u jedničky) jednou z nejlépe vypadajících her.
Můj názor na Crysis sérii ? První díl měl úžasnou grafiku, příběh i zničitelné prostředí. Obě jeho pokračování přišla s novou generací CryEnginu, která přidala nové grafické efekty. Příběh a zničitelnost okolního prostředí byly ovšem horší, což je škoda.
V jedničce bylo nejlepší vzít auto s kulometem a pokácet všechny stromy v okolí...
Souhlas. Jednička.
Ta volnost pohybu byla úžasná. Když jsem nechtěl bojovat, tak jsem si prostě šel džunglí a kochal se krajinou. A kolikrát jsem se potápěl ve vodě a vynořoval jen k vůli tomu, abych viděl stékat ty kapky po skle helmy? No jejej.
I samotný děj byl víc vtáhnutelný do hry.
Hrál jsem 1,2 a u 3 se mi to kouslo na začátku... To víte originální hra.
Musím souhlasit s většinou, že jednička byla nejlepší. Boj proti mimoušům byl už takovej sušší, ale jako celek povedenej s jistou dávkou volnosti. Na můj vkus mohla být vyšší obtížnost, protože i na nejvyšší obtížnost byl oblek stále moc OP.
Musím si to někdy znova zahrát, abych si udělal trochu objektivnější obrázek o kvalitě hry, protože v tý době šlo hlavně o bezkonkurenční grafiku a pak ten zbytek, kterej už grafice nestačil.
Trojku jsem nehrál, ale hlasuju za jedničku.
Jednička měla takový ten "wow" efekt a v prostřední relativně otevřené krajiny ostrova podle mě grafika hry vynikla mnohem více, než v ulicích města. Pamatuju si zvlášť jeden moment, za cca polovinou hry, když se účastníte tankového útoku a za obzorem zvolna opadávají kusy skály z právě probuzené mimoňské lodi. Tehdy jsem se opravdu zastavil, abych se mohl pár minut kochat tou scenerií. Nic takového se už ve Warhead a zvlášť ve dvojce neopakovalo.