Koukala jsem se do jiných vláken a nějak jsem našla inspiraci (zda-li víte od koho?
)
a snažila jsem se udělat render/ 3D obrázek mé ponysony která je pořád bezejméná
Postup: (zabralo mi to celé asi hodinu a půl až 2 hodiny)
a zde hotový obrázek - strašně se mi líbí ten obličej ale na těle bych mohla zapracovat více, jenže je to teprve první obrázek a tak se učím
se štětci v sai to moc neumím a tak nevím jaké kombinace použít, ale jiný program volit nechci
FURT JE TO TRASH - NEEDS HELP
Tohle že je trash?! tak to se můžu jít rovnou zahrabat
Rendering ti jde, skvělá práce Konečně někdo, u koho jsou tady vidět pokroky.
Možná bych trochu upravil anatomii hlavy, ať není tak hranatá.
Overpaint:
Zadní stehno mi přijde moc daleko "vyřízlý" tím břichem a nos ma moc hrubej přechod a pusobi tak hranatě
Eugene: Oh můj bože to je nádhera! O mnoho lepší výsledek než je můj (díky tomu vidím že tlama té mé verze je moc velká a oči moc vzadu, myslíš že by jsi mě mohl dát nějaké typy a nebo rady? ( jinak skvělý nápad že by poník mohl mít plášť
myslíš že bych mohla dostat i png verzi toho co jsi udělal a použít to na deviantartu? Ovšem dám odkaz do popisku hned pod obrázek! ^^ ) btw. v čem kreslíš/pracuješ na renderech?
Cocodrilo: Děkuji! Čím později a víckrát se na to dívám, tím více chyb vidím >:'/
Druhý pokus o zlepšení staré tvory
GIF :
Výsledek:
Myslím si že tohle pro mě byla velká zábava a trvalo to taky něco přes hodinu / okolo hodinky
za názory budu velice ráda!!
Smilex: Vůbec není zač. Tvoje obrázky a pokroky se mi líbí, proč tedy nepomoci. :D
Obrázek jsem uložil jen v .jpg, ale nebyl problém z toho pozadí vyřezat a udělat .png verzi
TADY Dělej si s tím, co chceš, žádné nároky si nedělám, vždyť o nic nejde.
Renderuju a kreslím v photoshop CS6, ale stejného výsledku se dá dosáhnout i v SAI. Trvalo mi přes rok, než jsem se naučil takhle renderovat, dělal jsem studie obrázků AssasinMonkeyho, protože má nejrealističtější rendering poníků. Nejdříve černobílé studie, kde jsem se zaměřil na přechody, hrany a tmavá/světlá místa (světelné podmínky). Pak jsem přidal barvy a smíchal všechno dohromady.
Ukázka studie od AssasinMonkey:
Důležité je nezůstat jen u poníků, dost pomůže i lidská anatomie/zátiší. Taky je důležité pokaždé obrázek posunout o kousek dál, moje první rendery trvaly x-desítek hodin, tápal jsem, překresloval, důležitý byl jen výsledek. Jakmile máš kvalitu, můžeš pracovat na efektivitě postupu.
Ve finále do toho musíš dát čas a úsilí, naučit se to dá.
Když jsem začínal s malováním (hrůza :D ):
Po studiích a tutoriálech:
Můžeme udělat collab, jestli chceš. :D A držím palce.
Ještě jedna zkouška pro dnešek!!!
vidím všude talenty na base a tak pod. sama jsem je používala, i když jsem z toho nic neměla.
BASE :
(ty barvy a kvalita pixelů mě naprosto se--- teda štve
)
RENDERED BASE A NORMÁLNÍ BASE:
( zde vidíme výsledek když se kreslíř trochu víc snaží a taky rozdíl z původní práce na basu )
FINISHED PIECE:
( a moje oblíbená část, je konečný obrázek
naprosto se mi líbí a to to nebylo ani moc těžké, neříkám že je to 100% render nebo 3D ale... posuďte sami
)
Jita32 : Oh děkuji moc! Waw! Normálně se budu červenat
btw. to jméno je velice zajímavé!!! Zkusím o tom uvažovat :O
Eugene: waw waw waaaaw! Děkuji moc, nečekala jsem tak rychlou odpověď, zkusím se zaměřit na více reálného prostředí a jiných zvířat/osob (upřímně s realistikou jsem vždy měla problém, tak mi to potrvá déle) ale musím říct že pokrok je úžasný a už se těším až uvidím ten svůj!! A také moc děkuji za ten odkaz, v nejmenším případě aspoň řeknu že to bylo od ''kamaráda''
pokud tedy nevadí.
Btw collab by byl moc fajn! ^^ Jen jsem přemýšlela, takový menší request pro tebe a výzva i možná. Zda a jak by jsi vyrenderoval nějaký base. Strašně mě to zajímalo a myslela jsem na tom během dělání své kresby. Pokud by ses do nějakého projektu na předělání bases pustil, moc ráda bych to viděla! ^^ :O