Bronies.cz

Úplná verze: Názor: Rozhodně byste měli jít do kina na MLP Movie
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2 3
Poznámka: Tento článek není můj originální. Je přebrán z Equestria Daily a přeložen mnou.
V každém případě se s ním ztotožňuji a jsem si jistý že původní autor (Sethisto) by neměl nic proti tomu abych jeho slova rozšířil dál.
Odkaz na původní článek v originále zde:  
Původní článek
(omlouvám se za případné gramatické chyby. Jsem na cestě do práce a článek jsem překládal velice rychle abych to stihnul než odejdu)

Není žádným tajemstvím že vzestup MLP byl velice ovlivněn masivním úspěchem interentu jako celku
Ne pouze dospělou částí fanouškovské záklany, ale proto, jak snadné je se k My Little Pony dostat. Nevím koho v Hasbru napadlo jít touto cestou, ale oproti všem ostatním hlavním producentům animovaných seriálů na této planetě, bylo Hasbro vždy velice laxní ke stahování a zakazování online streamů epizod. Hasbro má každou sobotu na netu seznam který je velice lehce k nalezení, a za celou dobu  stáhli pouze dva nebo tři tři kanály. A my všichni víme že oni se dívají...

Jednoduše není možné, aby se HUB/Discovery podařilo rozšířit pony tak daleko jen jejich způsobem. Předplaté kabelovky generálně klesají a tahle skupina měla velice často předplacené v prémiových drahých balíčcích pro většinou svých předplatitelů. Pro společnost která se zabývá převážně prodejem hraček, by bylo samo o sobě noční můrou rozšířit vědomosti o značce mimo svou skupinu. Někde v řetězu vedení se ale nějaký geniální člověk rozhodl že šlapat po pirátských kopiích v okovaných botách vlatně značku poškozuje, namísto aby jí pomáhalo - a tak jsme teď tady o sedm let později.

Ačkoliv se snaží potírat uploady celých epizod na Youtube, jdou na to stále ještě velice vlažně. Videa většinou dosáhnou 600 tisíc až jednoho milionu shlédnutí, než metaforická guilotina konečně dopadne. To je obrovské množství lidí. Společnost ví že musí ochraňovat svou značku  pro služby jako je Netflix, Amazon Video a iTunes, ale dělají to tak, že stále umožňují  celému světu sledovat seriál prakticky okamžitě a v téměř perfektní kvalitě.

A tady přichází ke slovu film. Stejně jako s ostatními Hollywoodskými trháky, bude k dispozici na netu během dne nebo dvou po odvysílání v kině. Ale tento film není jen o prodeji hraček samotných. Ačkoliv hodnocení sledovanosti seriálu samotného můžou být podprůměrné, Film v každém případě musí  dopadnout lépe. musíme pomoci vystřelit prodeje tak jako jsme to neudělali nikdy v minulosti. Toto je naše šance ukázat jim, že si seriál opravdu zaslouží tučný budget který se mu dostává. (poznámka: jedna epizoda seriálu stojí přibližně kolem 220 tisíc dolarů).  Dobrý film a dobré hodnocení může znamenat jedině lepší budoucnost značky a seriálu samotného.

Bohužel se nemůžeme spolehnout pouze na non-pony zdroje, že vypumpují hype až na půdu. Youtube trailery jsou pravidelně bombardovány hatery a dokonce i Rotten Tomatoes mu zatím dali pouze 67% v položce "měli byste vidět" Věci jako jsou tyhle jsou ale v moderním internetovém věku velice důležité. Matky hledající family friendly program, který by mohly navštívit se svými ratolestmi ho díky tomu možou přejít aniž by mu věnovaly druhý pohled. Naštěstí se film dostává do kin v týdnu našlapaném převážně filmy pro dospělé, ale Lego Ninja-go je v odstupu pouze několika týdnů a rozhodně bude o sledovanost v tého věkové kategorii soupeřit.

Takže vás všechny prosím, pokud je to jen trochu možné, přejděte pirátské streamy a doopravdy běžtě na film do kina. Nemám tušení jak dobrý film bude, kromě trailerů a hypu který se mu zatím dostalo, ale pokud byl někdy čas utratit nějaké peníze za pony - je to rozhodně teď. Pokud máte pocit že by bylo divné jít na film sám/sama najděte si lokální skupinu, nebo vytvořte svou vlastní. Zde na EqD budeme tyto skupiny neustále aktualizovat a dávat vám čerstvé info o tom kde a kdy se takové skupinové promítání uskuteční.


Pokud jste náhodou ze země kde se promítání uskuteční až o měsíc či více později, klidně se na film podívejte jinak, ale až se bude promítat jděte na něj do kina, nebo si alepoň kupte vstupenku.

Pokud nemáte možnost na film jít vůbec, je to samozřejmě v pořádku. Toto je pouze prosba pro ty kteří tu možnost mít budou.

Udělejme z filmu úspěšný trhák. Pony je stále velice aktuální, takže Hasbro pravděpodobně nestrhne razantně rozpočet, pokud si film nepovede úplně úžasně, ale pokud uvidí že ano, rozhodně mu to řekne že se vyplatí napumpovat do značky další peníze jako do dlouhodobé investice.

Konec konců, více pony je vždy dobře.
mam v planu na to jit 2x, jednou s bronies a jednou s dcerou Pinkiesmile
Za mě se určitě přikláním k tomu názoru, že každý správný brony, který má tu možnost, by na ten film měl určitě zajít do kina a ne ho shlédnout na nějakém pirátském streamu, případně kinoripu...apod. V tomto případě jde už jenom o princip. Kdo by si před sedmi lety myslel, že to poníci dotáhnou tak daleko, že budou mít vlastní plnohodnotný film, který se směle může rovnat ostatním animakům. Už samo o sobě to je událost, které prostě není možné se nezúčastnit a navíc samotnému zážitku, kdy můžeme naše milované poníky vidět na velkém plátně, se prostě nic nevyrovná.
sc@lix: tak MLP uz melo filmy pred tim...predchozi generace... Twilightsmile
Plánuju vyrazit alespoň dvakrát (původní znění a pak i CZ dabing), protože přece jen dívat se na velkém plátně je něco jiného než na obrazovce počítače (což už se tak jako tak stalo Rainbowlaugh ). S tím jak "snadné" je u nás možné oficiální cestou získat epizody v původním znění (Region locked DVD neberu), tak si tuhle možnost rozhodně ujít nenechám.
Kam jdeš na ten originál?

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
Zalezi, co od toho chceme. Hasbro je financne na tom velmi dobre, prakticky nejlepe za celou svoji existenci. Takze jde spise o to vyhnat cisla nahoru, coz ale budou zarizovat rodiny s decky, jak bylo videt na detske planete, protoze Bronies je pouze 4% segment cele MLP fanouskovske zakladny, to jsou tvrde informace (priblizne). Ale urcite bude dobre a cestne na to jit, podporit tvurce at maji chut a inspiraci tvorit dale a lepe!
PS a kdo nemuze, tak si aspon kupte soundtrack na Gplay ci tak Raritywink
@Melgarh

Ano, pravdou je ze bronies opravdu nejsou majoritou, co se tyce poctu. Rozhodne jsou ale majoritou co se tyce konzumovani obsahu a tvorby vlastniho.
Nas hlas ma po sedmi letech vahu, uz jen tim ze se jako komunita angazujeme v dobrocinne cinnosti a borime konvence. Nebyt dokumentu s Johnem de Lanciem, ja osobne bych se do komunity nedostal. Jsem si jisty ze takovych a podobnych lidi je vice, takze mame silu rozsirit povedomi a pripravit pudu.
@Inlustris: Myslíš, že bronies konzumují obsah produkovaný Hasbrem více než děcka? Myslím, že spíš ne - na epizody děcka koukají (na rozdíl od některých bronies, co pro ně seriál skončil před pěti sezónami) a oficiální merch (na kterém Hasbro vydělává) si rozhodně nekupují tolik, co dětské publikum (stačí rozkliknout libovolnou diskuzi i merchi).

Co se vlastní tvorby týče, tak ano - to dělá reklamu značce Hasbra a zvyšuje povědomí. O tom žádná. O tom, jakou má hlas bronies váhu, mluvil Jim Miller na letošním Gala, když se ho někdo zeptal na otázku s tímto související: seriál se vytváří stále primárně pro děti a dospělé až v druhé řadě. Do seriálu se dostaly mnohé reference a fanservis/fanslap díly, které ale stále primárně musí být vyhovující i pro dětské publikum. Ostatně... kdyby se z MLP:FiM stal seriál převážně pro fanoušky, velmi brzy by skončil. Už jen proto, že pro haldu bronies by přestal být atraktivní.
Stran: 1 2 3