![]() |
Lugia010719d1's vectors - Verze k tisku +- Bronies.cz (https://bronies.cz) +-- Fórum: Tvorba (https://bronies.cz/Forum-Tvorba) +--- Fórum: Obrázky (https://bronies.cz/Forum-Obrazky) +---- Fórum: Tvorba členů (obrázky) (https://bronies.cz/Forum-Tvorba-clenu-obrazky) +---- Téma: Lugia010719d1's vectors (/Vlakno-Lugia010719d1-s-vectors) |
Lugia010719d1's vectors - Lugia010719d1 - 24.08.2012 Všechny MLP výtvory najdete i tady: lugia010719d1.deviantart.com Protože sem díky Brony komunitě potkal i trochu inspirace, po přibližně roce sem zase sednul ke grafice a něco stvořil. Poprvý v životě je to něco jinýho než Pokémoní tvorba, ale pořád platí, že vlastní linearty tvořit neumím. Vektory dělám zásadně v Inkscape, protože Corel je mrcha komerční a jediný, co má oproti Inkscape navíc, je gradient mesh... a to se v Inkscape dá efektivně obejít použitím blurování a transparence (viz kytky na pozadí tohoto obrázku) Takže sem budu postupně přidávat jakýkoliv MLP vektory. ----- #001 (2012.08.21): Derpy Jako podklad posloužil screenshot z episody The Last Roundup. Můj první MLP vektor vůbec a obecně první grafika asi po roce nečinnosti. Trochu sem se tu rozkoukával, připravil si dvě různý zprzněný elipsy pro simulaci přítlaku na lineartu a jednotlivý části těla udělal tak, aby se daly do určitý míry i animovat rotací nebo lehkým posunem. ![]() SVG #002 (2012.08.23-24): Thunderlane 2. vektor je Thunderlane z episody Hurricane Fluttershy. Opět vektorizováno na základě screenshotu. Čistýho času asi 2 hodiny práce. ![]() SVG Všechny MLP vektory taky přidám na můj DeviantArt, až dokončím upload všeho Pokémoního materiálu. Tož komentujte a hlavně vymejšlejte nějaký dobrý linearty ![]() Ukázka toho, jak to vypadá při vzniku vektorizace. Jako by to nakreslil sám Discord, že? ![]() ![]() Bez screenshotu v pozadí: ![]() RE: Lugia010719d1's vectors - Lugia010719d1 - 30.08.2012 Výsledek dnešního srazu (2012.08.30): ![]() Náčrtek kreslila Northern Cross RE: Lugia010719d1's vectors - Martin - 31.08.2012 Derpy je úžasná.. snad až na ten ocas.. Podle mne ho tvůrci u oficiálních poníků kreslí takhle nízko, aby zamaskovali jisté partie (Snad jen Luna ho má správně..), ale i tak je tady příliš vysoký úhel.. A čím si Derpy zasloužila pobyt v koncentračním táboře, že je tak hubená? ![]() RE: Lugia010719d1's vectors - Lugia010719d1 - 02.09.2012 Martin: to těžko říct ![]() ![]() ![]() No a pokud má ocas maskovat určítý partie, asi vy v tomhle případě zezadu bylo Derpy vidět.... no hodně věcí ![]() RE: Lugia010719d1's vectors - Antošík - 02.09.2012 Ne, to neni důvod. V některých scénách je ocas .. ehm, neschovávající, ani to prostě neřešej. Proč by tam taky něco takovýho kreslili. žejo ![]() RE: Lugia010719d1's vectors - Martin - 03.09.2012 Je fakt, že s tím zakrývání ocasem se jednalo hlavně o G1 a G3, ale speciálně když se ve FIM objeví ocas na správném místě, tak to evokuje prostě něco trochu jiného než neškodnou pózu ![]() A je pravda, že ve spoustě míst mají ten ocas "špatně" i sami tvůrci ![]() http://iambrony.jsmart.web.id/mlp/gif/dfgzjkiu.gif?1324323232 Podle mne to způsobuje zjednodušení stavby těla.. protože reální koně(poníci) nemají zadní část těla až tak moc kulatou, a ocas jim roste nahoře, takže u FIM kreseb je to prostě tak tak, a když ten ocas pak někdo nakreslí o ždibec níž, už mi to připadá špatně.. Reálný kůň: http://images.inmagine.com/img/aspireimages/pdsi002/pdsi002831.jpg (žádný strach, nic závadného) ![]() RE: Lugia010719d1's vectors - Ascadellia - 30.08.2014 Mne sa zda byt dobry ![]() ![]() Ten na ktorom je vidno "kostru" je podla mna ovela lepsi ako bez... Ako od picasa ;D |