Lugia010719d1's vectors - Verze k tisku +- Bronies.cz (https://bronies.cz) +-- Fórum: Tvorba (https://bronies.cz/Forum-Tvorba) +--- Fórum: Obrázky (https://bronies.cz/Forum-Obrazky) +---- Fórum: Tvorba členů (obrázky) (https://bronies.cz/Forum-Tvorba-clenu-obrazky) +---- Téma: Lugia010719d1's vectors (/Vlakno-Lugia010719d1-s-vectors) |
Lugia010719d1's vectors - Lugia010719d1 - 24.08.2012 Všechny MLP výtvory najdete i tady: lugia010719d1.deviantart.com Protože sem díky Brony komunitě potkal i trochu inspirace, po přibližně roce sem zase sednul ke grafice a něco stvořil. Poprvý v životě je to něco jinýho než Pokémoní tvorba, ale pořád platí, že vlastní linearty tvořit neumím. Vektory dělám zásadně v Inkscape, protože Corel je mrcha komerční a jediný, co má oproti Inkscape navíc, je gradient mesh... a to se v Inkscape dá efektivně obejít použitím blurování a transparence (viz kytky na pozadí tohoto obrázku) Takže sem budu postupně přidávat jakýkoliv MLP vektory. ----- #001 (2012.08.21): Derpy Jako podklad posloužil screenshot z episody The Last Roundup. Můj první MLP vektor vůbec a obecně první grafika asi po roce nečinnosti. Trochu sem se tu rozkoukával, připravil si dvě různý zprzněný elipsy pro simulaci přítlaku na lineartu a jednotlivý části těla udělal tak, aby se daly do určitý míry i animovat rotací nebo lehkým posunem. SVG #002 (2012.08.23-24): Thunderlane 2. vektor je Thunderlane z episody Hurricane Fluttershy. Opět vektorizováno na základě screenshotu. Čistýho času asi 2 hodiny práce. SVG Všechny MLP vektory taky přidám na můj DeviantArt, až dokončím upload všeho Pokémoního materiálu. Tož komentujte a hlavně vymejšlejte nějaký dobrý linearty Bez náčrtku/lineartu/vzorovýho obrázku nezvektorizuju nic. Ukázka toho, jak to vypadá při vzniku vektorizace. Jako by to nakreslil sám Discord, že? Bez screenshotu v pozadí: RE: Lugia010719d1's vectors - Lugia010719d1 - 30.08.2012 Výsledek dnešního srazu (2012.08.30): Náčrtek kreslila Northern Cross RE: Lugia010719d1's vectors - Martin - 31.08.2012 Derpy je úžasná.. snad až na ten ocas.. Podle mne ho tvůrci u oficiálních poníků kreslí takhle nízko, aby zamaskovali jisté partie (Snad jen Luna ho má správně..), ale i tak je tady příliš vysoký úhel.. A čím si Derpy zasloužila pobyt v koncentračním táboře, že je tak hubená? RE: Lugia010719d1's vectors - Lugia010719d1 - 02.09.2012 Martin: to těžko říct náčrtek sem nekreslil já, protože to zatím neumím Moje práce byla jen zkonvertovat to z tužky na papíře do digitální podoby No a pokud má ocas maskovat určítý partie, asi vy v tomhle případě zezadu bylo Derpy vidět.... no hodně věcí RE: Lugia010719d1's vectors - Antošík - 02.09.2012 Ne, to neni důvod. V některých scénách je ocas .. ehm, neschovávající, ani to prostě neřešej. Proč by tam taky něco takovýho kreslili. žejo RE: Lugia010719d1's vectors - Martin - 03.09.2012 Je fakt, že s tím zakrývání ocasem se jednalo hlavně o G1 a G3, ale speciálně když se ve FIM objeví ocas na správném místě, tak to evokuje prostě něco trochu jiného než neškodnou pózu Ale zde jsem konkrétně neměl na mysli ocas jako celek, ale pouze jeho napojení.. A je pravda, že ve spoustě míst mají ten ocas "špatně" i sami tvůrci http://iambrony.jsmart.web.id/mlp/gif/dfgzjkiu.gif?1324323232 Podle mne to způsobuje zjednodušení stavby těla.. protože reální koně(poníci) nemají zadní část těla až tak moc kulatou, a ocas jim roste nahoře, takže u FIM kreseb je to prostě tak tak, a když ten ocas pak někdo nakreslí o ždibec níž, už mi to připadá špatně.. Reálný kůň: http://images.inmagine.com/img/aspireimages/pdsi002/pdsi002831.jpg (žádný strach, nic závadného) RE: Lugia010719d1's vectors - Ascadellia - 30.08.2014 Mne sa zda byt dobry a nakoniec chvost ako chvost... Cm hore dole to je jedno Ten na ktorom je vidno "kostru" je podla mna ovela lepsi ako bez... Ako od picasa ;D |