Bronies.cz
Galacon – zahájení prodeje vstupenek a společná cesta - Verze k tisku

+- Bronies.cz (https://bronies.cz)
+-- Fórum: Srazy (https://bronies.cz/Forum-Srazy)
+--- Fórum: Uskutečněné srazy (https://bronies.cz/Forum-Uskutecnene-srazy)
+---- Fórum: Zahraniční srazy (https://bronies.cz/Forum-Zahranicni-srazy--71)
+---- Téma: Galacon – zahájení prodeje vstupenek a společná cesta (/Vlakno-Galacon-%E2%80%93-zahajeni-prodeje-vstupenek-a-spolecna-cesta)

Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

RE: Galacon – zahájení prodeje vstupenek a společná cesta - Pajzl - 08.04.2013

Místo na jetí určitě ještě zbývá, jen jestli je v něm i místo na spaní, toť otázka Twilightsmile

RE: Galacon – zahájení prodeje vstupenek a společná cesta - Jamis - 08.04.2013

Však v autobuse se spát nebude... na hostelu jsou ještě místa, pokud vím.

RE: Galacon – zahájení prodeje vstupenek a společná cesta - Pajzl - 08.04.2013

No, to právě nevím Applejackunsure

Chce to Darma rozhodčího Pinkiesmile

RE: Galacon – zahájení prodeje vstupenek a společná cesta - Jamis - 09.04.2013

Místa ještě jsou.

Oficiální rezervace skončily, ale hostel má ještě volno, takže stačí napsat mail organizátorům a máš ubytování - prostě jen rozšíří rezervaci a připíšou tě na seznam.

RE: Galacon – zahájení prodeje vstupenek a společná cesta - Legeden - 09.04.2013

(07.04.2013, 22:28)chiado Napsal(a): ked tam je este miesto v buse, chcela by som ist tiez Pinkiesmile uz som vyplnyla formulár
So, there's room on the bus and the youth hostel still has some room left too.
As long as you want to stay there with us and don't intend to stay there on your own, you should either register at the www.eurobronies.org and visit THIS TOPIC yourself. I think there was a form to fill out and maybe it would be best to note them that you want to join us.
Or, Darm is our group leader if you would have trouble getting on the youth hotel list.
If you'll need anything just ask, or we could solve this at the nearest meetup.

RE: Galacon – zahájení prodeje vstupenek a společná cesta - derpwave - 10.04.2013

Hey, without intentions to interrupt anything, just wanted to let you know how awesome it is to have so many CZ/SK bronies who are coming to Germany for Galacon... you make up half of the youth hostel group Rainbowlaugh

Can't wait to meet you all in August.

Keep on ponying,
Timmy

RE: Galacon – zahájení prodeje vstupenek a společná cesta - Pajzl - 10.04.2013

Well, a few of us have other places to sleep, so there will be even more of us than the youth hostel group Pinkiehappy
I can't wait to meet the free hugs guy, it will surely be a worthy death Rainbowlaugh

RE: Galacon – zahájení prodeje vstupenek a společná cesta - Legeden - 10.04.2013

(10.04.2013, 13:13)derpwave Napsal(a): you make up half of the youth hostel group Rainbowlaugh
You don't even know how grateful we are that you've given us this opportunity. Otherwise sleeping in bus would have been the only option left.

RE: Galacon – zahájení prodeje vstupenek a společná cesta - chiado - 10.04.2013

(09.04.2013, 10:31)Legeden Napsal(a):
(07.04.2013, 22:28)chiado Napsal(a): ked tam je este miesto v buse, chcela by som ist tiez Pinkiesmile uz som vyplnyla formulár
So, there's room on the bus and the youth hostel still has some room left too.
As long as you want to stay there with us and don't intend to stay there on your own, you should either register at the www.eurobronies.org and visit THIS TOPIC yourself. I think there was a form to fill out and maybe it would be best to note them that you want to join us.
Or, Darm is our group leader if you would have trouble getting on the youth hotel list.
If you'll need anything just ask, or we could solve this at the nearest meetup.

I already did Pinkiesmile Thanks for telling me anyways, though Pinkiesmile

RE: Galacon – zahájení prodeje vstupenek a společná cesta - Melgarh - 06.05.2013

Jsem uplne zapomnel - resime uz nejak ty formality?

Resp. pro ucastniky 15+ a mene nez 15 (pokud nekdo takovy jede?) abychom meli pripadne papiry v pohode a tez mozna nejake prohlaseni o dobrovolne ucasti na tomto zajezdu, preci jen, zijeme v Bananystanu v ramci Evropskeho Parlamentu Chaosu...