Bronies.cz
Equestria Girls - Verze k tisku

+- Bronies.cz (https://bronies.cz)
+-- Fórum: My Little Pony (https://bronies.cz/Forum-My-Little-Pony)
+--- Fórum: Equestria Girls (https://bronies.cz/Forum-Equestria-Girls)
+--- Téma: Equestria Girls (/Vlakno-Equestria-Girls)

RE: Equestria Girls - RadlanJay - 18.05.2013

"I'm sexy now!"

Tak tohle mě rozbilo Rainbowlaugh
Jo, FiW se na tomhle vyřádí.

RE: Equestria Girls - MBite - 18.05.2013

Ako dobre že ešte mám prehrávač na VHS kazety. Už len vydržať do vianoc. Rainbowlaugh

RE: Equestria Girls - RadlanJay - 18.05.2013

Počkat, to jsou lidi, co video nemají Rainbowhuh

RE: Equestria Girls - Party Scratch - 18.05.2013

Aspoň, že sú tam všetci "ľudia" farební, takže tam medzi ostanými nebudú vyzerať ako alieni. Každopádne animáciu a character desing by som aj nejako prežil, pokiaľ to bude mať dobrý príbeh, ktorý sa netočí len okolo typických "problémov" z high school prostredia.

RE: Equestria Girls - Refly - 18.05.2013

Přesunuto do nové sekce Equestria Girls... Ajsmug

RE: Equestria Girls - DaveL - 18.05.2013

OH MY GOD....
zrovna jsem si vzpoměl na jeden legendární seriál a.....
[Obrázek: 123370i.jpg]
*mind exploded*

RE: Equestria Girls - kelsey - 18.05.2013

DaveL Rainbowlaugh Rainbowlaugh

RE: Equestria Girls - MidnightShadow - 18.05.2013

Vzdycky me pobavi jak dokazete resit absolutni kraviny Rainbowlaugh
Porad by jste meli mit na pameti, ze je to serial pro male holky, bronies vznikli jen nahodou a to tim, ze par posahanych hochu na to koukli a zacali propagovat.
Takze znovu: Hasbru je totalne u perdele ze vas to taaaak strasne stve, co delaji se serialem, ze hned zitra pujde a vsichni v nem spachaji hromadnou sebevrazdu. Nejvyssi predstavitel, jeste nez se umlati cupcakes, pocura vychladajici mrtvoly a cele to tam zapali.
Navic EG mi pripomiona Monster High, ty jsou vseobecne u malych holek oblibene, tak proc se toho nechytit a nevydelat? Ja bych to tak udelala take.
*bere si bramburky a jde sledovat power rangers*

RE: Equestria Girls - Terodeness - 18.05.2013

Midnight přečti si tohle:
Citace:Unfortunately, with such tight connections, the bad has a way of effecting things as much as the good. Word has been going around that since the trailer for Equestria Girls was released, and us learning that DHX was behind the movie, that attacks have been made on the competency, the commitment, and ability of the staff to pull this off. This wave of negativity, compounded surely by the months of them nervously waiting on our reactions, has apparently gotten more than a few members of DHX disheartened and possibly considering leaving the show (MLP or EqG). While I can understand that change is scary and that it can be easy to let emotions run high and say what comes to mind, the negativity has a real life impact, something I can relate to very much as of late.
Takže jim to tak u prdele není. Twilightsmile

Zdroj: Equestria Daily

RE: Equestria Girls - MidnightShadow - 18.05.2013

Bla bla bla, ja myslela Hasbro, ne animatory a podobny plebs, co do niceho moc kecat nemuzee, bo by prisel o premie.