Bronies.cz
MLP piškvorky - Verze k tisku

+- Bronies.cz (https://bronies.cz)
+-- Fórum: Tvorba (https://bronies.cz/Forum-Tvorba)
+--- Fórum: Ostatní (https://bronies.cz/Forum-Ostatni)
+--- Téma: MLP piškvorky (/Vlakno-MLP-piskvorky)

Stran: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


MLP piškvorky - Johnn195 - 21.09.2013

Piškvorky s motivem mlp vytvořené v C++ a Qt

verze 2.2
Verze pro systém Windows zde
Verze pro systém Linux zde

Nově připravovaná verze 2.3
Zdrojové soubory

Stará verze 1.3.8
zde - Vyžaduje Javu



Re: MLP piškvorky - Flippy - 21.09.2013

Nice! Rainbowlaugh

@Kalkulačka


RE: MLP piškvorky - Johnn195 - 27.09.2013

Dnes jsem to tedy ukazoval učitelce a piškvorky se jí líbily, ale ještě jsem to musel upravovat. Hlavně jsem vylepšil hru pro jednoho hráče, která byla velmi nedostatečná. Nyní by měla AI hrát lépe (ve dvou obtížnostích). První příspěvek jsem zaktualizoval o novou verzi
edit: Jinak platí to, co v prvním příspěvku: Kritika vítána Pinkiesmile


RE: MLP piškvorky - Ban(án)CZ - 28.09.2013

Tak tohle musim hned stahnout


RE: MLP piškvorky - czAdamV - 28.09.2013

Ta těžká verze verze mi přijde pořád nějaká lehká. Takovouto prohru bych čekal spíš od lehčí verze:
[Obrázek: yrCTT6Y.png]



RE: MLP piškvorky - Detheroc - 28.09.2013

No, ono stačí udělat si dvě dvojice s mezerou, a protihráči to vůbec nevadí. Mně se podařilo vyhrát ještě vtipnějc:
[Obrázek: LvFSiS1.png]

Kdybys chtěl mít téměř neporazitelné AI s minimem úsilí, tak doporučuju použít min-max prohledávání herního prostoru, což v podstatě prochází všechny možnosti, které mohou nastat a vybere tu, která vede (s nejvyšší pravděpodobností) k výhře. Základní algoritmus není vůbec složitý, ovšem je možné, že bez nějakého chytrého prořezávání se v rozumném čase nestihne předpovídat více než pár tahů do budoucnosti, protože má logicky nonpolynomiální složitost.

Taky bych řek, že tam máš nějaký problém s překreslováním, např. když okno něco zakryje, tak tam nadobro zmizí tabulka: http://i.imgur.com/ihBxLCv.png.


RE: MLP piškvorky - Johnn195 - 28.09.2013

(28.09.2013, 11:19)madA12345 Napsal(a): Ta těžká verze verze mi přijde pořád nějaká lehká. Takovouto prohru bych čekal spíš od lehčí verze:
[Obrázek: yrCTT6Y.png]
No možná bych přeci jen měl přejmenovat na lehkou a střední verzi, aby se raději od toho moc neočekávalo
(28.09.2013, 11:40)Detheroc Napsal(a): No, ono stačí udělat si dvě dvojice s mezerou, a protihráči to vůbec nevadí. Mně se podařilo vyhrát ještě vtipnějc
Pro kratší algoritmus jsem tam takové věci vůbec nedal. Takže si toho vůbec nevšímá.

Ten algoritmus Minmax jsem vůbec neznal, takže moc díky za info, kouknu na to, ale v těchto piškvorkách už to asi implementovat nebudu.
Jinak mohl by jsi mi přiblížit tu situaci, kdy ti mizí tabulka. U mě se nic takového neděje.

Jinak díky všem za feedback, vážím si toho Pinkiesmile


RE: MLP piškvorky - Detheroc - 28.09.2013

(28.09.2013, 14:21)Johnn195 Napsal(a): Jinak mohl by jsi mi přiblížit tu situaci, kdy ti mizí tabulka.

Někdy se to stane hned na začátku pod tim popupem, jinak to jde nejjednodušejc reprodukovat když vyjedu s tim oknem z obrazovky a zpět (Win 7). Řekl bych, že vykresluješ věci jen jednorázově, což je chyba pokud nepoužiješ nějaký explicitní obrazový buffer. Každá komponenta by se měla po invalidaci umět kompletně překreslit.


RE: MLP piškvorky - Johnn195 - 28.09.2013

Jasně, rozumím. Opravu zahrnu do další verze až na tom budu dělat. Díky


RE: MLP piškvorky - czAdamV - 28.09.2013

Ještě jedna maličkost. V situaci, kterou popsal Detheroc (mě se to povedlo se šesti) by hráč podle pravidel správně neměl vyhrát:
Citace:Vítězem hry se stává hráč, který první vytvoří piškvorku, tj. právě pět stejných kamenů v řadě. V případě vytvoření šesti a více kamenů v řadě hra pokračuje dále.
Tady jsou celý.