Bronies.cz
Charlie kreslí - Verze k tisku

+- Bronies.cz (https://bronies.cz)
+-- Fórum: Tvorba (https://bronies.cz/Forum-Tvorba)
+--- Fórum: Obrázky (https://bronies.cz/Forum-Obrazky)
+---- Fórum: Tvorba členů (obrázky) (https://bronies.cz/Forum-Tvorba-clenu-obrazky)
+---- Téma: Charlie kreslí (/Vlakno-Charlie-kresli)

Stran: 1 2


Charlie kreslí - Charliedzilla - 03.04.2017

Zdravím!

Som Charlie a rada kreslím, čo je asi dobre vzhľadom na to že študujem umenie v Prahe. Rainbowlaugh

Kresleniu sa venujem no, tak nejako som kreslila vždy, ani presne neviem povedať kedy sa vo mňe zapálil pravý duch umelca. Možno keď som sa na gymply začala pripravovať na prímačky? Možno keď som začala chodiť v prvej triede základnej školy na ZUŠku? Možno keď som v troch rokoch počmárala celú čerstvo vymalovanú stenu v maminej práci? Ktovie  Pinkiehappy
Rada tvorím digitálne ale aj tradične. Poprípade kombináciou oboch techník. Twilightsmile

Ak by ste chceli vidieť nejaké nie-MLP práce tak na tumblr mám viac čo ukázať. Avšak, neľakajte sa, mám tam hlavne Transformers fanarty a nejaké tie OCčka.

Ah, čo iné na úvod? Musím sa priznať že moc MLP prác nemám. No, popravde okrem pár skíc len jednu poriadnu, ale niekde treba začať no nie?  Twilightsmile

Tak, tu je vecička dorobená pred pár dňami. Keďže zbožňujem Changelings nedalo mi nenakresliť ich v mojom vlastnom prevedení. Ah... možno som sa trocha nechala uniesť  Twilightblush
[Obrázek: tumblr_onrehsD9MH1rt7ehro1_1280.jpg]


RE: Charlie kreslí - Tiger Eye - 04.04.2017

Wow, na obrázek koukám už nejakých pár minut a pořád z něj nemůžu odrtrhnout oči. Pinkiesmile Fakt se mi to líbí, ty barvy, ten styl, propracovanost a všechno! S MLP určitě pokračuj, protože tvůj styl je opravdu krásný a originální. Pinkiehappy Už se těším, až uvidím další obrázky z tvé tvorby ^^


RE: Charlie kreslí - Jita32 - 04.04.2017

Hele, nejsi náhodou na Furaffinity? Rainbowlaugh Teď nevím zda mi hrabe, ale před pár dny jsem tam tenhle obrázek viděla c: