Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tým na tvorbu pc her
Každopádně musíme udělat nějaké návrhy, koncepty, atd.. (jeden návrh by jsme měli) a pak se musíme domluvit na enginu. Bez toho to prostě nepujde.

EDIT:
Napadla mě zas jednoduchá hra s logickými hádankami ve stylu dojdi s Derpy na konec levelu, a by jsi získal muffin. Pokud znáte switchball tak myslím něco na podobném způsobu, akorát bez te kuličky. Bylo by to značně jednoduché vytvořit, jen potřebujeme někoho kdo ty hádanky udělá i zábavné na řešení.

Omlouvám se že toho nemám víc, ale píšu to během praxe a navíc mě jen tohle napadlo Rainbowlaugh
Odpovědět
(29.05.2013, 08:25)G-Phys Napsal(a): Omlouvám se že toho nemám víc, ale píšu to během praxe Rainbowlaugh
Nevadí. Bohatě to stačí. Já během příroďáku Rainbowlaugh. Engine pro pozdější složitější hry by mohl být Source, ale to zase utíkám od tématu - musíme už s něčím začít, protože tyhle věci nejsou tak důležité a prioritou je snad něco udělat.
Věci které opravdu potřebujeme: zápal pro věc, schopného vedoucího, důvěru, spolupráci, sehranost A NĚKOHO, KDO SE ODHODLÁ ZAČÍT - to ale musí být někdo, kdo s tím umí a ví, co dělá. Je tu někdo takový?
Pain is temporary.
YouTube
Moje hudební vlákno
SoundCloud archiv
Teamspeak: clanhouse.eu

"Music is everybody's possession. It's only publishers who think that people own it." - John Lennon
Odpovědět
Source engine bych nepoužíval.

Důvody:
Je totiž docela těžké pro modely dělat kolizní vrstvy a navíc by jsi hru pak nemohl někdo zahrát jen tak, aniž by si musel koupit nějakou jinou hru na Source enginu a taky ji stáhnoul, navíc by potřeboval steam. Také má source engine docela omezené vlastnosti co se týče map. Maximálně tam můžeš dát myslím 4000 entit, což pokud děláš nějakou složitější mapu docela poznáš a to nemluvím o tom že mapy by byly docela dost malé (Loading everywhere Rainbowlaugh). A také by ti ten mód pak nešel na více operačních systémech (MAC, Linux) na které ještě nebyl portován SourceSDK.

EDIT: Navíc je tu více verzí Source enginu (myslím že už asi 6 až 9 verzí) a každá má jiné vlastnosti.

EDIT:
(29.05.2013, 09:30)DjAtakke585 Napsal(a): musíme už s něčím začít
Už jsme začali, právě se rozhoduje o typu hry a jak by měla v konečném výsledku vypadat a určujeme cíle.
Odpovědět
Někdo, kdo by byl schopnej začít dělat sám od sebe, tady neni, protože kdyby tady byl, tak už na něčem začal dělat Raritywink

A to je docela problém, protože když chybí takováhle zažranost, tak sebelepší organizace nepomůže.
drunken mantis grabs your ass
Odpovědět
Facehoof Zřejmě to zůstalo na mě, budu dělat v Unity3D ten svůj návrh (aspoň se pokusím),zkusím jen takový testovací level s minimální grafikou (všecko budou kostky s nápisem na boku, pokud se podaří, dodělá se později Raritywink ), ale nic neslibuju Pinkiesmile
Odpovědět
super! Konečně se začalo! Chceš pomoct s texturou?
Pain is temporary.
YouTube
Moje hudební vlákno
SoundCloud archiv
Teamspeak: clanhouse.eu

"Music is everybody's possession. It's only publishers who think that people own it." - John Lennon
Odpovědět
DjAtakke585: nepotřebuji, zatím to totiž budou jen kostky a název toho co to je budou mít napsaný na boku.

Co jsem nad tím zatím uvažoval, tak ovládání charakteru a menu s některými prvky bych mohl mít hotové už večer, ale musel bych na tom začít pracovat už okolo půl druhé (mám praxi, proto nemůžu hned), do té doby si vymyslete jak to menu chcete poskládat nebo jestli má být 2D nebo 3D, já ho pak když tak přeskládám.
Odpovědět
Co se enginu týče, tak pokud to bude nějaká malá, jedoduchá hra, tak nemá smysl tahat do toho nějaké velké enginy. Uděláme si radši vlastní.
A na větší hry bych používal Unity, už proto, že tam není LUA jako hlavní skriptovací jazyk Rainbowlaugh

EDIT: Alkelův nápad s MLP Tower Defence se mi líbí, ale počkal bych s tím, až ověříme schopnosti teamu na jedné/dvou malých blbostech...


Teď bych se doopravdy pustil do Tuxikova návrhu - toho textového enginu.
Co se mé role v projektu týče, asi bych s Atakkem udělal GUI design a zapojil se také do programování.
První Equestrijský Drakobijcobijec
Odpovědět
Plně souhlasím, ale už umím pracovat v Unity3D tak to začnu dělat v tom a navíc se hodí i pro menší hry + má podporu Win, Linux a MAC. Tak proč toho nevyužít.
Odpovědět
Hmmmm...
Nevim teda jestli ještě někoho hledáte, ale tak třeba jednou bych mohl něčím přispět někdy Twilightsmile

Co můžu nabídnout je:
1) Programování v jazyce C++ (používám QtCreator IDE), ve kterém vytvářím své projekty, mezi které patří například 3D editor nebo mini hra Sparx the dragonfly (ještě hodně v začátcích Rainbowlaugh). Co se týče knihoven co používám, tak sem patří OpenGL, Qt, OpenAL. Dále pak ještě SDL, ale tu se snažím nahradit Qt, pokud to bude možné. (právě zkouším)
Co by se vám možná mohlo někdy hodit je 3D cartoon efekt, který používám ve svém editoru:
Fluttershy (starej screen), Rainbow Dash (btw ty barvy obrysů u Dashie není problém dát všechny na modrou, ale zrovna to celý předělávám a tu funkci sem tam ještě přímo neimplementoval ^.^ Jo a ty modely sem nedělal já. Tam sem přidal jen ten cartoon efekt.)
2) Programování v jazyce Java (používám NetBeans IDE), ale ta není můj hlavní programovací jazyk.
3) Zkušenosti s programem Game maker, ale už ho delší dobu nepoužívám.
4) Úprava bitmapové grafiky v programu GIMP, a něco málo z vektorové grafiky v programu Inkscape.
5) Zkušenosti s operačním systémem Linux a testování na něm.

Podmínkou mé účasti v nějakém projektu je však to, abych potřebný software rozjel na Linuxu.
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)