25.10.2014, 12:32
Tož to abych se taky přidal...
Mám rád kdejaký auta, ale upřednostňuju auta americké výroby (konkrétněji z "detroitského železa"); nemusím japonské "vysavače" a levnější plečky z VW koncernu.
A co vlastním...
Míval jsem Opel Corsu r.v. 1996, 1.2l motor ECOTEC, 33kW (to samý, co Miky); bez fotky. Říkali jsme mu Prase, páč měl na víku kufru nálepku prasátka z Medvídka Pú. Bylo to takové auto na denní ježdění, ale jako každé prase šlo na váhu...
V současné době vlastním Pontiac Firebird r.v. 1987, 173cui (2.8l pro lidi/poně líné převodu na metrický systém) V6, 101kW (137 líných kobyl a 1 nadšeného hřebce ). Mám ho už přes 3 roky a před 3 měsíci se z něj stala leštěnka (dostal novej lak, kterej byl dražší, než samotný auto ).
Pár fotek:
Slouží výborně, pohodlí je taky výborný (koho jsem vozil, může potvrdit). Údržbu a opravy zatím nepočítám, páč je ve stádiu renovace...
PS: Ne, nežere to jak tank, běžně jezdím pod [spoiler: 10l/100km (což je ještě míň, než Fóbie na dálnici)] .
Mám rád kdejaký auta, ale upřednostňuju auta americké výroby (konkrétněji z "detroitského železa"); nemusím japonské "vysavače" a levnější plečky z VW koncernu.
A co vlastním...
Míval jsem Opel Corsu r.v. 1996, 1.2l motor ECOTEC, 33kW (to samý, co Miky); bez fotky. Říkali jsme mu Prase, páč měl na víku kufru nálepku prasátka z Medvídka Pú. Bylo to takové auto na denní ježdění, ale jako každé prase šlo na váhu...
V současné době vlastním Pontiac Firebird r.v. 1987, 173cui (2.8l pro lidi/poně líné převodu na metrický systém) V6, 101kW (137 líných kobyl a 1 nadšeného hřebce ). Mám ho už přes 3 roky a před 3 měsíci se z něj stala leštěnka (dostal novej lak, kterej byl dražší, než samotný auto ).
Pár fotek:
PS: Ne, nežere to jak tank, běžně jezdím pod [spoiler: 10l/100km (což je ještě míň, než Fóbie na dálnici)] .