12.12.2014, 15:55
Já ale Mercedes nikdy neměl, tak jsem uváděl jako příklad jen škodovku (zadní náhon, motor vzadu, odlehčený předek, tudíž problém se zatáčením).
Motor vpředu, který zatíží přední kola a zlepší tak zatáčení by v takové situaci byl lepší (a nebo to řeší ty zmíněné pytle s pískem - a nebo pasažéři v kufru ).
Jenom bych měl strach, že bych takové auto nezvládal v krizových situacích. U zadokolky by to taky chtělo použít drift, stejně jako u předokolky, ale přední náhon je si myslím pro začátečníky lepší (alespoň co jsem tak koukal na Primě v Autosalonu, moc dobrých driftérů se tam nenašlo - s předokolkou to dovedu i já, jenom to jde špatně na suché silnici).
Z tohoto důvodu se mi jeví jako všechno na jedné nápravě lepší (nemusím řešit nedotáčivost, záběr ani zatáčení - motor vpředu, náhon na zadní, pokud je lehký zadek, je asi také dost problematický - ale jak říkám, Mercedes jsem neměl možnost vyzkoušet, třeba bych změnil názor).
Motor vpředu, který zatíží přední kola a zlepší tak zatáčení by v takové situaci byl lepší (a nebo to řeší ty zmíněné pytle s pískem - a nebo pasažéři v kufru ).
Jenom bych měl strach, že bych takové auto nezvládal v krizových situacích. U zadokolky by to taky chtělo použít drift, stejně jako u předokolky, ale přední náhon je si myslím pro začátečníky lepší (alespoň co jsem tak koukal na Primě v Autosalonu, moc dobrých driftérů se tam nenašlo - s předokolkou to dovedu i já, jenom to jde špatně na suché silnici).
Z tohoto důvodu se mi jeví jako všechno na jedné nápravě lepší (nemusím řešit nedotáčivost, záběr ani zatáčení - motor vpředu, náhon na zadní, pokud je lehký zadek, je asi také dost problematický - ale jak říkám, Mercedes jsem neměl možnost vyzkoušet, třeba bych změnil názor).