13.12.2014, 11:40
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 13.12.2014, 11:43 uživatelem Pony-Motronic. Edited 1 time in total.)
Jasný, že na hodiny nepotřebuješ 160kW v křižovatce na sněhu...o tom jsem ani nemluvil. Spíš o třeba o situaci, kdy je mokro, dlouhá táhlá a přehledná zatáčka a Ty se rozhodneš předjíždět...sešlápneš pedál plynu na zem, automat udělá kickdown a podřadí na 3. stupeň. Při vytočeném volantu je tohle na mokru pro zelenáče konečná. Zadek se v momentě urve a v rychlosti 100km/h už začátečník nezmůže nic. Tohle se Ti samozřejmě se škodovkou (samozřejmě ani s jinou podmotorovanou zadokolou) nestane, protože to ani na mokrým povrchu (dost možná ani na sněhu) nemá v takový rychlosti už dostatek síly na to, aby to utrhlo zadní kola.
Definuj auto, které Tě svými možnostmi převyšuje. Já si myslím, že soudný a vyrovnaný člověk s alespoň minimálními vlohami k řízení může bez problémů kočírovat i Lamborghini Countach a nestane se mu vůbec nic. Protože bude mít na paměti, že riskovat nemá význam. A když už se jít vyblbnout, tak si prostě zaplatí na hoďku autodrom (stojí to třeba v Mostu 9 stovek) a tam může vyzkoušet limity a dovednosti vozu.
Já si taky nemohu dovolit koupit nový auto...tedy vlastně můžu, ale ne takový, jaký potřebuju. Dacia Logan ani Škoda Fabia jaksi dvoutunový vlek tahat nemůžou a obecně to absolutně nejsou auta vhodný na štreky dlouhý 1500-2000km. Proto mi nezůstává jiná možnost, než olítaná vrána vyšší třídy.
Jinak se musím přiznat, že jsem měl v drtivé většině případů při výběru ojetiny šťastnou ruku a i když některé měly najeto 600 000 - 1 000 000km, fungovaly to další kilčo naprosto bez problémů. Můj osobní rekordér měl 1 270 000km, když se prodával. Avšak já si pro sebe kupuju auta výhradně v Německu a mám při posuzování vozu jiný kritéria, než většina lidí. Proto si obvykle vyberu dobrý a servisovaný auto na kterým předchozí majitel nešetřil.
Definuj auto, které Tě svými možnostmi převyšuje. Já si myslím, že soudný a vyrovnaný člověk s alespoň minimálními vlohami k řízení může bez problémů kočírovat i Lamborghini Countach a nestane se mu vůbec nic. Protože bude mít na paměti, že riskovat nemá význam. A když už se jít vyblbnout, tak si prostě zaplatí na hoďku autodrom (stojí to třeba v Mostu 9 stovek) a tam může vyzkoušet limity a dovednosti vozu.
Já si taky nemohu dovolit koupit nový auto...tedy vlastně můžu, ale ne takový, jaký potřebuju. Dacia Logan ani Škoda Fabia jaksi dvoutunový vlek tahat nemůžou a obecně to absolutně nejsou auta vhodný na štreky dlouhý 1500-2000km. Proto mi nezůstává jiná možnost, než olítaná vrána vyšší třídy.
Jinak se musím přiznat, že jsem měl v drtivé většině případů při výběru ojetiny šťastnou ruku a i když některé měly najeto 600 000 - 1 000 000km, fungovaly to další kilčo naprosto bez problémů. Můj osobní rekordér měl 1 270 000km, když se prodával. Avšak já si pro sebe kupuju auta výhradně v Německu a mám při posuzování vozu jiný kritéria, než většina lidí. Proto si obvykle vyberu dobrý a servisovaný auto na kterým předchozí majitel nešetřil.