24.05.2015, 15:25
Víceméně souhlasím s výše napsaným. Za posledních cca 15 let jsme byli v oblasti automotive svědky prudkého vývoje až k pomyslnému vrcholu, kterýžto už je bohužel pryč. Současný stav nelze nazvat jinak než úpadek. Výborně to vystihl D-Fens v tomto článku.
Pony-Motronic and Miky: Já taky netvrdil, že M-B, BMW a Audi jsou v současné době nějakým etalonem kvality. V současnosti vybírám hlavně mezi nimi z toho důvodu, že jsou mému srdci pořád nejbližší a stále mohou (alespoň některé modely) nabídnout to "něco navíc". Narozdíl od mnoha dalších výrobců, kteří jsou s originalitou a invencí své produkce tak na štíru, že se to už vzpírá popisu. Jedna popelnice hnusnější a nudnější než druhá. Hlavně, že vyhovují evropským předpisům a nařízením...
Jak už jsem psal, zrovna teď si pokouším vybrat auto na víkedny. Pondělí až pátek jsem pryč s kamionem a tento stav se v blízké budoucnosti pravděpodobně nebude příliš měnit. Jedno obyč auto na drncání se po městě už mám a prozatím se ho zbavovat nebudu, tudíž nemusím řešit praktickou stránku věci. Mám určitou sumu peněz, za kterou bych chtěl auto co nejparádnější. Ať dobře vypadá a hlavně jezdí. Čím méně vídaný model, tím lépe. Ne nové, ne starší než řekněme 10 let. Musí umět být dostatečně pohodové a relaxační, aby fungovalo jako protiváha pracovního stresu, a zároveň dostatečně schopné, abych se za jeho volantem nemusel obávat přijmout téměř jakoukoli výzvu. Pořádně zkazit den namachrovanému vytuněnci s rádoby sporťákem nebo idiotovi se služebním Passatem/Superbem je taky moc příjemná forma relaxace.
Asi by bylo dobré říci, že v žádném případě nejsem pozér ani attention whore, který onen vůz bude používat k ploužení se po městě s rukou z okýnka a muzikou vohulenou naplno, popř. onanistickému sbírání lajků na FB apod. Auto se musí líbit a vyhovovat hlavně mě. Názory okolí, stejně jako široké prosté veřejnosti mám u flanku.
Jen ať je jasno.
Po dlouhém přemýšlení a spoustě hodin strávených v bazarech, prodejnách i na netu jsem dospěl k rozhodnutí, že ideálním vozem budě velké kupé nebo kabrio, něco jako Mercedes CL C215, CLS W219 , SL R230, BMW 6 E63 nebo 8 E31, event. něco jako Chevrolet Camaro. Popř. jsem otevřen dalším zajímavým tipům.
Jen dodám, že snažit se něco podobného koupit tady v CZ je něco mezi blbou tragikomedií a hororem. Daleko lepší možností bude samozřejmě dovoz z nějaké civilizované země, ale nehodlám to kupovat naslepo a bohužel nemám čas jezdit za hranice zkoušet vybrané kusy. Je to můj problém a budu si ho muset ve vlastním zájmu pořešit, vím.
Pokud teď někdo máte na jazyku (popř. na klávesnici) něco o provozní a servisní náročnosti těchto a podobných vozidel, tak prosím zadržte. Jednak vím, do čeho jdu, nejsem bazarový snílek, co by něco takového pořizoval za poslední nebo půjčené prachy a navíc mám i kontakty na nezávislé specialisty, kteří by se o takového mazla dokázali důstojně postarat. Navíc to bude auto opravdu jen na víkendy s minimálním ročním nájezdem .
Citace:Říkal jsem si taky, zda tohle není záměr. Zda nějaké šílené politbyro zamaskovaných cyklistických impotentů nenařídilo, že auta musejí být nejen nacpaná nesmyslnou technikou k "snižování emisí" a ochraně nepozorných chodců, kteří jsou moc líní a blbí na to, aby se rozhlédli, když vstupují do silnice, ale také povinně musejí být hnusná a nudná. Něco jako vyobrazování nemocných lidských orgánů na krabičkách cigaret, které je přesně tak úchylné, cynické a morbidní jako celý moderní sociální stát. Nějak to podezřele zapadá do sebe.
Pony-Motronic and Miky: Já taky netvrdil, že M-B, BMW a Audi jsou v současné době nějakým etalonem kvality. V současnosti vybírám hlavně mezi nimi z toho důvodu, že jsou mému srdci pořád nejbližší a stále mohou (alespoň některé modely) nabídnout to "něco navíc". Narozdíl od mnoha dalších výrobců, kteří jsou s originalitou a invencí své produkce tak na štíru, že se to už vzpírá popisu. Jedna popelnice hnusnější a nudnější než druhá. Hlavně, že vyhovují evropským předpisům a nařízením...
Jak už jsem psal, zrovna teď si pokouším vybrat auto na víkedny. Pondělí až pátek jsem pryč s kamionem a tento stav se v blízké budoucnosti pravděpodobně nebude příliš měnit. Jedno obyč auto na drncání se po městě už mám a prozatím se ho zbavovat nebudu, tudíž nemusím řešit praktickou stránku věci. Mám určitou sumu peněz, za kterou bych chtěl auto co nejparádnější. Ať dobře vypadá a hlavně jezdí. Čím méně vídaný model, tím lépe. Ne nové, ne starší než řekněme 10 let. Musí umět být dostatečně pohodové a relaxační, aby fungovalo jako protiváha pracovního stresu, a zároveň dostatečně schopné, abych se za jeho volantem nemusel obávat přijmout téměř jakoukoli výzvu. Pořádně zkazit den namachrovanému vytuněnci s rádoby sporťákem nebo idiotovi se služebním Passatem/Superbem je taky moc příjemná forma relaxace.
Asi by bylo dobré říci, že v žádném případě nejsem pozér ani attention whore, který onen vůz bude používat k ploužení se po městě s rukou z okýnka a muzikou vohulenou naplno, popř. onanistickému sbírání lajků na FB apod. Auto se musí líbit a vyhovovat hlavně mě. Názory okolí, stejně jako široké prosté veřejnosti mám u flanku.
Jen ať je jasno.
Po dlouhém přemýšlení a spoustě hodin strávených v bazarech, prodejnách i na netu jsem dospěl k rozhodnutí, že ideálním vozem budě velké kupé nebo kabrio, něco jako Mercedes CL C215, CLS W219 , SL R230, BMW 6 E63 nebo 8 E31, event. něco jako Chevrolet Camaro. Popř. jsem otevřen dalším zajímavým tipům.
Jen dodám, že snažit se něco podobného koupit tady v CZ je něco mezi blbou tragikomedií a hororem. Daleko lepší možností bude samozřejmě dovoz z nějaké civilizované země, ale nehodlám to kupovat naslepo a bohužel nemám čas jezdit za hranice zkoušet vybrané kusy. Je to můj problém a budu si ho muset ve vlastním zájmu pořešit, vím.
Pokud teď někdo máte na jazyku (popř. na klávesnici) něco o provozní a servisní náročnosti těchto a podobných vozidel, tak prosím zadržte. Jednak vím, do čeho jdu, nejsem bazarový snílek, co by něco takového pořizoval za poslední nebo půjčené prachy a navíc mám i kontakty na nezávislé specialisty, kteří by se o takového mazla dokázali důstojně postarat. Navíc to bude auto opravdu jen na víkendy s minimálním ročním nájezdem .
Get rich or die trying.