17.04.2018, 02:09
Oh hello there...
Hádejte kdo je už skoro rok šoférem vehiklu? Ano náš starý známý nervům nebezpečný Divočák!
Samozřejmě... To bych nebyl já, abych za necelý rok nevystřídal tak 3 počítače a k tomu 3 auta
Prvotina... Škoda Fabia Combi 1.4 MPI 50kW... Mrška mě provázela někdy do října... Ale slušně jezdila to jo :3
Druhotina... Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW (ne ještě bez naklápěcích lopatek, stále zatracené obtokové turbo, u kterého řeším snad neřešitelný problém a u kterého se rozčiluji naprosto stejně jako kolega ve videu od Azuuuuuuuu [rového moře] )
No a samozřejmě aktuální... Ehm virgl! řekl jsem virgl ne kus pergamenu...
Teď silnice ohrožuji v notně svižnějším Audi A4 Avant 2.5 TDI V6 se 110kW výkonu (pro spalovače mrtvol a jiných věcí 150HP, [hórs pauvr]) a 310Nm točivého momentu...
Samozřejmě je to daily driver a mám to jak jinak než v manuálu, protože automaty nesnáším více než Prius... Což je hybrid i automat, ale stále příjemnější než automat u benzínu či nafty
Samozřejmě jedná se o ročník mileniální a k tomu patří jak jinak než pořádný výfuk nevýfuk... Ano tuzérské koniny jsou na světě (a taky to je jedno z TDI co při plném zápřahu prostě nezakouří)
Mno... Co si budem povídat... Tady máte blogy z toho co jsem páchal a nepáchal...
První blog neblog
Druhý blog neblog
Třetí blog neblog
Btw... Zrovna dneska jsem konečně fixnul visící (zcela vykuchanou) koncovku výfuku a konečně mám kompletně nové zadní brzdy.
Btw2... Kdyby někdo chtěl v Opavě budou taktéž Coffee&Cars
Hádejte kdo je už skoro rok šoférem vehiklu? Ano náš starý známý nervům nebezpečný Divočák!
Samozřejmě... To bych nebyl já, abych za necelý rok nevystřídal tak 3 počítače a k tomu 3 auta
Prvotina... Škoda Fabia Combi 1.4 MPI 50kW... Mrška mě provázela někdy do října... Ale slušně jezdila to jo :3
Druhotina... Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW (ne ještě bez naklápěcích lopatek, stále zatracené obtokové turbo, u kterého řeším snad neřešitelný problém a u kterého se rozčiluji naprosto stejně jako kolega ve videu od Azuuuuuuuu [rového moře] )
No a samozřejmě aktuální... Ehm virgl! řekl jsem virgl ne kus pergamenu...
Teď silnice ohrožuji v notně svižnějším Audi A4 Avant 2.5 TDI V6 se 110kW výkonu (pro spalovače mrtvol a jiných věcí 150HP, [hórs pauvr]) a 310Nm točivého momentu...
Samozřejmě je to daily driver a mám to jak jinak než v manuálu, protože automaty nesnáším více než Prius... Což je hybrid i automat, ale stále příjemnější než automat u benzínu či nafty
Samozřejmě jedná se o ročník mileniální a k tomu patří jak jinak než pořádný výfuk nevýfuk... Ano tuzérské koniny jsou na světě (a taky to je jedno z TDI co při plném zápřahu prostě nezakouří)
Mno... Co si budem povídat... Tady máte blogy z toho co jsem páchal a nepáchal...
První blog neblog
Druhý blog neblog
Třetí blog neblog
Btw... Zrovna dneska jsem konečně fixnul visící (zcela vykuchanou) koncovku výfuku a konečně mám kompletně nové zadní brzdy.
Btw2... Kdyby někdo chtěl v Opavě budou taktéž Coffee&Cars
Person which made his decision
Za žádnou cenu mě nenuťte dělat facepalm...
Za žádnou cenu mě nenuťte dělat facepalm...