26.03.2013, 21:34
Jakože na Top Gear vůbec nekoukám, tak asi tam jsem to právě zaslechl
All pizza and no pizza makes pizza a pizza pizza.
Čím / na čem jezdíte?
|
26.03.2013, 21:34
Jakože na Top Gear vůbec nekoukám, tak asi tam jsem to právě zaslechl
All pizza and no pizza makes pizza a pizza pizza.
26.03.2013, 21:56
(26.03.2013, 21:21)pidi Napsal(a): 814.222 To jsou střední Čechy ne? ...a přitom to nádraží vypadá jak Pardubice-Rosice... ...odkudpak jsi? To je na mne? Jestli jo, tak ano, jsem ze Středních Čech. A konkrétně je to nádraží na Kladně.
Two hearts, becoming one!
A bond that cannot be undone!
26.03.2013, 22:08
(26.03.2013, 21:28)LUKO Napsal(a):(26.03.2013, 21:21)niemand Napsal(a): Ale ten nemá zpátečku ne? Aspoň jsem to někde slyšel Peel nemá zpátečku, motor i převodovka (pokud to tak vůbec jde nazvat ) je z malé motorky a ty, jak známo, zpátečku nemívají. Ale to neva, jednak se to může otočit na pětníku a když už není zbytí, tak i ručně Jinak vlaky jsou super, nejde než doporučit http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011072601
Get rich or die trying.
26.03.2013, 22:22
(26.03.2013, 22:08)Mr.Desolator Napsal(a):(26.03.2013, 21:28)LUKO Napsal(a):(26.03.2013, 21:21)niemand Napsal(a): Ale ten nemá zpátečku ne? Aspoň jsem to někde slyšel jo maš uplnu pravdu ja sem ten dil videl minimalne 4x
27.03.2013, 18:55
Citace:Jinak vlaky jsou super, nejde než doporučit Krásný hejt. Nebudu říkat že se mi nikdy nic podobného nestalo... ...minulý měsíc průvodčí nechal podobnout partičku v Náměšti nad Oslavou vyexpedovat příslušníky řádu Pomáhat a Chránit a já se tak další dvě hodiny celkem dobře prospal. To mě potěšilo. Ten článek odráží skutečnej prů*vih železnice od nás na východ včetně. Prostě v dopravci jež vozí všude a všechny se odráží právě cestující. Třeba moje zkušenost s EC z Bělehradu. Odmontované zámky záchodů a toaletní papír půjčuje průvodčí v restauračním voze společně s informací, že čistý záchod je v první třídě. Slušně jsem poděkoval a dal mu euro. Na jednom konci soupravy sedí v pět let starém vagóně (velkoprostoru druhé třídy) lidé s několika notebooky, vládne tam šero a ticho, na druhém konci taktéž druhá třída, vůz Rumunské Astry z roku 1967 a v něm na představku u dveří babička s kozou. Fakt. Ne, v tomhle nevidím problém. Lidé jsou různí a různě žijí a i když paní zrovna nevoněla, chovala se velice slušně a mile. Na hranicích s Maďarskem se pak tlupa diskriminovaných narhnula na záchod a přehrabovala tam jistý kufr, který byl příliš hezký a čistý na to, aby patřil někomu z nich. Vzpoměl jsem si při tom na vyprávění kamaráda co se vydal loni na Ukrajinu a v Čierné nad Tisou je přeložili do jediného vagónu kdy byly vyřezané ve stropě díry, aby se tam nedalo nic pašovat... Co k tomu říct. I když se to stává tam na jedné cestě z deseti, spolucestující si člověk nevybere...nicméně my drážní dorostenci si umíme vybrat alespoň vagón. Při cestě minulý týden do Košic na sraz to bylo krásně viděl. Dva Bautzeny z roku 1974 v původní hnědé kožence, tři renovace Beer po šesti lidech v kupé, čtyři ruské lehátkové vozy - dva fungl nové (a zamčené) - dva ve kterých bych měl strach si sednout. Nový vůz první třídy a pak reko servisního vozu z ŽOS Vrůtky... http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SK/ZSSK_Bdghmeer.php Měl jsem k dispozici zásuvku, stoleček, čisté sedadlo i okno a šest hodin klidu Jen nevím jak zařídit aby opice nejezdili vůbec, nebo jezdili třeba ve vagónech na uhlí...
Největší pohroma téhle malé země se jmenuje spravedlivě nasraný a žlučovitý Čech...
This ain't no place for no hero. This ain't no place for no better man. This ain't no place for NZ hero to call home...
27.03.2013, 20:25
No, že si neodpustím ten komentář k levýmu pruhu. Já bych za 140+ bral na 10let automaticky řidičák... ...nejsme v Německu a kolem jedou stovky lidí co mají nemnoho zkušeností a můžou ti provést cokoli... ...prostě neumím přilnout k hromadě nalakonanýho 0.8mm plechu...
Díky téhle válce je vcelku jedno s kým pojedeš, vynechám pendolino a buru brát v potaz druhou třídu... ČD jezdí Praha<->Ova prakticky s tím nejlepším co mají (tzn. Bmz vyrobené 2001/2003 v licenci Siemensu ve Studénce). Všechny vagony mají klimu, vzduchové vypružení a kotoučový brzdy, druhé série i zásuvky ve druhý třídě. Kupé po šesti místech, velkoprostory po osmi v leteckým uspořádání. Bez novin a bez kafe. Kromě studentských spojů v pátek a v neděli bývá klid a pohoda (v případě nátřesku jsou operativně nasazované zálohy, rozuměj přečalouněné koženky se zničenými tlumiči, to je k nepřežití). Jídelní vozy provozuje externí společnost JLV a i když je to jediná šance jak si dát ve vlaku opravdu dospělé jídlo, tak často za peníze za které budeš radši hlady. Vše Taženo lokomotivou 151.2 či 380, takže až 160km/h. RJ Konstrukčně ty samé vaǵony jako ČD, jen vyrobené už v roce 1980 jako HighEnd. Rakouské ÖBB se jich zbavili protože interiér byl překopaný na jedničku či business a ve voze je místo 80 míst jen 44, což je ale epic win... hafo místa. Pokud chytneš místenku v Ampz v kupé pro čtyři, jedeš jak král. Servis rozepisovat nemusím, dá se tam velmi slušně najíst. "Opice" drží na uzdě trvalá přítomnost servírky ve vagónu... ...občas zlobí klima... ...inzerovanej wifi internet funguje jen tam kde je 3G, takže kolem Ústí nad Orlicí si neškrtneš. Mírná nevýhoda jsou lokomotivy s nižším výkonem (3560kW) zpřevodované jen na 140km/h. Ale protože je tahle trať natřískaná vlaky až k prasknutí, dělá to rozdíly jen pár minut, protože tempo určují ti co jedou 140km/h a ti rychlejší předjíždějí jen ve stanicích... LE Potěmkinova tramvaj. Lehká příměstská jednotka... (Nápad možná dobrej, ale přišel pozdě.) Díky tomu polovinu cesty nevidíš ven, protože sedíš nízko. Celý vlak je průchozí velkoprostor bez jediných dveří, takže jediné mimino ruší celý vlak. Ekonomická třída znamená čtyři sedačky na šířku vlaku, což je třeba pro mě, ač nejsem nijak objemný, zásadní nevýhoda. Ve srovnání s RJ i ČD nejméně místa. Jídlo je stejné jako to co najdeš na nádraží. Chlazené bagety, balené limonády a nebo teda "Leošovu klasiku" čili čerstvou housku s paštikou. Presso a čaj ti udělají všude, jinak finančně celkem drahota. Výhodou je o pár minut rychlejší čas (nejlepší pružné zrychlení, max. 160km/h) a možnost půjčit si tablet... Já bych jezdil z RJ. Můžeš si vybrat jestli kupé nebo velkoprostor. Sedačka je vlastně menší kožené křeslo a i když bys chytil místo "jen v původní druhé třídě öbb", tak to jsou stejné polstrované sedačky jako mají v těchto vagónech ČD...
Největší pohroma téhle malé země se jmenuje spravedlivě nasraný a žlučovitý Čech...
This ain't no place for no hero. This ain't no place for no better man. This ain't no place for NZ hero to call home...
27.03.2013, 22:12
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 27.03.2013, 22:12 uživatelem Ferraripony. Edited 1 time in total.)
27.03.2013, 22:13
(26.03.2013, 21:21)niemand Napsal(a): Ale ten nemá zpátečku ne? Aspoň jsem to někde slyšelMůžeš to vyřešit stejně jako Velorex - nastartovat motor pozpátku. K tomu se i váže povídačka o tom, že se kdysi v Německu jel závod, kde vyhrává ten, co jede nejrychleji na zpátečku. Vyhrál Velorex - nastartuješ motor pozpátku a máš stejnej počet rychlostí dozadu jako dopředu
http://89.111.97.62/
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je všechno, co se proti tomu dá dělat. -- Jára da Cimrman
28.03.2013, 20:20
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 28.03.2013, 20:21 uživatelem SnowCat. Edited 1 time in total.)
(27.03.2013, 22:12)Ferraripony Napsal(a): tím jezdím taky akorát na jiný trati Jo, tím druhým vlakem taky někdy jedu, pokud zrovna jede rychlík, jen u nás teď jezdí v modrý barvě. A co se týče autobusů, tak leda městský. Jo a v Praze ještě tramvaj nebo metro. Koukám že mi do výčtu chybí už jen trolejbus
Two hearts, becoming one!
A bond that cannot be undone!
28.03.2013, 20:28
Tak v létě jezdim na terénním kole přes les a v zime vlakemn nebo pěšky
Steam Okuste můj skill!
DevArt - Okuste moje "umění"! FiMfiction - Okuste moje povídky! (Eng only) LIBSERKER OTP |