Tento názor sice nemohu potvrdit ani vyvrátit, neboť to, co je pro některé retro/historie, je pro mne nejvyšší dosažená meta, ale nicméně můj bratranec (mimochodem stejně starý co já a až do 16 let jsme pařili denně ty samé hry) hraje všechny nejnovější pecky, co mu Level/Score naservíruje, a když mi jednou za rok přinese časopis, tak zhodnotím hru podle obrázků, nostalgie a požadavků a on mi můj negativní názor potvrdí, protože to hrál a je to fakt blbina (hra na úrovni Quake II vyžaduje 2 GB RAM a 2 GHz? Si děláte srandu, ne? Zamknul bych vás, vývojáři, na měsíc v místnosti s Pentium II a koukejte udělat 3D hru!! A jestli se Vám to náhodou povede, tak přejdete na další level.. 386 a 4 MB RAM a běda, jak to nebude.. muhaha
). Přitom na kvalitě Dooma nebo starého UFO
U se shodneme dodnes (je pravda, že já třeba na deathmatch preferuji Dooma, Q1 nebo AVP1, zatímco on spíš už AVP3).
Dotaz: kdyby si někdo chtěl zahrát Dooma po netu, je tu někdo s možností vytvoření serveru, časem po večerech v pracovní dny nebo se znalostí nějakého normálního portu (preferuji klasický neakcelerovaný ZDoom - skákání a pohledy nahoru toleruji, ale v Doomu se to moc neužije, zvlášť ne v MAP01
)? Osobně jsem si zkoušel rozchodit Quake 1 server, ale když je člověk za NATem a Quake posílá jen UDP, tak se mi to nepovedlo proklestit přes router
![Rainbowlaugh Rainbowlaugh](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/rainbowlaugh.png)
![Twilightangry2 Twilightangry2](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/twilightangry2.png)
Dotaz: kdyby si někdo chtěl zahrát Dooma po netu, je tu někdo s možností vytvoření serveru, časem po večerech v pracovní dny nebo se znalostí nějakého normálního portu (preferuji klasický neakcelerovaný ZDoom - skákání a pohledy nahoru toleruji, ale v Doomu se to moc neužije, zvlášť ne v MAP01
![Ajsmug Ajsmug](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/ajsmug.png)
![Twilightoops Twilightoops](https://bronies.cz/images/smilies_mlp/twilightoops.png)