24.10.2016, 14:41
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 24.10.2016, 14:41 uživatelem Jamis. Edited 1 time in total.)
Jsou to roky a desetiletí, všichni ví, že je Hasbro komerční firma.... a stejně se pořád někteří diví, že chce na své značce vydělávat? A někteří to dokonce prezentují jako něco nekalého... just lol. Na seriálu Hasbro nevydělává - ten dává zadarmo.
Tak je jasný, že seriálem propaguje svůj merch, který se bude dobře prodávat cílové skupině (což jsou děcka). A finále sezón jsou dobré příležitosti pro uvedení nových charakterů.
Tak je jasný, že seriálem propaguje svůj merch, který se bude dobře prodávat cílové skupině (což jsou děcka). A finále sezón jsou dobré příležitosti pro uvedení nových charakterů.
Princess Luna: Everypony has fears, Scootaloo. Everypony must face them in their own way. But they must be faced, or the nightmares will continue.
Rainbow Dash: It feels good to help others get something they always wanted but never had. Almost as good as getting it yourself.
Rainbow Dash: It feels good to help others get something they always wanted but never had. Almost as good as getting it yourself.
The Last Rebel... still alive