Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GameDev Tycoon
#1
založeno na popud diskuze
http://bronies.cz/Vlakno-Hackeri-smutna-...o-prumyslu

lel

Chtěli jste si někdy zkusit jaké je to být Blizzardem, Valve a podobnými studii?
Zkuste tuhle hříčku, kde začnete jako prostý nadšenec v garáži v nějakém tom roce 1985 a vymyslíte svou první hru.
Od Commondore 64, přes PC, gameboye, PS a Xbox se staňte vrcholnou společností!
Vymýšlejte vlastní herní engine, mixujte poměry hratelnosti, UI, hudebních doprovodů a dialogů tak, aby se to lidem líbilo, hra šla na odbyt a vy z toho samožřejmně měli.
Herní historie je zmapovaná milníky jako počátek PS, Xboxu, přes nedávné roky a rozvoj next-gen konzolí.
V pozdějších fázích hry už není vývoj žádná sranda, kdy vám vývoj enginu šplhá do milónů a úspěch je nejistý, ovšem dá se vsadit na systém sequelů (alá warcraft).

Hru můžete koupit zde:
http://www.greenheartgames.com/

Ti šikovnější si najdou v1.3.5. bez pirate bugu (aneb warez verze má úmyslný bug že vám hru lidi pirátí a vy zkrachujete a hotovo).

nějaký ten screen:
[Obrázek: 459457_527025090687745_862031517_o.jpg]
Aby vaše hry dopadaly takhle, musíte mít hodně štěstí trefit správný okamžik poptávky po žánru, správně namíchat poměry Gameplay, UI, Engine atd..)
Odpovědět
#2
Vypadá zajímavě, až bude na Steamu, tak si jí pořídím Pinkiesmile V greenlightu má mou podporu.
Hint #1: Pravidla jsou kámoš, ne žrádlo Ajsmug
Spoilers!
Odpovědět
#3
Moc pěkný. Mimochodem, byl tu tým lidí rozhodnutých udělat svojí hru. Nějaký pokroky?
Odpovědět
#4
já se různě pokoušel najít oficiální warez vydání s pirate bugem, ale nikde jsem ho v linuxový verzi nenašel. neměl by někdo odkaz?
Odpovědět
#5
znam a hraju, uzasma hra
vášnivý hráč videoher
Odpovědět
#6
V Linuxu? asi ne :L
Odpovědět
#7
vím že vyšla, dokonce byla vidět i na screenech z BT klienta toho jak jí vypustil, ale teď není nikde k nalezení
Odpovědět
#8
Pár poznatků z hraní:
Hru po dokončení zbavte všech bugů. Vyhnete se tak zbytečnému vytváření patchů
Ukládejte! Ať už po jakémkoliv úspěchu, či po nějakém časovém úseku. Máte možnost potom napravit možné chyby, nebo se vytáhnout z bankrotu. (klávesa ESC vyvolá "menu" Rainbowwild )
Neblázněte a neshánějte si moc spolupracovníků hned ze začátku, přivedou vás k bankrotu.
Později když na to máte Research Pointy, vylepšujte svou postavu a poté ostatní. Rozdělte jim role. Hodně záleží na Designu a Technology (programing kurzy).
V pozdějších fázích hry spolupracovníkům rozdělte role na Level Design, Engine, World Design atp, dle jejich atributů. Logicky nedávejte někomu kdo má 500 v Technology roli World designéra.
Spolupracovníky posílejte na dovolenou vždy kdy je to možné tak aby vám během vývoje nespadla jejich energie na nulu.
Na nových hrách začínejte pracovat kolem začátku roku ať to v nějaké rozumné fázi stihnete na E3. Vybudujete tím Hype a zvýšíte si šanci na prodejnost.
Věc posuvníků: Později když s nimi budete hejbat uvidíte napravo procenta, snažte se je dostat do rovnováhy, nebo pokud možno trochu nad 100%. Všeho moc škodí.
Jakmile budete moci a budete mít R&D lab, tak si vyzkoumejte internet jako první, otevře se vám tak MMO. Potom vynalezněte GRID (cosi jako Steam). Vydělává to prachy.
Konzoli si vynalezněte nakonec, až na to budete mít hodně velký kapitál (min. aspoň 2Mld.) sežere to spoustu času a peněz, jen její vývoj. Pak ještě engine zvlášť pro konzoli (ten znovu vymýšlet nemusíte, odvíjí se od vašeho posledního). Celkově vás to vyjde na nějakých 250 miliónu a pár let vývoje.
Snadný výdělek (relativně) je se chytnout nějakého vydavatele a udělat něco pro něj. I když se vám hra nepovede a dostanete pokutu stejně k vám poteče podíl z prodeje. Navíc skrz vydavatele prodáte mnohem více.


Nakonec trocha e-peenu z mé hry kdy jsem si držel nějakou dobu jedno MMO. Udělal jsem 5 datadisků a prodal přes 1Mld kopií. Těsmě před vývojem šestého jsem krachnul protože údržba hry stála přes 300 mil. měsíčně. Load a zastavil jsem ho. Vyrobil jsem pár jiných her na stabilizaci, vyvinul si "poslední" ymba engine a udělal jsem MMO nové.
Výsledek:
[Obrázek: 2yziepu.png]
Přeloženo:
7 Datadisků
10.167 miliard kopií
10 let na trhu
1.830 miliard údržba měsíčně
Vydáváno na vlastní konzoli (je to efektivnější a je to dvojitý výdělek)
Odpovědět
#9
Musím říct, že tahle hra je jedna z mála, které mě doopravdy baví Rainbowlaugh
První Equestrijský Drakobijcobijec
Odpovědět
#10
teď to hraju tky , 1 hra mě stojí 5M ale vydělám kolem 10M Rainbowlaugh , moje nej hra měla celkové hodnocení 9.75 a byla to hra Humans vs aliens ( reference na AvP )
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)