07.10.2013, 13:30
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 07.10.2013, 15:51 uživatelem Gekoncze. Edited 2 times in total.)
8B3CE273 Ten error mi nic neříká asi to bude něco uvnitř qt, možná tím jak jsi se v tom hrabal, ale zkusim na to mrknout
EDIT: podobný problém se stejným výpisem měl někdo na této stránce, zkus na to mrknout: http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/qt-creator-2.8.0 Je tam i fix, ale nezkoušel sem ho a nevim co přesně dělá, tudíž je na tobě zdali ho shledáš bezpečným.
Elevea jo, něco co by mohla chytat sem tam mohl dát no ^.^ Co se týče těch knihoven tak je to jak říká 8B3CE273 - tohle je pouze testovací miniaplikačka. Knihovny zabíraj tolik místa, protože tam sou skrytý takový možnosti jako tlačítka, dialogy, protě celý GUI (pro případnej editor levelů a tak) a pak také různé operace se 3D, podpora různých formátů obrázků, atd..
Tak jsem rád že mám další info k tomu jak to běží na jinejch kompech Kámoš ze spyrochatu měl třeba problém s tím že mu grafická karta nepodporovala příliš velké textury takže mu to nešlo kvůli tomu spustit (GL_INVALID_VALUE), ale předpokládám že to už u většiny dnešních karet není problém tak nevim jestli na to mám hodit nějakej fix.
Jinak pro karty, které podporují pouze rozměry mocnin 2 už implementovanou podporu mám :3
EDIT: podobný problém se stejným výpisem měl někdo na této stránce, zkus na to mrknout: http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/qt-creator-2.8.0 Je tam i fix, ale nezkoušel sem ho a nevim co přesně dělá, tudíž je na tobě zdali ho shledáš bezpečným.
Elevea jo, něco co by mohla chytat sem tam mohl dát no ^.^ Co se týče těch knihoven tak je to jak říká 8B3CE273 - tohle je pouze testovací miniaplikačka. Knihovny zabíraj tolik místa, protože tam sou skrytý takový možnosti jako tlačítka, dialogy, protě celý GUI (pro případnej editor levelů a tak) a pak také různé operace se 3D, podpora různých formátů obrázků, atd..
Tak jsem rád že mám další info k tomu jak to běží na jinejch kompech Kámoš ze spyrochatu měl třeba problém s tím že mu grafická karta nepodporovala příliš velké textury takže mu to nešlo kvůli tomu spustit (GL_INVALID_VALUE), ale předpokládám že to už u většiny dnešních karet není problém tak nevim jestli na to mám hodit nějakej fix.
Jinak pro karty, které podporují pouze rozměry mocnin 2 už implementovanou podporu mám :3