16.01.2017, 13:02
Další testovací animace.
Jedná se o ručně kreslenou animaci perem. Má 34 snímků + mezisnímky.
Pro zájemce detaily o jejím vzniku jsou zde: http://elfman83ml.deviantart.com/art/Tes...-657740563
Abych šetřil životní prostředí, tiskl jsem jen malé snímky na papír a pak je prosvítil světlem. Takže i kresba je trochu kostrbatá.
Lepší by bylo kreslit přímo na CRT monitor (v případě LED/LCD přes plexisklo, které ochrání obrazovku).
Pro kombinaci jsem použil BMPwork skript a PSP Animation Shop, ale můžete si samozřejmě použít vlastní software (pokud kreslíte rádi digitálně, tak ideálně nějaký, co umí podložit původní kresbu do spodní vrstvy (nejlépe jako celé video), a pak mít možnost se jí nějak hromadně zbavit).
Výsledné snímky jsem čistil (rovnal) jen hrubě, kde to víc skákalo. Ideální by bylo použít přímo kreslící program na animace, který by ovšem uměl zobrazit pod sebe současný, předchozí a následující snímek, což třeba PAS neuměl (verze 1), natož aby umožnil obrázek ve snímku třeba posunout.
Tento typ animace se nazývá rotoskopie. Může se zdát, že to je podvod, kdy vlastně překreslujete cizí dílo. Jenže ona má více využití. Překreslovat totiž můžete např. počítačem renderovanou animaci nebo i třeba záznam, kde tancujete před kamerou.
Ve druhém případě si můžete vytvořit vlastní obličej, výrazy, atd. Využil to např. Walt Disney ve filmu Sněhurka. V tom prvním do kresby vnesete jisté chyby (třas ruky, nepřesné kontury), čímž jí dodáte takový lidštější rozměr.
Je to spíš jen takový test jako vždy (a kdo ví, třeba když si něco milionkrát nakreslím, tak mi to vleze spíš do hlavy).
Jedná se o ručně kreslenou animaci perem. Má 34 snímků + mezisnímky.
Pro zájemce detaily o jejím vzniku jsou zde: http://elfman83ml.deviantart.com/art/Tes...-657740563
Abych šetřil životní prostředí, tiskl jsem jen malé snímky na papír a pak je prosvítil světlem. Takže i kresba je trochu kostrbatá.
Lepší by bylo kreslit přímo na CRT monitor (v případě LED/LCD přes plexisklo, které ochrání obrazovku).
Pro kombinaci jsem použil BMPwork skript a PSP Animation Shop, ale můžete si samozřejmě použít vlastní software (pokud kreslíte rádi digitálně, tak ideálně nějaký, co umí podložit původní kresbu do spodní vrstvy (nejlépe jako celé video), a pak mít možnost se jí nějak hromadně zbavit).
Výsledné snímky jsem čistil (rovnal) jen hrubě, kde to víc skákalo. Ideální by bylo použít přímo kreslící program na animace, který by ovšem uměl zobrazit pod sebe současný, předchozí a následující snímek, což třeba PAS neuměl (verze 1), natož aby umožnil obrázek ve snímku třeba posunout.
Tento typ animace se nazývá rotoskopie. Může se zdát, že to je podvod, kdy vlastně překreslujete cizí dílo. Jenže ona má více využití. Překreslovat totiž můžete např. počítačem renderovanou animaci nebo i třeba záznam, kde tancujete před kamerou.
Ve druhém případě si můžete vytvořit vlastní obličej, výrazy, atd. Využil to např. Walt Disney ve filmu Sněhurka. V tom prvním do kresby vnesete jisté chyby (třas ruky, nepřesné kontury), čímž jí dodáte takový lidštější rozměr.
Je to spíš jen takový test jako vždy (a kdo ví, třeba když si něco milionkrát nakreslím, tak mi to vleze spíš do hlavy).