Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Líbíl by se vám film/seriál v CGI/3D?
#28
Disney to dotáhl ad absurdum u Máma mezi Marťany, kde vlastně nejde o animovaný film, spíš o hraný na digitálním pozadí (něco jako některé scény u Star Wars I-III).

Pokud bys měl zaplatit časově film pomocí kreslené ruční (nebo polodigitální grafiky) ve 2D, tak by za ty peníze jsi měl Flashové seriály asi 4 Pinkiesmile Navíc komplexní scény může vytvářet jiná sestava "grafiků", podobně jako animátoři u FIM využívají nejen hotové postavičky, ale dokonce i předpočítané animace, které dělá někdo jiný.

Samozřejmě by to vyžadovalo velkou počáteční investici, ale FIM se z 90% stejně odehrává v Ponyvillu, takže ten by stačilo vytvořit jen jednou. A na šutry či stromy existují generátory (podobně jako se nevytváří louka stéblo po stéblu). Programování generátoru terénu je myslím taková kratochvíle pro začínající 3D grafiky-programátory (kupodivu to není tak těžké jak se zdá - výšková mapa a textura terénu vytvoří hrubý povrch, který si pak už jen doladí dle potřeby, stejně tak objekty se často nechávají naházet od počítače a jen se mažou ty, co vadí - což si samozřejmě profi studio nemůže dovolit, ale u her a lowend animáků je to celkem běžné, šetří to čas a tedy i prachy). "Hluchá místa" se krásně vykrývají, pokud umí generátor trávu, protože prázdný terén je do očí bojící, ale louka prostě vypadá jako louka.. semtam počítač mrskne kytičku Pinkiesmile

Budu si muset projet sbírku animáčů, jestli tam je nějaký vhodný příklad...

Navíc, jak je nyní FIM navržen, tj. 95% poníků má stejné tělo a jen se mění hříva, oči, barva, to lze snadno použít i pro 3D (navíc tam lze měnit různé parametry, jako trochu jiná výška, hubenost, atd.). Vlastně mne tohle u FIM zaráží, že i přes možnost využití generátoru používají do očí bijící copy-and-paste metody pro davy Twilightoops

Mě osobně nepřijde, že by Pixar sloučením s Disneyem nějak tratil, pokud vezmu kvalitu filmů, které přišly poté (Ratatouille, VALL-I, Vzhůru do oblak - ten byl možná trochu slabší, Toy Story 3 - klasika, která se celkem vyrovnala i dvojce (jedničku neberu jako moc dobrou, pokud jde o vyprávění), Auta 2, Rebelka..)

Srovnávat Disney+Pixar a Hasbro+Dreamworks nevím zda úplně jde, přeci jen Disney na rozdíl od Hasbra točí filmy pro zisk a taky vizuální kvalita je poněkud jinde než u Hasbra, takže sloučením s Pixarem vlastně jen získal další zdroj příjmů.

Jestli FIM má dobrý poměr cena:výkon, to bych zrovna neřekl. Flash je dneska nejlevnější možností, jak se dá udělat seriál, tak se prostě využívá - technologicky na něm není pomalu co zkazit, mezi S1 a Newborn Cuties není skoro žádný rozdíl po stránce grafického zpracování
a to když pomeneme opravdu laciné 3D jakožto alternativu, něco jako onen Reboot - na to, že začal v roce 1994, tak se mu dobře dařilo maskovat nedostatky technologie za herní prostředí, a viděl jsem i horší 3D animáky, co přišly po něm a šly do kin, jako třeba Care Bears Journey To Joke-A-Lot - mimochodem, Venus Terzo, ehm, Kathleen Barr, Cathy Weseluck, Ellen Kennedy, Andrea Libman.. - http://www.imdb.com/title/tt0108903/full...cl_sm#cast .

Připojuji se ke sledování titulků, také čumíme až do konce (mj. tam hledáme česká jména). Nejen grafiků, ale i sekce Accounting & Finance se povážlivě zvětšuje Ajsmug

Musíme si ale položit otázku, jestli toužíme zrovna po takovéto podobě původního seriálu.

Tohle jsem nepochopil, zda je myšleno ke 3D seriálu nebo k Flash seriálu.
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět


Příspěvků v tématu
RE: Líbíl by se vám film/seriál v CGI/3D? - od Martin - 02.12.2014, 17:28

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: