Příspěvků: 255
Registrován od: Mar 2012
Hodnocení:
17
29.06.2013, 23:35
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 30.06.2013, 00:03 uživatelem G-Phys. Edited 1 time in total.)
Zase jsem s tím o malí krůček pokročil , celý den práce a myslím že tenhle update konečně za něco stojí
Změny:
[FIX] Rozbitý kurzor - předešlí nevydaný update
[FIX] HL. Menu - Často se zasekávalo přepínání v nastavení nebo se neuložilo
[FIX] mainMenu.js - Zlepšený způsob zvládání menu složeného z více částí
[FIX] Pozadí - Pozadí v hl. menu je nyní roztažené po celé ploše
[ADD] Hud - Přidáno do hry (chtělo by trochu sjednotit vzhled)
[ADD] Model Krabic - Jednoduchý model krabice s dvěma barvama
[ADD] Menu ve hře - nyní lze měnit nastavení přímo ve hře (zatím jen kvalitu videa)
[ADD] Životy - Derpy má nyní tři srdíčka, která ukazují její zdraví
[ADD] Trigger_hurt - Při doteku s Derpy ubírá srdíčka (1 za 1s)
[ADD] List Map - V hl. menu je nyní list s výběrem mapy (zatím obsahuje 1 mapu)
[ADD] Stín - Pod Derpy je nyní stín
[EDIT] Hl. Menu - Nyní je rozděleno na více částí (jednodušší manipulace)
Do příštího updatu bych chtěl aspoň udělat Check point systém a možnost uložení hry a také bych rád vytvořil více modelů a zlepšil vzhled HUDu ve hře a nesmím zapomenout na něco co Derpy srdíčka zase vrátí .
Zkompilovaná (Win/Linux): ZDE (DropBox)
Zdrojové soubory: ZDE (DropBox)
Pokud by mi s tím někdo chtěl pomoct, tak budu velice rád, bohatě stačí, když navrhnete a vytvoříte nový HUD
Děkuji
Příspěvků: 996
Registrován od: Feb 2013
Hodnocení:
35
HUD klidně udělám, jen mi řekni jak atd, protože jsem líný si to hledat...
První Equestrijský Drakobijcobijec
Příspěvků: 255
Registrován od: Mar 2012
Hodnocení:
17
30.06.2013, 12:27
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 30.06.2013, 12:32 uživatelem G-Phys. Edited 4 times in total.)
Bohatě stačí když uděláš nové obrázky. Líbí se mi totiž jak jsem si to rozložil. Pokud bys ho ale chtěl celý překopat, napiš mi nebo nakresli nové rozvržení a nějaký popis k tomu a já přepíšu script tak, aby ti to vyhovovalo.
Aktuální obrázky co tam jsou (png): ZDE (DropBox)
Script co se stará o HUD ve hře: ingameMenu.js
Kód: private var showIngameMenu = false;
private var showIngameOptions = false;
var ingameMenuButtonStyle : GUIStyle;
var ingameMenuTextStyle : GUIStyle;
var ingameMenuPrefab : GameObject;
var ingameOptionsPrefab : GameObject;
function OnGUI(){
if(GUI.Button(Rect(0,0,150,50),"",ingameMenuButtonStyle)){
if(showIngameMenu == false)
{showIngameMenu = true;showIngameOptions = false;}
else
{showIngameMenu = false;}
}
if(showIngameMenu==true){
if(GUI.Button(Rect(0,175,120,50),"mainMenu",ingameMenuButtonStyle)){PlayerPrefs.Save();Application.LoadLevel("menu");}
if(GUI.Button(Rect(0,230,120,50),"optionsMenu",ingameMenuButtonStyle)){showIngameMenu=false;showIngameOptions=true;}
if(GUI.Button(Rect(0,285,120,50),"quitGame",ingameMenuButtonStyle)){PlayerPrefs.Save();Application.Quit();}
}
if(showIngameOptions==true){
if(GUI.Button(Rect(0,175,120,50),"optionsMenuBack",ingameMenuButtonStyle)){PlayerPrefs.Save();showIngameMenu=true;showIngameOptions=false;}
if(GUI.Button(Rect(0,225,50,50),"back",ingameMenuButtonStyle)){QualitySettings.DecreaseLevel(true);}
if(GUI.Button(Rect(147,225,50,50),"next",ingameMenuButtonStyle)){QualitySettings.IncreaseLevel(true);}
GUI.Label(Rect(50,225,100,50),showQualityNames.optLabelText,ingameMenuTextStyle);
}
}
function FixedUpdate(){
if(Input.GetKey(KeyCode.Escape)){
if(showIngameMenu == false)
{showIngameMenu = true;showIngameOptions = false;}
else
{showIngameMenu = false;}
}
if(showIngameMenu==true)
{ingameMenuPrefab.SetActive(true);}
else
{ingameMenuPrefab.SetActive(false);}
if(showIngameOptions==true)
{ingameOptionsPrefab.SetActive(true);}
else
{ingameOptionsPrefab.SetActive(false);}
}
Příspěvků: 21
Registrován od: Oct 2011
Hodnocení:
0
(26.06.2013, 22:36)G-Phys Napsal(a): DjAtakke585: Povol přístup k souboru nebo ho uploadni jinam. Nejde stáhnout.
...
Update uploadnu až budu mít přístup ke změnám co provedl DjAtakke585, abych je mohl přidat k těm mím
a aby nevznikaly dvě oddělené verze.
Jak si to tu tak pročítám, tak docela začínáte narážet. Což takhle celý projekt vzít začít používat nějaký systém pro správu verzí. Myslím že do budoucna by vám to práci jen usnadnilo. Jestli si nechcete na to zařizovat vlastní server, tak se můžete nasáčkovat třeba na github, sourceforge, bitbucket, nebo gůgl kód. Osobně bych doporučoval buď github, za předpokladu že budete i nadále veřejně vystavovat zdrojáky, nebo bitbucket, když budete chtít držet zdrojáky v tajnosti.
"Přišel jsem, viděl jsem, sežral jsem" -- Pavůček
ask.fm | Steam ... spamujte dle libosti :-P
Příspěvků: 255
Registrován od: Mar 2012
Hodnocení:
17
Díky za radu, ale momentálně na tom dělám převážně sám a občas se někdo přidá (momentálně DjAtakke585, který testuje a možná Dex, ale toho nwm určitě, ještě počkám na jeho odpověď).
Pokud však u dělá update někdo jiný vždycky počkám (projekty z Unity3D se blbě sdílí). Prozatím nejsou nějaké extra opatření zapotřebí.
Pro případ, že by se přidalo více lidí (což bych byl velice rád), tak by jsem určitě použil github.
Příspěvků: 996
Registrován od: Feb 2013
Hodnocení:
35
Určitě chci spolupracovat. Jen prosím o přesné pokyny, protože pokud bych se organizoval sám, tak budu prokrastinovat
BTW GitHub ani GCode mi nikdy nefungovali jak měli...
První Equestrijský Drakobijcobijec
Příspěvků: 255
Registrován od: Mar 2012
Hodnocení:
17
01.07.2013, 02:08
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 01.07.2013, 02:09 uživatelem G-Phys. Edited 1 time in total.)
Nwm co přesně bys potřeboval. Jednoduše navrhni nový HUD.
Nový HUD musí mít:
-Stav aktuálního zdraví (jakýkoliv, kdyby byl jiný než systém srdíček, není problém to změnit)
-Tlačítko k menu
V menu
-Tlačítka pro Nastavení, Hlavní menu, Konec hry
V nastavení
-šipka zpět, šipka vpřed
Pokud by jsi chtěl nějaké prvky přidat či změnit(pozice,velikosti,atd), napiš mi co přesně chceš přidat a kam a já to zařídím. Nejlepší by bylo kdyby si udělal jednoduchý náčrt, kde co chceš mít. Způsob nechám na tobě, když tak kód přepíšu tak, aby seděl pro tvůj HUD
Nebraň se fantazii a navrhni to jak se ti líbí. Já se pokusím potom kód přizpůsobit co nejlépe.
Příspěvků: 996
Registrován od: Feb 2013
Hodnocení:
35
Okay, jen co budu doma (dneska večer) tak se na to kouknu. Myslím, že kdybych měnil pozice atd, tak si ten soubor přepíšu sám - ušetřím ti práci
BTW Od zítřka budu týden pryč, takže HUD ti pošlu kdyžtak potom.
První Equestrijský Drakobijcobijec
Příspěvků: 255
Registrován od: Mar 2012
Hodnocení:
17
01.07.2013, 11:07
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 01.07.2013, 11:49 uživatelem G-Phys. Edited 13 times in total.)
Hlavně nezapomeň, pozice viditelných prvků nastavuju v editoru, ne v tomto scriptu. Ten script určuje pouze pozice kde dané tlačítko reaguje. Radši doporučuju kdyby jsi si nainstaloval Unity3D, stáhnu soubory s projektem a upravoval to v tom. Budeš to mít snazší v hledání, který script využívá který.
Tu jsou scripty, které jsou napojené na HUD:
ingameMenu.js
hearthKeeper.js (bude tě zajímat, pokud chceš změnit systém počítání zdraví)
mouseCursorHandlerGame.js
showQualityNames.js (1. řádek a pak od 6. řádku)
triggerHurt.js (bude tě zajímat, pokud chceš změnit systém počítání zdraví)´
EDIT: Rychlý fix pro: showQualityNames.js
Kód: static var optLabelText = "-";
var menuMain = true;
function Update(){
if(menuMain==true) GetComponent(TextMesh).text = optLabelText;
if(QualitySettings.GetQualityLevel() == 0) optLabelText = "Nejrychlejší";
if(QualitySettings.GetQualityLevel() == 1) optLabelText = "Rychlá";
if(QualitySettings.GetQualityLevel() == 2) optLabelText = "Jednoduchá";
if(QualitySettings.GetQualityLevel() == 3) optLabelText = "Normální";
if(QualitySettings.GetQualityLevel() == 4) optLabelText = "Pěkná";
if(QualitySettings.GetQualityLevel() == 5) optLabelText = "Perfektní";
}
Příspěvků: 996
Registrován od: Feb 2013
Hodnocení:
35
Aha! Tak tohle je ta věc na kterou jsem úplně zapoměl
Promiň...
První Equestrijský Drakobijcobijec
|