29.05.2013, 12:00
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 29.05.2013, 12:05 uživatelem Dex. Edited 2 times in total.)
Co se enginu týče, tak pokud to bude nějaká malá, jedoduchá hra, tak nemá smysl tahat do toho nějaké velké enginy. Uděláme si radši vlastní.
A na větší hry bych používal Unity, už proto, že tam není LUA jako hlavní skriptovací jazyk
EDIT: Alkelův nápad s MLP Tower Defence se mi líbí, ale počkal bych s tím, až ověříme schopnosti teamu na jedné/dvou malých blbostech...
Teď bych se doopravdy pustil do Tuxikova návrhu - toho textového enginu.
Co se mé role v projektu týče, asi bych s Atakkem udělal GUI design a zapojil se také do programování.
A na větší hry bych používal Unity, už proto, že tam není LUA jako hlavní skriptovací jazyk
EDIT: Alkelův nápad s MLP Tower Defence se mi líbí, ale počkal bych s tím, až ověříme schopnosti teamu na jedné/dvou malých blbostech...
Teď bych se doopravdy pustil do Tuxikova návrhu - toho textového enginu.
Co se mé role v projektu týče, asi bych s Atakkem udělal GUI design a zapojil se také do programování.
První Equestrijský Drakobijcobijec