Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pwny game
#1
Několik dní zpátky jsem se rozhodnul udělat pony hru v HTML/JS. Hotový je jen totální základ a já pořádně nevím, kterým směrem bych se měl ubírat dále; kupříkladu, jaký typ hry by to měl být (rpg, .io, strategie, sandbox, [něco úplně jiného]), jestli má cenu někdy dělat 3d grafiku, atd. Takže bych byl rád, kdybych se dozvěděl, jaký na to máte názor a co by se vám líbilo a co ne. Čím víc nápadů, tím líp. Děkuji.
Demo: [Link]
(musíte stáhnout a otevřít v prohlížeči)
Odpovědět
#2
Otázka je, jaký máš s tou hrou cíl? Chceš dokončit něco, co se dá hrát a bude to zábava? Chceš se toho co nejvíc naučit? Chceš udělat něco tak dobrého, že bys za to od někoho chtěl peníze? Chceš to elst kompletně sám nebo i s dalšími lidmi?


Love and Tolerate není hloupost.

723462958
Odpovědět
#3
To jsou moc dobré otázky, pokusím se odpovědět:
Cílem je hlavně zábava, jak při programování, tak při testování a hraní finální verze. Samozřejmě předpokládám, že se něco naučím, ale spíše to pro mě bude opakování znalostí, beru to jako pozitivní vedlejší efekt. Kdyby mi někdo chtěl pomoct, docela bych to uvítal, hlavně s grafikou, ale i s kódem, ale zatím nemám problém se s tím vypořádat sám. Co se týče peněz, tak maximálně z reklam/donate, prodej něčeho takového by asi moc úspěšný nebyl a dělám to hlavně pro zábavu. Dal jsem to sem, abych zjistil, co by lidi mohlo bavit, abych měl potom motivaci v tom pokračovat.
Odpovědět
#4
Chceš si hlavně hrát a mít z vývoje srandu a dle toho co píšeš, chceš taky aby to mělo solidní multiplayer element. Já bych to viděl na .io hru. Divil by ses, ale něco takového může být hodně výdělečné, ale je to dost hra v loterii. Já bych mohl pomoct s gamedesignem, příběhem, texty a angličtinou.
To cos ukázal je zatím skutečně skoro nic a dalo by se z toho udělat hodně různých her. Co by tebe nejvíc bavilo tvořit (možná i roky)?


Love and Tolerate není hloupost.

723462958
Odpovědět
#5
Nejvíc by mě bavilo tvořit něco, co by někoho bavilo, jak už jsem zmínil, ale z programátorského hlediska bych asi nejradši implementoval zajímavé herní mechaniky a logiku, aby měl hráč hodně možností, než bych dělal hromadu kosmetických detailů, jinak mi to je celkem jedno. Rozhodně bych chtěl přidat různé nástroje/magii a možná nějaký rozvoj postav (skilltree nebo tak něco), ale v .io hře by to poslední asi být nemuselo
Odpovědět
#6
Jako projekt na hraní je to dobré, ale nevyděláš na tom nic. Spíš naopak. Doména .io stojí dva tisíce za rok a pokud by jsi cílil na to, aby hra bavila a hrálo ji hodně lidí (což by chtělo kvalitní webhosting), tak nebude trvat dlouho než ti přijde dopis od právníků Hasbra kvůli licenci.
Ale na nějaké levnější doméně, třeba pro pár lidí tady, by to mohlo v pohodě fungovat. Pinkiesmile
Odpovědět
#7
1) může to klidně být na ponyio.xyz, nemyslím, že by to nějak ovlivnilo herní zážitek
2) nevím, co myslíš kvalitním webhostingem, jestli spíš výpočetní sílu, rychlost připojení, nebo spolehlivost/uptime, ale kromě toho posledního se dají snížit nároky dobrou optimalizací
3) pokud tam nebudou postavy z MLP, ale náhodně generovaní/uživatelsky upravení barevní poníci, Hasbro si na tom nemá co nárokovat

ale moc děkuju za zhodnocení technické stránky, asi by mě jinak nenapadlo nad tím přemýšlet
Odpovědět
#8
Příběh až moc velkého počtu her - všechno to "okolo" se vymyslí a nakonec chybí jen herní mechanika - ten základ na kterém to všechno má stát. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že snažit se jí dovymyslet nakonec a napasovat na to co už máš vyústí v dost nanic hru, tak být tebou začnu tímhle Pinkiesmile
Twilicane brings the pain!
První Equestrijský Drakobijcobijec
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející toto téma: 1 host(ů)