01.01.2014, 19:08
01.01.2014, 19:08
01.01.2014, 19:14
Jeah. prostorovost zadních (nohou kopyt atd) je super.+ naklonění- dodání pohybu působí to akčně a živě.
http://anatomicalart.tumblr.com/post/693...ditsafurry
přesně tohle mi to připomnělo dobré dobré dobré !
http://anatomicalart.tumblr.com/post/693...ditsafurry
přesně tohle mi to připomnělo dobré dobré dobré !
01.01.2014, 20:13
Připomělo mi to satyry, i když ti byli obvykle samci Je krásná
01.01.2014, 20:20
To je opravdu povedené opravdu krásná kresba a hlavně se mi moc líbí ty vlasy...
01.01.2014, 21:27
Díky moc. Když jsem si začínal čmárat, tak mi vyšla taková ta postava, co stojí v pozoru, kolmo ke kameře, bez nějaký perspektivy. A přišlo mi to hrozně nudný. Takže jsem si udělal něco jako novoročná předsevzetí, že takový už kreslit nebudu :-)
Baterka: Zajímavej odkaz. Já to teda dělám trochu jinak. Myslim, že mi hodně pomohlo, když jsem se zkoušel věnovat 3d modelování. Tam pracuješ s různejma tvarama tvarama, vidíš jejich drátěnej model a osaháš si, jak se v různejch sitacích chová jejich průmět na dvojrozměrnou obrazovku. Mimo porspektivy to bylo dobrý taky pro práci se světelnejma zdrojema. Normálně se všechno odráží o všechno, kdyžto v programu se to dá izolovat a sledovat, kam padaj stíny, jak se co odráží. Ale chce to taky něco vědět o renderovacích metodách, protože ne všechno odpovídá realitě. Ale tohle taky zkusim, čim víc toho jeden zná, tim líp to jde.
Baterka: Zajímavej odkaz. Já to teda dělám trochu jinak. Myslim, že mi hodně pomohlo, když jsem se zkoušel věnovat 3d modelování. Tam pracuješ s různejma tvarama tvarama, vidíš jejich drátěnej model a osaháš si, jak se v různejch sitacích chová jejich průmět na dvojrozměrnou obrazovku. Mimo porspektivy to bylo dobrý taky pro práci se světelnejma zdrojema. Normálně se všechno odráží o všechno, kdyžto v programu se to dá izolovat a sledovat, kam padaj stíny, jak se co odráží. Ale chce to taky něco vědět o renderovacích metodách, protože ne všechno odpovídá realitě. Ale tohle taky zkusim, čim víc toho jeden zná, tim líp to jde.
01.01.2014, 22:40
Nechci ti do toho rýpat ale já bych udělal FS trochu více strašlivější pohled ale i tak je to velmi dobrá práce!
28.02.2014, 12:00
Upřímně, Zmoku, z Tvých ilustrací do sborníku mi spadla čelist. Něco takového jsem hodně dlouho neviděla. Abych pravdu řekla, poměrně Rwakkovi závidím. Drageiny a Vlčete ilustrace se mi rovněž líbí, ale díky Tvým hledám čelist pod stolem.
28.02.2014, 14:41
To jsem teda fakt nečekal - jsem hrozně rád, že se vám to tak líbí. Musim říct, že mě tenhle úkol dost bavil. Stáhnul jsem si tu povídku a zkoušel do ní obrázky umísťovat, protože mezi textem vypadaj úplně jinak, než samostatně a ještě na tmavym podkladu. Příště si nejspíš hodim nějakou stránku s textem přímo do Photoshopu a budu kreslit mezi něj, škoda že mě to nenapadlo dřív.
28.02.2014, 17:48
Abych pravdu řekla, líbila by se mi v podobném stylu úvodní stránka na Facebooku s mou tvorbou. Ale to kdyby se ti někdy chtělo.
22.03.2014, 12:56
Tak tady dávám odkazy na svoje ilustrace ke Sborníku na Deviantartu. Daj se tam stáhnout v obludnym rozlišení přes dva tisíce pixelů :-)
Stránka měsíce
Úvodní k povídce
Zlomenej roh
Závěrečná
Stránka měsíce
Úvodní k povídce
Zlomenej roh
Závěrečná