Žádná
růžová .
Měním tada na barvu jinou než
černou. Což znamená jednu z barev co má
Rainbow Dash . Nápověda [spoiler:
je to sky blue barva]
Škoda, barva
Used black se mi líbila.
Tak prosím o zrušení tohoto trička a budu chtít jen to černé (1x).
OT @jensy007: Jedno těžce used black mám, jestli máš fakt rád archivní.
EDIT @Jamis: Ono už je blíž Dark Grey.
Jak člověk sdílí prostor se strakatým králíkem, pračka se časem postará o perfektní fúzi vláken.
Tak už chybí jen vyjádření od Dusana a konečně můžeme zadat rozjezd tisku
@a10: to musel být pořádný dryák
vlastním jedno z první vytištěné várky (4 roky nazpátek), používané fakt intenzivně a barva je sice trochu vybledlejší, ale "used black" to zatím není - jen motiv má pár vertikálních prasklin.
To mě připomělo že u Adrijana jsem viděl stejné opotřebení potisku na Slovenské vlajce jako mám já.
Bude možné reklamovat podobně poškozené trička?
Jak k tomu poškození došlo? Kdy se objevilo? Protože tohle nevypadá na to, že by se rozsypal potisk jako takový (tiskne se naráz), ale spíš poškození teplem nebo extrémním ohybem na jednom místě.
EDIT: ... a to sis vzpomněl po dvou letech používání? Pár hodin předtím, než se zadá nová objednávka? Pro většinu se budu opakovat, ale kvůli tobě to řeknu znova: trička se nedají tisknout jednotlivě, ani když se jedná o reklamaci (z minulé objednávky se rozsypala dvě - téměř celý potisk, hned po prvním vyprání a taky nikdy nebyla vytištěna "dvě navíc").
(07.06.2016, 12:54)Jamis Napsal(a): [ -> ]Nebo můžeš zkusit tu černou hodně používat a dosáhneš stejného efektu
Jop, vidím to na tuto variantu... a při nějaké další objednávce objednám tričko nové.
Nebo se mi bude třeba líbit i jiná barva...
(07.06.2016, 13:02)a10 Napsal(a): [ -> ]OT @jensy007: Jedno těžce used black mám, jestli máš fakt rád archivní.
Určitě se ozvu, pokud nebudu mít co na sebe.
K poškození došlo po vyprání. Bude to už delší doba. Neřešil jsem to protože jsem se zapoměl zeptat.
Zajímá mě když se po pár vypráních projevý defekt potisku na pár triček z nové várky jetli to mám vůbec smysl řešit reklamaci.
@Krajkhour: dá se to řešit a má to smysl řešit (a když se to stane tentokrát, tak se určitě ozvi), ale po dvou letech od objednávky už fakt ne.