Příspěvků: 127
Registrován od: Apr 2012
Hodnocení:
10
No to by byl
Embrace the Darkness
"People are like dice. We throw ourselves in the direction of our choosing..."
MGQ: Paradox
Yuela! You are...beatiful female swordsman
I am not brony, but I visit this site for shit & giggles
Příspěvků: 248
Registrován od: Apr 2012
Hodnocení:
22
Fluttershy se už tak nebojí, poté co v díle Hurricane Fluttershy dokázala si myslím že se jí dost zvedlo sebevědomí
Sub specie aeternitatis
Veritas et scientia
Live long and prosper
Sekční moderátor
Příspěvků: 1 323
Registrován od: Dec 2011
Hodnocení:
34
*cought* Futashy *cought*
Spoluzakladatel a druhý člen ANfWF
Pravda, bronies nebudou kompletní bez Dumbasse. Jako blázen a nepředvídatelné jako on, nikdy podceňovat dovednosti "Dumbass"! Nikdy nevíte, co se může stát ...
Příspěvků: 127
Registrován od: Apr 2012
Hodnocení:
10
Áno... Určitě
Embrace the Darkness
"People are like dice. We throw ourselves in the direction of our choosing..."
MGQ: Paradox
Yuela! You are...beatiful female swordsman
I am not brony, but I visit this site for shit & giggles