jj.. vím, co myslíš.. podle mne to dělá ta ostrá kontura.. kdyby byla neostrá, nebyl by to už možná problém, něco jako v příloze.. +/-.
Ono to mělo být spíš že sedí mírně mimo osu obrazovky (že hraje s někým).. ale ono se to dá vyložit i tak, že se dívá na svého souseda..
osobně, když hraju, tak okolí ignoruji.. což mi ovšem nebrání případné konzumaci stravy.. si pamatuji, že jsme jednou pařili s brantrancem na vánoce OMF2097 (bojovka s roboty), kde máš neustále na klávesnici 8 prsů, a přesto během asi 10 minut záhadně zmizela přiložená mísa s cukrovím (on říkal vždycky "já jen okoštuju" - bylo toho asi kilo).
19.07.2013, 07:36 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19.07.2013, 07:37 uživatelem Martin. Edited 1 time in total.)
Včerejší skica.. přes víkend se bude digitálně vybarvovat (lepší než dávat barvy pod kresbu je lepší dávat nad - dělá to jemnější hrany, a občas to vytvoří zajímavý efekt pří stínování), osvětlovat a stínovat (to, co tam je teď, je jen pracovní, aby to nějak vypadalo.. není to nutně hotové nebo správně, např. směr stínů a jejich intenzita). Je tam pár chyb, které budou chtít opravit (perspektivu nepočítám). Fizzy má divný čumák (spíš celou hlavu), a Bunnie moc krátké nohy (má je mít pokrčené, ale zatím to vypadá jen že je má moc krátké - tohle nevím, zda půjde opravit).
Tak, zde je finální podoba. Moc se tam toho opravit nedalo (jen pár drobností), aniž bych to musel celé překreslit, což se mi nechtělo (ani na skeči jsem nemusel použít gumu, tak jsem ji nechtěl tahat ani na digitalizaci - ostatně, kdybych dělal s olejem nebo tak, na gumu bych se nemohl spoléhat).
Je to tedy kombinace kresby tužkou a digitálního vybarvení. Tmavost obrázku sice není moc logická, ale potřeboval jsem si zase jednou trochu vyhrát se světlem a stíny, takže si budou muset vystačit s tou jednou žárovkou
Chyby, o kterých vím:
- špatná hlava Fizzy (v zrcadle ještě jakžtakž - až na různě veliké oči proti realitě, ale ta "skutečná" ji má moc vysokou a mizerně nakreslenou - chtěl jsem ji původně mít z boku a mírně zezadu, což se nepovedlo). Její natočení těla není úplně ideální. Sice při ucuknutí není podmínkou, že se nemůže prohnout, ale i tak.. je to ještě pozůstatek toho, jak měla být k zrcadlu natočená původně. Její barvy nejsou zrovna přesné, způsobuje to žluté zabarvení obrázku. Oči má správně - hranaté (je jedna z těch, které dostaly po oslepnutí náhradu).
- Bunnie má moc krátké nohy. Sice je má pokrčené, ale aby to bylo až do takovéto míry, musela by sedět. Mimo to by neměla mít všechny prsty stejně dlouhé (to, že má jen 4 není chyba, všichni Mobiani měli o jeden méně).
- světelné efekty: bída. Pravá část obrázku ještě dejme tomu, ale co se týče elektřiny.. a té statické ve vlasech tupem.. nic moc.
- voda.. to bude ještě asi na dlouho.
- perspektiva pozadí a objektů vůbec. Vzhledem k tomu, v jakém prostředí se Satam seriál odehrává by nebyla nutná souměrnost, ale alespoň nějaké tvary by to mít mělo
Hodně bych zdůraznil neostré okraje - děláš to často při rekolofikaci tvejch skečů, chtělo by to buď udělat přesný linky tou barvou, či přidat ještě jednu na zvýraznění okrajů (černá se často používá). =)
Neostrost.. ano, vím. Slyším to pořád (a nejen u skečů). Ono to myslím ostré bylo, ale ubral jsem té vrstvě krytí (a nemyslím, že bych ji rozmázval), protože mi to přišlo děsně hrubé.. Zkusím příště místa, která jsou na kraji více obtáhnout tužkou (a nebo fixkou). Ale neslibuji, že to tak vydrží.. Také to může být tím, že barvy nemají ostré hrany (je to hodně měkký štětec), a jsou jako horní vrstva, což může kresbu tužkou rozpatlat (a nemůžu říct, že bych to nedělal schválně.. obráceně to totiž generuje příšernosti).
Ten zelený poník má vůbec perspektivu mizernou.. zadní nohy jsou OK, ale mělo být kratší tělo, levá přední noha víc vpředu, vpravá víc vpravo (z našeho pohledu), a hlava úplně jinak. Nakreslit poníka zezadu, nebo jen hlavu, je pro mne stále problém. Řešení je buď kreslit jiné úhly a nebo to zkoušet dál (a vytvořit další tyto mutantíky ).
Tak výrazy zpředu jsou asi tak to jediné, s čím už moc potíže nemám..
Elipsy.. Ano, kromě nepravidelných tvarů mám dost často potíže s oblými hranami (viz. ostré zlomy vpravo/vlevo u toho nábytku vpravo dole). Jestli tím bylo myšleno toto.
Tady je v příloze pro srovnání ta původní verze (je to někde v polovině zpracování), která je sice barevný overkill, ale ještě tam jsou ostřejší hrany. Neříkám, že mi to není i tak svým způsobem sympatické, ale má to své ale.
Druhý pokus s již hotovým obrázkem je také celkem rozporuplný, i když se zdá být ostřejší a vypadá.. jinak. Každopádně se zdá, že toto opakované používání funkce Sharpen More a následné Median Cut by se mohlo hodit k vytváření textur šutrů.
No nic, nebudeme se dál hrabat v minulosti Jde se dál....
01.08.2013, 09:03 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 02.08.2013, 16:16 uživatelem Martin. Edited 5 times in total.)
Tohle jsou jen takové čmáranice z posledních dnů.. Kromě jedné hlavy poníka (inspirované Wormsikem) je to celé offMLPtopic.. ale nejen poníky "živ" je člověk
P.S.: Kdyby se někdo divil té ruce, co má ta holka, co jede na kole.. divil jsem se taky, ale podle fotky nijak zvlášť netrpěla, tak jsem to nakreslil takhle jak to bylo.. podle mne to ale jen dělá fotka a ve skutečnosti má ruku pokrčenou do strany..
EDIT: můj první (a asi i poslední - připadám si trochu trapně) pokus o drobnou editaci scény ze seriálu (resp. filmu). No, přiznejme si, asi by se podíval každý (byť jen na zlomek vteřiny), i kdyby nechtěl
Jak bylo prokázáno, i když se třeba s někým bavíte, oči vám nevědomky kmitají po celém perimentru, jakmile se tam něco mihne
UPDATE: hm.. že já se vůbec snažím https://derpiboo.ru/389066?scope=scpe7b0...f111928b45
típněte obrázek ze seriálu, během 3 minut ho upravte tak, aby to evokovalo SEX a během pár hodin budete mít tolik +/fav jako u jiných obrázků za celou dobu