Hodnocení tématu:
  • 11 Hlas(ů) - 3.73 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jedna věta
Ten den strávil Vader zbytek dne u kreslení obrázku při poslechu Darth Biebera
it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes guillotine Rainbowdetermined2 Rainbowdetermined2
Odpovědět
To Obi van, zase celý den poslouchal jenom Yoda Megadeth. Yoda naopak zvolil klidnější Obiho křesťanský rock.
http://www.bronyland.com/pony-personalit...Xw2NTYxMjE Pinkiehappy

Pravděpodobnost mého výskytu na pátečních srazech 50:50
Odpovědět
Ten den se nedělo už nic zvláštního, jen se otevřel portál, který byl však hned ucpán hladovým Rancorem kterého tam strčil Yoda při poslechu křesťanského rocku
it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes guillotine Rainbowdetermined2 Rainbowdetermined2
Odpovědět
Rancor, nacpaný v portálu se naučil zpívat parádní fistulí a povýšil křesťanský rock na vyšší úroveň.
http://www.bronyland.com/pony-personalit...Xw2NTYxMjE Pinkiehappy

Pravděpodobnost mého výskytu na pátečních srazech 50:50
Odpovědět
Při Yodově odpočinku vyrazil dveře Sub Zero a pronesl nezapomenutelnou hlášku plnou slov které se nemusí uvádět
it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes guillotine Rainbowdetermined2 Rainbowdetermined2
Odpovědět
Ta hláška byla plná Daleků a turretek.
You hurt me now, but I won't cry
I am Octavia

Ditch me now, but it's you who'll have lost it all
Lost now and bleeding love
Rain it pours, but I won’t let it bring me down
I’m playing now, won’t wait on love




Odpovědět
Když to viděl Wolverine, řekl si že tam nesmí chybět a kdo ví třeba se ještě stane Yodovým padawanem.
http://www.bronyland.com/pony-personalit...Xw2NTYxMjE Pinkiehappy

Pravděpodobnost mého výskytu na pátečních srazech 50:50
Odpovědět
Chuck Norris nic neřekl, jen tam poslal jeden snipersky mířený kop s otočkou, zatím co popíjel doma svůj drink.
You hurt me now, but I won't cry
I am Octavia

Ditch me now, but it's you who'll have lost it all
Lost now and bleeding love
Rain it pours, but I won’t let it bring me down
I’m playing now, won’t wait on love




Odpovědět
Přišel tam i Duke Nukem z DN:Forever, ale byl tak zalagovaný že ho hned vykopli
it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes guillotine Rainbowdetermined2 Rainbowdetermined2
Odpovědět
Kopli ho do díry a protože byl Duke zalagovaný trvalo mu hodinu než spadl.
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 3 host(ů)