Hodnocení tématu:
  • 11 Hlas(ů) - 3.73 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jedna věta
Došiel tam Kovu a pred radiáciou sa chránil tak že sa zmenil na Twinkies.
Odpovědět
A Bolt se z povzdáli tiše smál a s Baretem ráže gumíci tiše všechny přeměňoval, načež šel se Scootaloo si dát chickenburger, bylo v něm dokonce 0% Scoot!
it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes guillotine Rainbowdetermined2 Rainbowdetermined2
Odpovědět
Potom za ním přišel Johnny 3 tears a řekl:
Odpovědět
Mé vznášedlo, je plné úhořů.
Sedím tady, mám na sobě kostičkované šaty z kanafasu a vojenské boty.
Odpovědět
A Kulometů Ráže .50
For the Equestria!Flutterryay
You'r NextPinkiecrazy
Odpovědět
(50 čoho?(tu je možné všetko))
Odpovědět
OT
Asi myslel 50.cal, ale upravíme to na Nuka colu ráže 50 zátek Ajsmug Rainbowlaugh Rainbowlaugh
OT end
Ukradl mu je ale Brumbál společně s Tommym Vercettim(nebo jak se jmenoval ten Tom v GTA:Vice City Raritywink
it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes guillotine Rainbowdetermined2 Rainbowdetermined2
Odpovědět
A Dovezli Vznášedlo do Mexické Napodobeniny Vaultu 3 Kde za něj Dostali Celou Jednu Zátku.
For the Equestria!Flutterryay
You'r NextPinkiecrazy
Odpovědět
Ale pak je oba unesl Discord z pony.mov a chtěl od nich jejich panny
it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes guillotine Rainbowdetermined2 Rainbowdetermined2
Odpovědět
A Taky je Dostal.
For the Equestria!Flutterryay
You'r NextPinkiecrazy
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: