Anketa: Jaká je podle vás nejlepší MOBA hra?
Nemáte dostatečná oprávnění, abyste mohl(a) hlasovat v této anketě.
League of Legends
45.71%
16 45.71%
Dota 2
31.43%
11 31.43%
Smite
11.43%
4 11.43%
Heroes of the Storm
11.43%
4 11.43%
Celkem 35 hlas(ů) 100%
* Hlasoval(a) jste pro tuto možnost. [Zobrazit výsledky]

Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 2 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nejlepší MOBA
#11
"lepší" a "horší"... každá z nich je jiná a o tom to je.

za mě DotA 2, možná je to tím že heroes of the storm ani smite jsem ještě nehrál.
Systém kupování championů v lolku se mi nelíbil, nelíbí a nejspíš ani líbit nebude.
Odpovědět
#12
Mňa osobne HOTS iritoval dosť. Je to síce len Alpha, ale systém kupovania heroes je ako v LoLku, chýbajú itemy a je to také malé, chýba strategická časť tej hry. Snáď ju doplnia. Dovtedy ostanem pri LoLku. Je mi ťažko porovnávať, lebo mi príde, že hrať viac MOBA je strata času. v LoLku mám account, kde už mám kopu heroes, ranked status apod. Štart niekde inde nanovo by sa mi nepáčil. A ešte k tomu sa učiť nové mechaniky a byť zase n00b. Preto je tento thread skôr ukazateľom štatistiky počtu hráčov jednotlivých MOBAs.
Routine kills ponies and humans alike. Trying new things makes life so much brighter Pinkiesmile
--Pony Dawnflash--
Odpovědět
#13
@matesds
A ještě by to chtělo dodat, kdo byl tak moudrý aby to konečně pojmenoval správně. No přece Valve Rainbowlaugh
http://kotaku.com/5835864/gabe-newell-wa...genre-arts

A s tou bitovou kopií internetu bych si nestěžoval. Každý kdo má zájem si tu historii přeci může přečíst zde, takže ti lidé tu možnost mají (ale většinou ji prostě nevyužijí) http://wiki.gosugamers.net/dota2/History_of_DotA
Odpovědět
#14
Hral som len Dota 2 (aj jednotku) a LoLko ale musím povedať že Dota jednoznačne vyhráva, LoLko je v niečom lepšie napríklad že majú runy, ale dačo také by sa do Doty zapracúvalo blbo.
Na LoLku má hlavne štve že to neni ani i skille ako o tom že trafíš stun a so všetkými spellmi ho potom dorazíš pretože kým sa zo stunu zobudí už má celý život dole a o tom koľko máš AP, AD. Annie je super príklad... Ide aj o to že ak nemáte Zhonyu alebo nie ste Fizz tak sa spellom vyhnúť nedá, maximálne ho netrafí protivník. Plus tá herná komunita... Ni že by komunitou bola Dota dobrá, ale stretávam sa tam s retardmi menej.
V Dote milujem všetky juky čo sa tam dajú dať (aj v LoLku ale oveľa menej) a že ak viete ako to robiť tak utekáte v štvorčeku 2 nepriateľom na 25 sekúnd kým sa vám cooldown zruší a vy odletíte, alebo keď viete ako utekať, zabijete nepriateľa s viac ako polkou života keď vy ste na 2 rany (yep to všetko som zažil) atď. A hlavne hrdina Puck, najväčší fgt z celej hry, unikne vám aj s jedným hp ani neviete ako (just google it)
LoLko sa aj viac stará o marketing preto má viac hráčov, zato v Dote tak rýchlo hrdinovia nevychádzajú ako v LoL
ENFP Pinkiehappy
Odpovědět
#15
3 roky jsem hrál Dotu, potom jsem hrál od S1 do konce S3 LoL a následně (a velice rád) přešel na DotA2.

LoL

LoLko bylo dobré, bavilo mě, ale svoje kouzlo postupně a naprosto ztratilo. Neustálé hloupé reworky, mnohdy ani ne k lepšímu, s cílem zbavit se něčeho, co v danou chvíli dominovalo hru, nebo nezapadalo do stávajícího stylu hry, vytvořily jen nostalgické vzpomínky a trpět nostalgii už po roce hraní? Na to lze říct jen tři tečky ...

Další problém LoLka je nutnost jít s davem. Prostě v danou chvíli se hraje tohle a tamto a dostaneš hromadu butthurtingu pokud něco budeš hrát jinak. Pár osobních příkladů:
S1/S2 - OMFG, you play AP Yi? Report you, you damn troll scumbag!!!!
S3 - OMFG, you play AD Yi? Report you, you damn troll scumbag!!!!
Když vyšel Sight Stone a brácha ho koupil za Lee Sina - Sight Stone for Lee Sin? Are u f***in support? Report you troll!!!
O měsíc později random talk v chatu - Those asians are pretty clever, this Sight Stone is damn good for Lee.

Čímž jsem i ukázal, jak komunita v LoLku typicky vypadá - masa mečících, hloupých ovcí.

Jsem rád, že už to nehraji. Alespoň se nemusím rozčilovat u moru, který vytvořili AD Assassins + AP burst mages.


DotA

Dost těžká, pro LoLkaře bych řekl totál nehratelná. Problém není v tom, že by mechaniky hry byly těžké na naučení, ale že se u té hry musí strategicky myslet. LoLkaři jsou zvyklí, že celá hra je nalajnovaná a musí se řídit určitým postupem, aby vyhráli - v Dotě tohle nelze praktikovat. Hráči se zde nepřizpůsobují hře, ale hra se přizpůsobuje hráčům. A tohle je to specifické kouzlo, kvůli kterému se k Dotě rád vracím.

Dalším plusem je, že máte k dispozici všechny hrdiny a nemusíte si nic retardovaně unlockovat. Hrdinové navíc mají i osobnost, mají tuny hlášek, někdy i na specifické sittuace, často mají přízvuk a když padne správná hláška do správné situace, trhám se u toho smíchy. Tohle v LoLku není, všechno zní tak vážně, odměřeně.

Dalším plusem je možnost vyzbrojit si hrdinu podle svého. Nekupuji skiny, ale jednotlivé komponenty (které i dostávám za hraní hry). Díky tomu se hrdinové stávají i mnohem osobitější a hráč si vytvoří k oblíbencům i mnohem lepší vztah.

Well, večer ještě něco připíšu, teď musím běžet do školy.
"You want dubbing quallity? Bah! It´s the quantity what earns money!"


Odpovědět
#16
Halo...všichni tu pořád řešíte jestli Dota nebo LoL ale, všichni zapomínáte ještě na HoN. Jo chápu, moc vás to asi nehraje, ale i tak. Patří mezi ně taky. http://cs.wikipedia.org/wiki/Heroes_of_Newerth
Two hearts, becoming one!
A bond that cannot be undone! Twilightsmile
Odpovědět
#17
(26.11.2014, 22:47)Dawnflash Napsal(a): Mňa osobne HOTS iritoval dosť. Je to síce len Alpha, ale systém kupovania heroes je ako v LoLku, chýbajú itemy a je to také malé, chýba strategická časť tej hry.

Na tohle muzu odpoved jenom to ze si asi tezce nepochopil o cem HoTS je, protoze cela hra je tak trochu o strategii. To ze tam neni kupovani itemu neznamena ze tam chybi strategie. Prave naopak HoTS je hra soustreda na teamplay, narozdil od ostatnich moba her kde se jeden typek nafarmi a pak si dava mlg360noscope killy vsude, v HoTS se bez sveho tymu a spravne kooperace a strategickeho mysleni nepohnes, howgh domluvil jsem.

A abych odpovedel i tematu, hlasovat sice nebudu ale dam to lolku, uz jenom kvuli tomu ze ho hraju jeste preseason1 a HoTS sem sice hral nekolik zapasu ale vlastni acc jeste nemam no tak nedostane nic stejne jako ja Rainbowlaugh

Jinak vazne tu chybi hodne moba her... treba hon, infinite crisis, strife a opravdu velka spousta her na ktere si nepamatuju.... kdo si ma pamatovat kazdou asijkou kopii smitu apod. ze jo Rainbowlaugh (plus dota a dota2 by meli mit vlastni kategorii imho)
Odpovědět
#18
Z LoLka mám skvělé vzpomínky a zážitky, herové jsou tam po většinu času zajímaví, designy se mi líbí a to, že se musí odemykat postupně mi v žádném případě nevadí, zezačátku to byl aspoň pořádný drive, abych tu hru hrál. Samozřejmě komunita tam může být otřesná, rankedy jsou ztráta času a meta celkem zabíjí možnou kreativitu, ale furt blbnout se skupinou kamarádů je super. Plus mechaniky jsou solidní, akční a vyhovují mi.

HoTS jsem nedávno dostal alphu a neměl jsem zatím moc čas hrát, ale z mých prvotních dojmů můžu říct, že až to budu moct hrát s kámoši, tak to LoLko zcela převálcuje. Líbí se mi jak je ta hra dynamická, líbí se mi, jak je zcela o tom jak kdo hraje a ne o tom, kdo se víc nafarmil, líbí se mi důraz na objectivy, líbí se mi Tyrande a Nova. Pokud ještě časem přidají do rosteru hrdinů Tracer z Overwatche, tak to bude no contest. =D

Smite se mi líbil nápadem, ale když jsem ho konečně zkusil, tak mě dost zklamal. Kor jsem doufal v něco co se akci podobá víc 3rd person shooteru a místo toho jsem dostal víceméně klasickou mobu s trochu jiným úhlem kamery a trochu jiným ovládáním. Možná kdybych ho hrál dýl, tak bych našel na té hře něco víc, ale nějak nebyla žádná motivace zkoušet hrát dál.

DoTA 2 mi příšla meh... Pravda, nedá se říct, že bych na ni strávil moc času, ale prostě to není můj šálek čaje. Často mi taky smrděla laciným cash-inem, kdy jen vzali původní dotu, narvali ji do samostatného enginu a nesnažili se ani nic spravit nebo vylepšit. Nevadilo by mi, že je víc o strategii. Spíš mi příjde místy zbytečně nepřehledná, ať už se jedná o custerfuck, kterému říkají Shop, zcela bizardní rozložení obrazovky, kdy 1/4 plochy zabírá HUD, se kterým nejde nijak pohnout, protože za ním je jen černá plocha. Nebo slohovky, které se někdo rozhodl psát u popisu skillů. Hrdinové mají moc nezajímavé designy a jejich kecy jsem si musel rychle vypnout, protože slyšet jednu a tu samou popculture reference furt dokola mi začínalo lézt na mozek. Někomu to může příjit jako rejpání se v detailech, ale pro mě je prezentace hry stejně tak důležitá, jako gameplay. Hrdinové můžou snowballovat neuvěřitelně lehce, což ale byl problém i původní doty. Komunita, na kterou jsem narazil je jen o něco lepší než v LoLku.

Odpovědět
#19
Tuxíku,proč sakra všechny LoLkaře řadíš do kategorie slintající hovada? Rainbowlaugh
Odpovědět
#20
A ještě něco-zvážil jsi vůbec tu možnost,že jsi prostě narazil na různé hráče s různými názory? Navíc, stále vychází spousty updatů,které třeba daného hrdinu nerfnou nebo buffnou,někdy se dokonce mění všechny hrdinovy schopnosti. To samé platí u itemů. Tím pádem se mění ( ne často,ale stává se to) hrdinova primární role... Ajsmug Jo a že se u LoLka nemusí strategicky myslet? To mě pobavilo nejvíc...
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: