Hodnocení tématu:
  • 20 Hlas(ů) - 3.85 Průměr
Už jsi někdy ...?
Ak sa ráta, že som sa dvíhal levitáciou samého seba, tak hej Rainbowlaugh

Už ste niekedy zapaľovali sviečky zapaľovačom?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
že si to ti tak to plati Pinkiesmile
nie ja radček s kamenmi zapalim Rainbowlaugh
Uš si niekedy olízol cencúť
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
Yop...nič moc Rainbowlaugh

Už si niekedy niečo natieral?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
ano lavicku aj seba ale to omilom Facehoof omg
Už si niekedy zakopol ...
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
Yop a furt pri tom pospomínam všetkých svätých.

Už ste niekedy jedli plody mora?
Odpovědět
Jop. Mňamka.

Už ste niekedy primrzli ku nejakej veci?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
To sa mi našťastie ešte nestalo. Ale neraz som chcel vyskúšať dať jazyk k námraze Rainbowlaugh

Už ste niekedy boli na nohách 48 hodín?
Odpovědět
Nope. Ja mám rád svoj spánok.

Už ste niekedy hrali hru Comander and Coquerer? (Generals/Zero hour)

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
ano ale uz je to davno...

uz vas nekdo pristihl jak koukate na poniky?
"Ale já jsem nevyrostla ve stodole. Jen jsem se tam narodila a prožila většinu dětství." Applejack

Moje literární tvorba 

Love and Tolerate
Odpovědět
Yop, raz skoro ráno mama. Sa čudovala, čo som hore už o šiestej a ja, že kukám tréning F1, ale reklama je akurát. Ten však naozaj bol pred hodinou a aj som ho pozeral, takže v podstate som tak veľmi neklamal Rainbowlaugh To skutočné pristihnutie, keď bude problém sa vyhovoriť, ma pravdepodobne ešte len čaká Rainbowlaugh

Už ste niekedy ležali v posteli aj 2 týždne?
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 3 host(ů)