Hodnocení tématu:
  • 20 Hlas(ů) - 3.85 Průměr
Už jsi někdy ...?
Nope, iba som ho videl v tých teráriách. Aj som mal vtedy pokušenie zaklopkať (či zmení farbu Rainbowlaugh ), ale nesmel som.

Už ste niekedy šlapali aj pol mesta a zbytočne?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Už áno. Ale neviem už prečo Rainbowlaugh

Už ste kŕmili elefanta?
Odpovědět
AnoRainbowlaugh

Už ste niekedy fumgovali len na vode.

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Yop, je to u mňa častejší jav ako je zdravé Rainbowlaugh Hlavne v lete a v teple chceš len piť a jesť ani tak nie.

Už ste niekedy zabudli, čo ste sem chceli napísať?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Áno, skôr ale neviem čo tu napísať Rainbowlaugh

Prečo nie je Alexan ešte adminom? A my samozrejme jeho zastupcovia. Rainbowlaugh
Odpovědět
To sa pýtam aj jaRainbowlaugh
Možno kôli tomu, že ešte niesom plnoletý.

Dál..Rainbowwild

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
(A ja som si myslel že máš 20+ Rainbowlaugh)

Prečo kráľ offtopicu nedal ďalšiu otázku?
Odpovědět
twingo: posila ju dal na dalseho hraca...posledna bola tato: Už ste niekedy zabudli, čo ste sem chceli napísať?
"Ale já jsem nevyrostla ve stodole. Jen jsem se tam narodila a prožila většinu dětství." Applejack

Moje literární tvorba 

Love and Tolerate
Odpovědět
Lebo sme asi mali niekto iný odpovedať na poslednú otázku. A teraz zisťujem, že ty si si pomýlil túto hru s inou Rainbowlaugh
Takže odpoveď na to posledné je: áno, neraz mi vypadne z hlavy, čo som sem chcel dať a pritom som sa na to tak tešil Rainbowlaugh

Už ste niekedy museli utekať oproti silnému vetru?
Odpovědět
(Ďakujem za lichôtkuRainbowlaugh)
Ne.

Už ste niekedy masírovali?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 3 host(ů)