Hodnocení tématu:
  • 20 Hlas(ů) - 3.85 Průměr
Už jsi někdy ...?
Áno, ale to vtedy bolo veľa vody uprostred poľa a to zamrzlo. Tak tam som sa preboril do oráčiny Rainbowlaugh

Už ste niekedy na seba strekli jogurt pri otváraní?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Už áno, najhoršie bolo ale keď spolužiačka sa v škole obliala bielym...reakcie jak v škôlke

Už vám niekedy začal horieť šporák?
Odpovědět
Mne nie, ale neraz som musel "zasahovať", keď tam majstroval niekto iný Rainbowlaugh

Už ste niekedy defragmentovali?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Ne
už jste si někdy pustili písničku opakovat se 10h s tim, že jí za 30min vypnete a pak jste zjistili že jste jí poslouchali všech 10h?
Odpovědět
Nie, ale...tell me more Rainbowlaugh

Už ste niekedy pozerali celú noc mlp?
Odpovědět
Nope, celú noc som ešte nič nepozeral Rainbowlaugh

Už ste niekedy plašili vrabce? (by vám Fluttershy dala Rainbowlaugh )
Odpovědět
jop
už jste někdy spali jen hodinu a půl a druhej den šli do školy? (je to sranda)
Odpovědět
Áno, fakt strašná sranda Rainbowlaugh

Už ste niekedy spali viac nez 12 hodín?
Odpovědět
nope
uz ste nekdy skakali ze strechy?
Odpovědět
Raz sa to stalo. Spal som do 14:00 alebo tak nejako a šiel spať o polnoci. Vtedy som nebol sám a boli sme poriadne prekvapení Rainbowlaugh

Už ste niekedy zapli TV, že ide váš seriál, ale ten začal až o hodinu?
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)