Už jsi někdy ...?
anou
Už si niekedy preplaskal niekoho z nohou . that silly
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
Nie, ja som neni nejaký agresívny typ Rainbowlaugh A to ani nie tak by som urobil. Pekne si levitujem metlu a tým dotyčného naplácam Rainbowlaugh

Už ste niekedy nechali poslať ako balík sám seba?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
haha nie Rainbowlaugh
už ste niekedy niečo strašne chceli ale nemohli ste to mať ?
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
Odpovědět
Veľakrát, no naposledy to bol nejaký poník Rainbowlaugh

Už ste niekedy vysávali celý deň?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
nie .
už ste niekedy vstávali moc skoro -_-
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
Odpovědět
ano
Už si niekedy neplakal pri krajani cibule
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
To sa dá neplakať? Rainbowlaugh

Už ste niekedy použili morseovku?
Odpovědět
Neviem morseovku
Už si niekedy stratil pojem o čase.?
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
To sa stane najmä, keď si v dobrej spoločnosti, takže hej. Ale inak v kuse pozerám na hodinky. Takže väčšinou mám prehľad o čase. Ja skôr neviem, ktorý je deň Twilightblush

Už ste niekedy zabudli vystúpiť z busu/vlaku?
Odpovědět
nie
Už niekedy si sa šmykol do krabyce
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 3 host(ů)