Hodnocení tématu:
  • 20 Hlas(ů) - 3.85 Průměr
Už jsi někdy ...?
Tie som skôr podostával ja.

Už ste niekedy vyšli na strechu a hrali sa na Všemohúceho?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
nope ale na snipera ano keď som mal 12 rokou Rainbowlaugh
už si niekedy počúval brony music na verejnosti
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Odpovědět
Nie, na verejnosti moc nepočúvam, sluchátka mám (a tam samozrejme aj brony musicAjsmug ). Akurát teda doma to pustím do reprákov djpon3

Už ste niekedy mali smolu na piatok 13.?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Msilm že moja osoba otom nevie Rainbowlaugh asi nie
Už si niekedy vikukol požas jazdy cez okno v 130 km richlosti
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
To hej, ale to som bol ešte filly Pinkiesmile

Už ste niekedy zaspali na klávesnici?
Odpovědět
NIe iba pri učeni o polnoci
Už si niekedy skočil do snehu iba v spodnom pradle
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
Nie, ale rád by som to spravil
Už si niekedy písal s troma ľuďmi naraz, hral na PC a tablete a pozeral TV zároveň?
This message was bought to you to raise awareness of D.I.C.K.S. - Douches In-Capable of Keeping Secrets. Dont talk to D.I.C.K.S., dont listen to D.I.C.K.S., dont touch D.I.C.K.S., and whatever you do, dont let get D.I.C.K.S. near your mouth.

Odpovědět
Hm, možno presne to nie, ale niekedy mám celkom slušný multitasking...a inokedy zas nie Twilightoops

Už ste niekedy nevedeli dýchať kvôli chilli?
Odpovědět
Áno, a bolo to dosť nepríjemné.
Už si niekedy mal pocit, že chodíš do triedy s ľuďmi, ktorých IQ ti nesiaha ani po koleno?
This message was bought to you to raise awareness of D.I.C.K.S. - Douches In-Capable of Keeping Secrets. Dont talk to D.I.C.K.S., dont listen to D.I.C.K.S., dont touch D.I.C.K.S., and whatever you do, dont let get D.I.C.K.S. near your mouth.

Odpovědět
Presne tak. To bolo na základke. No žiaľ, to som bol ešte ako Flutty a tak takto som to nevnímal, no teraz to už viem.

Už ste niekedy šli v čele nejakého sprievodu?
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)